Ik dacht dat ik zeeën van tijd had maar moet me nu toch gaan haasten
Dit is echt de story of my life.
Volgens mij zijn die weg
Als dat stomme mens van marktplaats nou gewoon even reageert en het bedrag naar me overmaakt dan kan ik mezelf trakteren op een nieuwe parfum én moet ik mezelf wel een schop onder m’n kont geven om iets te gaan doen vandaag, namelijk het pakket versturen.
Omg neeee ik hoop echt dat ze terugkomen, dat zijn echt de lekkerste vega nuggets die er zijn
Oo ja nee ik snap wel het nut! Maar in het geval van 1 stakende groepslid zou je echt wensen dat de beoordeling anders gaat haha.
Er is toch iemand hier op het forum die bij Klarna werkt? Maargoed, weet niet hoe vrolijk ze ervan wordt als je haar op vrijdagmiddag gaat taggen.
Dat de cultuursector al maanden genegeerd wordt de Nederlandse staat als het gaat om steun/compensatie, maar dat aan de vuurwerkondernemers wel na een weekje debat kan worden beloofd dat er 40 miljoen euro voor ze wordt vrijgemaakt. Laat maar weer zien dat je met schreeuwen en dreigementen helaas nog steeds meer bereikt dan op een normale manier het gesprek aan gaan.
Dat was destijds al duidelijk met de kappers en de sportscholen. Echt triest.
Maar echt. Het is zó triest.
Dat ik niet zo goed wist hoe ik iets vandaag moest oplossen en nu moet ik dus tot maandag wachten tot een mogelijke oplossing en omdat ik thuis werk kan ik het heel moeilijk loslaten en zit ik er nu dus op de bank over na te denken.
Ga dit weekend naar een hotel en je kon als extra optie een late check out aanvragen maar die word werkelijk altijd geannuleerd bij van der valk. En ja hoor nu weer. Zo irritant. Kan me niet voorstellen dat het hotel zondag vol zit echt zin om boos te bellen en geïrriteerd te doen
Een loze ergernis maar ik erger me aan het programma ‘The Masked singer’. Wat is dit voor iets? Vindt het zo idioot
Ik ben zoooo ongeduldig. Ik heb nu iets bedacht dat ik wil hebben en dan wil ik het ook nuuuuuu. Ben er helemaal geobsedeerd door haha maar het duurt allemaal heel lang. Ik zou willen dat ik gewoon iets kon bedenken en dan gewoon lekker kon afwachten tot het zo ver is haha, maar helaas.
Dacht dat ik de enige was die dit dacht
Waar komt die William Rutten vandaag? Die fotograaf zie ik steeds op Instagram en wat schrijft hij slechte onderschriften bij zijn foto’s.
Ik ken hem van de Hitkrant! Ik las vroeger altijd de Hitkrant en hij was een beetje de ‘huisfotograaf’ daarvoor. Nu zit ie in het programma Het Perfecte Plaatje (rtl4).
Aan wat mensen in de straat die net best wel passive agressive een pakketje langs komen brengen. “Ja het ligt al een aantal weken bij ons en we hadden al een paar keer aangebeld maar er was niemand thuis” sorry hoor dat ik mijn huis verlaat om te werken en het pakketje is niet eens voor mij maar voor de vorige bewoner, dus die irriteert me ook. En PostNL ook want die laat niet ff een briefje achter. En nog een keer PostNL want die had 100!!! op het briefje geschreven toen ik niet thuis was omdat het pakketje een uur eerder dan gepland aankwam. Echt, ik vind het vervel d omdat ik de boeman ben door andermans nalatigheid.
N.a.v. mijn ergernis aan de oorbel van tim hofman. In de nieuwe aflevering van BOOS heeft hij hem niet meer in. Hij heeft natuurlijk hier meegelezen!!
Hou je mond over de Masked Singer! Is m’n favo show
Ik erger me er zo aan dat ik een foto op mijn CV moest zetten. Net 100 foto’s van m’n kop gemaakt en het is nu weer zo duidelijk dat ik niet fotogeniek en lelijk ben. Pfff zonder foto zou ik veel sneller aangenomen worden, maar oke