Nee, die ligt ergens achter de bank đ„Č
Ik heb slecht nieuws gekregen en daardoor loop ik de hele dag al te janken. Word moe van mezelf
Ik vind dit zoân heerlijk topic, love it om je lekker je ergernissen eruit te gooien!
Mensen zijn soms echt kut.
Maar dat is toch helemaal niet gek? Wat het ook is; sterkte en wees vooral lief voor jezelf
+1
Pff ik ben echt zo niet scherp vandaag. Voel me echt een zeef waar alles doorheen valt
Nog steeds aan alle mondkapjesjankerds, dit wordt echt gezellig vanaf dinsdag.
En mensen die met zân tweeĂ«n boodschappen doen en dan niet ieder een halve lijst afwerken, nee constant met die twee karren bij mekaar staan en de hele fucking boel ophouden
En als je dan in de AH staat, de reclame bij hun muziek zegt; âwinkel alleenâ (weet even gehele zin niet)
En dan kijk ik al die boomers/bejaarden boos aan die overduidelijk gezellig samen winkelen, maar dat zien ze niet door mijn mondkapje
Ughhhh ja ik kijk echt op mijn allervuilst naar mensen zonder mondkapje, zeker als jongvolwassenen/generatiegenoten zijn.
En net in de AH ook een (ik gok) moeder en dochter, van 60 jaar en 30 jaar ofzo, elk met een kar, gezellig kletsend, telkens overal met zijn tweeën stil staan.
Echt, tyf op.
Ik zie echt bijna niemand zonder mondkap, merk wel dat er steeds minder mensen afstand houden in de winkel.
Ja mijn boze blik is ook echt een tegenvaller met mondkapje en mân bril, eeuwig sund
Ik denk dat er na 1 december echt dode gaan vallen met die mondkapjez plicht. Mensen zijn nu al vet geirriteerd laat staan als er dan boetes worden uitgegeven.
Gister zat ik in de trein en een meisje zei tegen een ander meisje " Zou je je mondkapje netjes op willen doen" naah werd dat meisje helemaal leip " K woord dit K woord dat waar bemoei je je mee".
Nou helemaal zin in.
Dat komt door het mondkapje, verhoogt de (schijn)veiligheid en daardoor denken veel mensen dat afstand houden niet meer hoeft.
Ja ik raak dan helemaal uit mijn doen hoor vooral als ik ergens netjes wacht en dan iemand geĂŻrriteerd zegt je mag er wel bij hoor
Ja, stom ook. Ik zeg dan altijd âgeen haastâ of â1.5 meter heâ stomme mensen.
Ik erger me ook aan mensen die buiten mondkapje dragen (zelfs op de fietsâŠ). Echt nergens voor nodig en zelfs slecht voor je. Draag dat ding gewoon alleen binnen in publieke ruimtes en niet in de frisse lucht. Soms kan ik me echt aan alles storen haha
Haha heel herkenbaar ik krijg ook een error van mensen in de auto (die alleen zitten) met mondkap op
Ja dat denk ik ook altijd, als je dan toch zo nodig met zijn tweeën komt doe het dan efficiënt maar het is net alsof mensen er een gezellig uitje van maken
Jawel! Bij Home mag je ze verkopen! Ik lees nu toevallig uit een boek dat ik via Vinted gekocht heb
Yooo waarom willen zoveel gekke accounts mij op IG volgen? Nu een Indonees die gekke groene poedertjes verkoopt.
Ja ben je zoân randdebiel dat je niet ziet dat je in de weg staat. Afgelopen corona periode meer gezucht in de supermarkt dan in de rest van mân leven overal