Ik wilde een extra betaalmogelijkheid toevoegen aan facebook adverteren (voor mijn business) zodat ik er niet met black friday enzo wordt uitgeknald (dat is al eerder gebeurd als ze niet binnen een seconde het tegoed van je paypal af kunnen krijgen bijvoorbeeld, wordt je direct gemarkeerd als mogelijke wanbetaler)
En wat denk je? Wordt ik JUIST DAAROM geblokkeerd. Omdat ik een extra mogelijkheid wilde toevoegen. meteen een ticket ingediend, Dit kan binnen een dag maar ook een WEEK opgelost zijn.
Mijn god, wat een stress. zo voor de belangrijkste tijd van het jaar, dit kost mij duizenden euro’s omzet en ze zijn dan gewoon niet te bereiken, gaat allemaal via systemen enzo. Sta je dan, met je goeie gedrag…
Ja ik dronk voorheen ook tot 16:00 uur koffie/thee. Maar zag op youtube een video (die een soort van wetenschappelijk onderbouwd was) dat het dus 5 uur duurt voordat de helft vd cafeïne uit je lichaam is, en dan nog eens 5 uur voor de andere helft. Dan is dus om 21:00 nog 50% van de cafeïne in je lichaam, en om 2:00 uur pas de andere helft. En dat kan met 1 kopje koffie al veel impact hebben als je daar, net zoals jij en ik dus, gevoelig voor bent.
Ah jeeetje, dat is kak zeg. Hopelijk komt er snel reactie.
Dat je alleen bij mijn favo snackbar kan afhalen als je voor meer dan €10 gaat bestellen. Gun mij gewoon mijn patatje oorlog.
Ik ben er al zo aan gewend om de hele dag op werk m’n mondkapje op te hebben dat ik het laatst thuis pas door had dat ik hier zo mee op de fiets ben gestapt. Vet dom
Yess we zijn weer live!
Ongesteld, buikpijn en ik loop alleen maar te vreten.
Hihi ik heb dat dan een paar seconden, dat ik er in de auto ofzo achter kom dat ik hem nog op heb.
wel lekker warm
Haha, ik doe gewoon mijn sjaal hoog dan maar wel ook een oplossing. Nu ga ik gewoon denken bij iedereen ‘die heeft het koud’, wel stuk logischer voor mijn hoofd en minder ergernis. Mooi.
Ja of als je nog een winkel in moet dan laat ik hem maar zitten want aanraken is ook niet goed.
Ja, dat doe ik ook wel maar dat is wel weer anders dan op de fiets of wandelend (ruim buiten winkelgebied).
Ik haat dat ik duizend crea dingen leuk vind. Tegelijkertijd kan ik nooit maar een ding tegelijk doen. Tv kijken en verder niks doe ik bijvoorbeeld nooit. Zit altijd of te haken of wat anders of op mn telefoon. Maar ik wil ook gewoon alles doen. Maar ben ook heel lui.
Was je wel door iets leuks afgeleid
Dat Netflix echt al na een paar seconden begint met de nieuwe aflevering afspelen. Jahaa, ik kijk echt wel verder, maar ik wil eerst nog even in de sfeer van de vorige aflevering blijven, en de muziek horen en aftiteling zien
Heb voor morgen een behandeling bij een salon geboekt om 10.00 uur op hun website, kijk ik net nog even weer op hun website omdat ze me tijdens werk hebben gebeld, zie ik dat ze pas om 10.30 open zijn? Waarom is het dan op hun eigen website notabene mogelijk om 10.00 te boeken? En waarom mailen ze me niet even als ze me niet te pakken krijgen niet alle mensen zijn bereikbaar tijdens kantooruren en ze hebben mijn mailadres. Nu weet ik niet wat ik morgenochtend moet doen
Van die mensen die dan bij je op bezoek komen, tyfuszooi maken en het dan niet opruimen? Komt iemand langs en laat ze de zeepdispenser op de wc op de grond vallen en laat ze het gewoon liggen. Vervolgens moet ze nodig even de tas uitzoeken en ipv even die troep in de prullenbak te gooien laat ze het gewoon liggen op tafel terwijl ze vervolgens gewoon weer naar huis gaat. Hallo waarom zijn mensen zo? Doe je toch verdomme thuis ook niet. Echt zin om mijn prullenbak leeg te gooien in der huis.
Zo in dit scenario zou ik ook niet weten wat ik zou doen. Waar neig je naar?
Is het dichtbij je huis?
Ja heel dichtbij gelukkig haha, ik denk dat ik morgen om 10.00 dus maar gewoon even bel en de situatie uitleg als ze dan om 10.00 wel plek voor me hebben dan ben ik er ook binnen 2 minuten dus dat scheelt. En als ze niet opnemen dan weet ik ook genoeg en ben ik er om 10.30 maar gewoon denk ik…
Ik zou gewoon om 10 uur heen gaan, wie weet doen ze behandelingen altijd vanaf 10 en zijn ze vanaf 10:30 open voor walk-ins of verkoop van producten. Ik ben ook wel bij salons geweest die me de dag van tevoren even belden als reminder, misschien wilden ze nog aangeven dat je een mondkapje mee moet nemen of iets dergelijks.
Mag ik even klagen over mijn psycholoog, jezus man ze kan echt letterlijk nooit.
“vroeger” ging ik op donderdag, mijn roostervrije dag. Dan was ik de hele dag flexibel.
Nu werkt ze maar een paar uurtjes paar week, en doet ze dan alsof ik hier de “moeilijke” ben. Ik heb gewoon een baan waarin ik niet even een uurtje weg kan, Joe mensen succes met je nabestaande hier is de oven, ben over uurtje terug.
Ook nu, ik mail haar of ze of heel vroeg kan of heel laat want dat is te regelen. Krijg ik terug dat ze pas om 10.00 begint en maar tot 15.00 werkt. (wat zijn dit ook voor werktijden man)