Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Heb nu 1 plek gevonden die ze kunnen bezorgen. Bezorgtijd staat alleen op 50min. en moet dan voor 12€ bestellen. Dat wordt koken vandaag :frown:

Nee dat wordt voor €12 frikandellen bestellen, kun je morgen even opwarmen in de oven!!

3 likes

Maar jij hebt toch al een of twee kindjes, dan ben je toch sowieso niet onvruchtbaar? Ik herken wel dat zorgen maken om iets wat rationeel gezien bijna niet kan, hopelijk is je cyclus snel weer normaal!

1 like

Klopt en de wens is er nog niet (een derde) maar opeens voelt het dan zo gek in mijn lichaam en komt de angst wat als het nooit meer …

1 like

Mijn spelletje (een app) crasht de hele tijd. Rot op, ik wil spelen oke

Komt vast goed :yellow_heart:

1 like

Volgens mij zijn mensen nu alvast maar vuurwerk afsteken omdat dat straks in december mogelijk niet meer mag?
Kutmensen :rage:

3 likes

Lief! Bedankt :blush:

1 like

Aan het feit dat ik met koppijn op bed lig en de buur besluit wéér om 20.00 te beginnen met klussen. Doet ie al weken, echt maak het gewoon af. En dan is de bovenbuur keihard aan het bellen. Ik wil eigenlijk gewoon slapen. Ik ga echt nooit meer in een jaren 30 woning wonen.

Is het nog op magische wijze gelukt de laatste 20 min of wat hebben jullie naar jullie begeleider gestuurd? Ik vind het heel aso van die studiegenoot om onbereikbaar te zijn nadat je beloofd hebt iets uit te werken, tenzij er een noodgeval was ofzo.

Benieuwd hoe ze reageert als ze iets van zich laat horen.

Loop niet op een FIETSPAD.

7 likes

Ik krijg helemaal kriebels hiervan, zo blij dat ik meer studeer en geen groepsopdrachten meer hoef te doen!

7 likes

Aah dramatisch. Heeft ze wel ongeveer geschreven wat ze moest schrijven? Ook ironisch dat je de samenwerking nog had zitten bejubelen. Succes dit semester…

Gelukkig was die docent er oke mee!

Dat mijn man zich niet wil laten testen op corona. Hij vindt zichzelf niet verkouden genoeg :woman_facepalming:t3:

Aan de NS-snelbus waar ik in zit die een potentieel Corona brandhaard is. Op iedere tweezits zit iemand. Zorg dan voor meer bussen en iemand die mensen stopt. Had natuurlijk uit kunnen stappen, maar ik moet ook gewoon werken.

Oooo groepsopdrachten op school en uni, vreselijk! Er was zo vaak iemand die er met de pet naar gooit, of een hele andere standaard had. Verschillende manieren van werken oké, daar moet je gewoon mee leren omgaan (heb je ook op werk natuurlijk).
Jammer dat je niet individueel wordt beoordeeld haha

Dat ik tussen nu en 31 december eigenlijk moet gaan besluiten of ik een nieuw spiraaltje wil, om het aanvullend te gaan verzekeren.

Het deed zoveel pijn en wil dit gewoon niet nog een keer, vooral omdat ik niet per se nog 5 jaar lang anticonceptie nodig zal hebben.

Aaaargh fuck instagram echt HARD. Ze hebben de plek van de discover page verplaatst waardoor je nu steeds op reels klikt als je naar discover wil :rage: stop trying to make reels happen :triumph:

2 likes

Mensen (boomers/bejaarden) die de al krappe uitgang/ingang van de supermarkt blokkeren, terwijl ik al overprikkeld was, om een discussie dat de schone karren op waren en het personeel dat echt moet oplossen hoor.
Joh, prima, maar laat me die winkel uitvluchten voor ik meltdown in de winkel.

Zelden zo blij geweest weg te kunnen racen op mijn fietsje.

3 likes

Speciaal naar de Laidel voor die lekkere vega nuggets en ze waren nergens te bekennen :cry:

1 like