Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Huh dat toch logisch, als mensen van winkel 1 naar winkel 2 gaan. Anders heb je extra bestemmingsgevaar van je handen als je hem steeds op en af zet

Dat alle flared pants ZOOOO lang zijn. Jezus ik ben geen giraffe. Ik heb normaal gewoon lengtemaat 32 of 30, vrij gemiddeld. Zodra je in een flared pants stapt moet je ineens de benen hebben van Gisele bundchen. En als je dat stuk dus korter maakt, ja dan is het geen flared pants meer he. Misschien meer broeken maken voor mensen rond de 165cm ipv 300 meter :triumph:

30 likes

Dat is ver buiten het winkelgebied, dus niet logisch dan voor mij elk geval? Paar post later word het trouwens besproken.
En scheelt dat ik voorlopig geen boodschappen doe (moet prikkels mijden, ben niet ziek oid), dus geen ergernis van mij.

Slim van dat bellen. Ben benieuwd of ze open zijn straks.

Ik heb er 1 van vera moda. Die is met mijn lengte van 1.65m, lang (of eerder kort) genoeg.

Bij mij zijn ze juist altijd te kort :sweat_smile: heb jij niks aan natuurlijk maar bij welke shops vallen ze te lang bij jou?

1 like

Ja dit normaal zitten broeken qua lengte precies goed. Maar aan flared broeken zit ineens nog 20 cm extra aan? Ik struikel ook altijd over dat stuk extra stof… maar toch blijf ik ze dragen want vind mn benen mooi in flared jeans.

1 like

Maar is je broek dan niet na een x dragen al helemaal vies? Omdat ie over de straat sleept?

1 like

Heb hem omgezoomd tot een goeie lengte haha.

1 like

Ik weet dat die van Stieglitz echt enorm lang zijn, misschien bedoelt ze die? Ik heb ooit eentje gekocht (maar kwaliteit viel enorm tegen dus not again) en daar kon echt niet overdreven minstens 20cm vanaf, misschien wel 30. Handig voor lange mensen, maar wel enorm zonde.

Ja dat werd mij ook aangeraden. Maar voor welke mensen maken ze deze broeken? Ik heb er 1 van only, nog zo’n andere shop. Nog 1 van ik denk &otherstories en mango. Had er 1 van vero moda, die is ook versleten. Heb nog 2 van de only waarbij wel een lengtemaat zat. Die moest ik dacht ik in lengtemaat 30 hebben zodat dan niet die hele pijp eroverheen sleept. Ik we et nooit exact hoelang ik ben maar volgens de laatste meting 162cm. En ik heb een stuk van 10 cm over. Het sleept idd de straat over @Ladybug

1 like

Voor mensen met langere benen dan jij. Die zijn er vast ook genoeg. Ik ben er toevallig een van en ben vooral heel content dat de broeken eindelijk eens een, voor mij, juiste lengte hebben in plaats van enkellang.

18 likes

Ik ben 167 en ik heb die van JDY, Loavies en Topshop allemaal zo’n 10 tot 12 centimeter in laten korten. Die van Topshop was verreweg het langste!

1 like

Als je 162 bent is het toch best logisch haha, dan zijn er best veel mensen voor wie het wel oké is.

2 likes

en de petite lijn? hebben inmiddels best veel merken.
daar heb ik zulke broeken meestal van ivm de lengte

1 like

Confectie is ook gewoon zoo lastig. Als je een grotere maat wil denken ze meteen dat je ook heel lang bent. Of met badpakken: een grote maat heeft ook een grote cup. Hallo, ik ben een dikke dwerg met kleine tieten, mag ik aub ook leuke kleding haha

16 likes

Dit is zo herkenbaar haha. En met dat parttime werken reageert die van mij de rest van de week ook niet meer op mailtjes dus moet ik weer een week wachten tot we verder kunnen met iets plannen, echt zwaar irritant.

Preach

Psychologen praktijk: wij hebben geen wachtlijst. Je kan direct in behandeling.

Ook psychologen praktijk: de intake evaluatie moet perse met beide intake behandelaars. De agenda’s lopen helemaal niet gelijk, dus je kan pas over 4 weken gepland worden voor evaluatie. Daarna begint pas de behandeling.

Sjees. Ik koos juist op direct beginnen met behandeling.

2 likes

Ook een psycholoog ergernis delen.
Mijn psycholoog gaf aan dat ik meer begeleiding nodig had omdat het niet goed gaat met mij.
Normaal hebben we elke 2 weken een afspraak maar tegen dat ik alles vertelt heb wat er in die 2 weken is gebeurt moeten we al afronden en heeft ze alleen maar geluisterd…
Wanneer we een afspraak willen maken zegt ze “hmm volgende week lukt niet, oei de week er na lukt ook niet, het zal de week daarna zijn.”
Ik had een afspraak die dag op maandag en 3 weken later pas op vrijdag. Dat is al de 2de x…
Gisteren helemaal ingestort (bijna non stop geweend van half 3 's middags tot 2u 's nachts) en nu moet ik nog wachten tot 18/12 voor ik er over kan vertellen…