hahaha heerlijk.
Ik mag eigenlijk niet klagen want ik ben nu betaald scriptie aan het schrijven, maar kan het echt niet meer aan om met mn werkstem te reageren op dat gesprek.
hahaha heerlijk.
Ik mag eigenlijk niet klagen want ik ben nu betaald scriptie aan het schrijven, maar kan het echt niet meer aan om met mn werkstem te reageren op dat gesprek.
Ik heb ook regelmatig gasten die vragen of we kunnen zeggen wanneer we weer open gaan, ja als ik dat toch eens wistâŠ
Ik heb wekelijks wel een telefoontje met de vraag of ze voor die avond kunnen reserveren. Onder welke steen leven jullie en mag ik daar ook komen wonen aub?
De eerste week kon ik er nog een soort van begrip voor opbrengen, maar hoe kun je dit nou nog steeds niet weten?
Haha ik dacht dat ik in het wjekw topic zat dus ik dacht: âWat is iedereen negatief vandaag zeg.â
Servetje onder leggen.
Naah er werd hier achter vuurwerk af en heel mn raam triltâŠ
Als je vader houdt van tuinieren is misschien een rieten egelhuisje iets voor hem?
Edit: niet om zelf in te wonen blerpppp
Hallo waarom heb jij een nieuwe Ava. Does niet.
Probeert je buurt arnhem na te doen?
Ik was die vorige zat. Maar vind deze ook een 7 van de 10⊠dus ben nog op zoek naar de perfecte bad bunny foto
Qua herrie wel ja haha.
Durft wel met zân corona.
Thanks babe.
Van die mommy vloggers die na de geboorte van hun kind 91837338 fotoâs en videoâs plaatsen maar nog daaaaagen heel geheimzinnig doen over de naam en het geslacht.
Slecht slapen (ik schreef slaap slechten) breekt me echt op. Ik haat het dat ik zo licht slaap en die kut gipse wandjes hier. Ik hoorde wéér de buren. En dan ook door mijn oordoppen heen (vorige keer) of ik ga soort van zelf dat geluid creëeren in mijn hoofd (wie kent dit, je hoort geluid, doet oordoppen in, je hoort nog steeds die geluiden. dat je denkt is het nou echt of verbeeld ik het me. en dan je oordoppen er weer uit halen en realiseren dat je het dus verder zelf hebt verzonnen )
En verder hele nacht dus âbangâ dat ik ze weer zou gaan horen en 15x ofzo wakker geweest om een slaapgeluid ding van Spotify opnieuw aan te zetten/om te draaien/om te pissen.
Wat kan ik aan dat kut muurtje doen.
Ik wil slapen in een bunker.
Gisteren was er 30% korting op schoenen die ik wou bij zalando, maar moest ik nog even wachten op een mail dat mijn fashioncheque was ingewisseld voor een zalando bon en nu is er geen korting meer
Ja dat geluiden creĂ«eren herken ik, schaam me altijd een beetje als ik helemaal opgefokt mn oordoppen uitdoe en dat ik het dan zelf had âbedachtâ
Wat bij mij helpt is mezelf in slaap lezen, dan vallen mân ogen echt gewoon dicht. Verder drink ik na 11:00 uur geen caffeine meer (geen koffie maar ook geen groene/zwarte theeâs), en drink ik bij en na mijn avondeten niets meer omdat ik ook om de twee tellen naar de wc liep uit ellende omdat het slapen maar niet lukte.
Anyways, best wel bekende tips. Maar zou je misschien niet je bed kunnen verplaatsen dat je wat verder van die muur afligt? Of is het je plafond?
We hebben een huis gekocht en hebben onder andere de waterontharder overgenomen van de vorige bewoners, maar nu smaakt het water niet meer lekker. Typische smaak zit er nu aan.
Koude tenen
Dat gezeik over kerst nu al begint (bij mijn eigen en bij de schoonfamilie). Hou op met je kutkerst het is corona
Oh ja bah de eerste 2 maanden was het water echt niet lekker, maar ben er nu aan gewend denk ik, want het proeft nu ânormaalâ