Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Gisteren was er 30% korting op schoenen die ik wou bij zalando, maar moest ik nog even wachten op een mail dat mijn fashioncheque was ingewisseld voor een zalando bon en nu is er geen korting meer :sob:

Ja dat geluiden creĂ«eren herken ik, schaam me altijd een beetje als ik helemaal opgefokt mn oordoppen uitdoe en dat ik het dan zelf had ‘bedacht’ :face_with_hand_over_mouth:

Wat bij mij helpt is mezelf in slaap lezen, dan vallen m’n ogen echt gewoon dicht. Verder drink ik na 11:00 uur geen caffeine meer (geen koffie maar ook geen groene/zwarte thee’s), en drink ik bij en na mijn avondeten niets meer omdat ik ook om de twee tellen naar de wc liep uit ellende omdat het slapen maar niet lukte.

Anyways, best wel bekende tips. Maar zou je misschien niet je bed kunnen verplaatsen dat je wat verder van die muur afligt? Of is het je plafond?

1 like

We hebben een huis gekocht en hebben onder andere de waterontharder overgenomen van de vorige bewoners, maar nu smaakt het water niet meer lekker. Typische smaak zit er nu aan. :tired_face:

1 like

Koude tenen

2 likes

Dat gezeik over kerst nu al begint (bij mijn eigen en bij de schoonfamilie). Hou op met je kutkerst het is corona

2 likes

Oh ja bah de eerste 2 maanden was het water echt niet lekker, maar ben er nu aan gewend denk ik, want het proeft nu “normaal”

1 like

Het went dus wel, gelukkig. Hopelijk hier ook gauw. :crossed_fingers:t2:

1 like

Ik denk ook dat een mooie huid inderdaad helpt. Eentje die niet zo snel glimt. Ik vind dat ik er door mijn onzuivere huid ook al gauw onverzorgd uitzie. En inderdaad dat gezweet altijd.
Ook jaloers op.

1 like

Ugh dit herken ik zo erg en is ook een grote ergernis. Net een groot stuk gewandeld in het bos en ik liep daar op een gegeven moment zonder jas met halflange mouwen en alsnog zweette ik super veel en ook echt op mijn hoofd.

2 likes

Heh, ik snap er niets van. Ik had op fb een foto van Zwarte Piet gerapporteerd (ja ik weet het, dweilen met de kraan open), en nu krijg ik terug dat de foto niet in strijd met de richtlijnen is? Ik dacht dat ze hun beleid hadden gewijzigd.

Ik heb dat laatst ook twee keer gedaan en kreeg 'm niet terug. Ik had toen iets van discriminerende inhoud ofzo aangeklikt. Vreemd dat je die nu terugkrijgt ja

Nav jouw berichtje heb ik weer op fb gekeken omdat ik bezwaar had gemaakt tegen de beoordeling en nu is hij wel verwijderd plus excuses voor hun fout! :slight_smile:

7 likes

Dat mijn nieuwe, vandaaf ontvangen, studieboeken niet perfect gaaf zijn.

Fijn! :blush:

Dat vinted niet voor verkoop van boeken is. Wil gewoon mijn shit op een plek kwijt en met minimaal idiote kopers.

1 like

Boekwinkeltjes.nl? Volgens mij zijn ze daar niet zo idioot

1 like

En @Yellow

Volgens mij wordt die eerste beoordeling door een computer gedaan en gaat er pas als je een herbeoordeling aanvraagt ook echt een persoon naar kijken.

Bij het rapporteren van foto’s met zp krijg je namelijk eerst standaard een bericht dat het niet in strijd is met de richtlijnen, maar als je dan voor die herbeoordeling gaat wordt het altijd alsnog verwijderd.

3 likes

Ik snap alle corona regels hoor en ik ben hartstikke blij dat ik gewoon kan dansen. Maar nu moet ik dus zelf gaan vragen aan mijn dans partner of hij kan of niet. Ken die vent verder ook niet ik praat niet veel met hem en dat wil ik ook graag zo houden. Mja hij appt mij niet of hij wel of niet kan en je mag niet alleen gaan. Dus nu heb ik hem maar geappt of hij kan. En nu zit ik te wachten op een appje van iemand waar ik niet mee wil appen

Edit: Ja hoor hij is zon iemand die dad jokes maakt. Nou schiet mij maar lek.

Ik had best lange nagels en heb ze vanmiddag afgeknipt omdat er eentje begon te scheuren. Maar nu tik ik dus de hele tijd mis op m’n telefoon met m’n stompjes :mad:

2 likes

Ik wilde als een goede huisvrouw eten klaar hebben voor als mijn vriend straks thuis komt maar totaal geen zin om te koken. Dus wilde toko halen. Kom ik daar, is die altijd gesloten op dinsdag. Rijd ik naar de andere toko hangt er ‘sorry tot morgen’ op de deur :japanese_goblin::japanese_goblin::japanese_goblin: Wat een toko hel

7 likes