Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Lekker generaliserend, maar ik erger me aan witte mannelijke pensionados. Zojuist tot tweemaal toe op een nare manier aangesproken door zo’n type (ik kende deze persoon niet) dat zich verheven boven mij voelde en op het moment dat ik ‘Nee’ tegen hem zei en daarmee een weerwoord bood, was ik opeens een asociaal kutwijf.

Ben ervan overtuigd dat ik niet zo was bejegend als ik een mannelijke veertiger was geweest ipv een vrouwelijke twintiger. Ik moet het eigenlijk ook van me af laten glijden, maar ik wind me er meer over op dan goed is

11 likes

Haha, ja klopt!

Hahaha kom ik over als een persoon die een servethouder heeft? :joy:

13 likes

Ik ben zo fucking geirriteerd dat ik elke keer kerels tegen kom die uiteindelijk allemaal zeggen “ja ik weet niet wat ik zoek/wil” OKE BYE zoek het lekker in je eentje uit. Ik ben zo klaar ermee.

18 likes

Die mensen die nu gaat demonstreren tegen het vuurwerk verbod ( die er is om de zorg te ontlasten) maken gewoon nog meer stuk dan eerst. Echt hoe kaulo dom ben je dan. Die mensen mogen van mij part gewoon niet meer mee doen. Stem verbod alles.

17 likes

Ik word helemaal gestoord van de hele dag dezelfde gesprekjes voeren met klanten op werk (horeca, dus nu afhaal). Ik denk dat ik eind dit jaar minstens 10000 keer heb gezegd dat het inderdaad vervelend is dat we dicht zijn, dat het afhalen wel een beetje loopt en dat ik ook niet meer weet over wanneer we weer open mogen :roll_eyes:

Echt feest wanneer ze dan ook nog zeggen dat ik de bon mag houden voor mn plakboek/boven mn bed/gewoon omdat ze er niks mee kunnen bij de belastingdienst.

33 likes

hahaha heerlijk.

Ik mag eigenlijk niet klagen want ik ben nu betaald scriptie aan het schrijven, maar kan het echt niet meer aan om met mn werkstem te reageren op dat gesprek. :sweat_smile:

1 like

Ik heb ook regelmatig gasten die vragen of we kunnen zeggen wanneer we weer open gaan, ja als ik dat toch eens wist…

Ik heb wekelijks wel een telefoontje met de vraag of ze voor die avond kunnen reserveren. Onder welke steen leven jullie en mag ik daar ook komen wonen aub?

De eerste week kon ik er nog een soort van begrip voor opbrengen, maar hoe kun je dit nou nog steeds niet weten?

14 likes

Haha ik dacht dat ik in het wjekw topic zat dus ik dacht: ‘Wat is iedereen negatief vandaag zeg.’ :crazy_face:

15 likes

Servetje onder leggen.

1 like

Naah er werd hier achter vuurwerk af en heel mn raam trilt…

Als je vader houdt van tuinieren is misschien een rieten egelhuisje iets voor hem?

Edit: niet om zelf in te wonen blerpppp

11 likes

Hallo waarom heb jij een nieuwe Ava. Does niet.

Probeert je buurt arnhem na te doen?

Ik was die vorige zat. Maar vind deze ook een 7 van de 10… dus ben nog op zoek naar de perfecte bad bunny foto

Qua herrie wel ja haha.

1 like

Got it.

8 likes

Durft wel met z’n corona.

3 likes

Thanks babe.

Van die mommy vloggers die na de geboorte van hun kind 91837338 foto’s en video’s plaatsen maar nog daaaaagen heel geheimzinnig doen over de naam en het geslacht.

2 likes

Slecht slapen (ik schreef slaap slechten) breekt me echt op. Ik haat het dat ik zo licht slaap en die kut gipse wandjes hier. Ik hoorde wéér de buren. En dan ook door mijn oordoppen heen (vorige keer) of ik ga soort van zelf dat geluid creëeren in mijn hoofd (wie kent dit, je hoort geluid, doet oordoppen in, je hoort nog steeds die geluiden. dat je denkt is het nou echt of verbeeld ik het me. en dan je oordoppen er weer uit halen en realiseren dat je het dus verder zelf hebt verzonnen :sob:)
En verder hele nacht dus “bang” dat ik ze weer zou gaan horen en 15x ofzo wakker geweest om een slaapgeluid ding van Spotify opnieuw aan te zetten/om te draaien/om te pissen.
Wat kan ik aan dat kut muurtje doen.
Ik wil slapen in een bunker.

6 likes