Als in OV apps alleen staat “dit reisadvies is vervallen” zonder verdere toelichting waarom. Soms klopt het ook niet eens en rijdt alles wel gewoon (op tijd). Zo irritant
Ik had dit heel vaak als de overstap volgens de app te kort was geworden (door een paar minuten vertraging), die app gaat er van uit dat je met rollator, je halve huisraad en 3 loslopende kippen het perron moet afstruinen naar de lift, nog even koffie moet halen en dan je kippen moet vangen voor je weer in de volgende trein kan stappen. Als je gewoon normaal loopt is zo’n overstap dan vaak nog prima te halen.
Nooooo
Wel een foto gemaakt van de auto en kenteken? Dan zou ik hem echt shamen op social media.
Haha ja het zal w zoiets zijn idd. Je zou zeggen dat een overstap van 8 minuten op Amsterdam Sloterdijk wel te doen is maar NS denkt daar anders over blijkbaar Ik krijg er altijd een beetje bewijsdrang van als er staat “overstap niet mogelijk.” Niet mogelijk? Moet jij eens opletten!
Voor degene die voor het laatst vroeg hoe ze aan autisten veel kunnen verdienen: zo dus.
Kan niet wachten tot elk maniertje en elke hobby enorm uitvergroot wordt. Als Johnny de Mol het gaat presenteren word ik helemaal kwaad 🥲
Ggz dus goed vooruitzicht!
Ja dit dus
Ik haat deze trend. Mensen met down, autisme, handicaps die allemaal hun eigen ‘wholesome’ programma krijgen en het publiek dat het allemaal prachtig moet vinden en ‘wauw wat zijn ze moedig en wat kunnen ze toch nog veel het zijn net echte mensen’
Dank u!
Mag ik nu dus humble brag doen over dat ik een echt mens ben!?
De ultieme humble gevonden
Eens
Maar ik vind wel dat we mannen onder de 1.70 een eigen datingshow moeten geven.
Wordt wel moeilijk die te werven, heb er nog nooit een ontmoet die zichzelf er niet van overtuigd had 1,75m te zijn
We beginnen de show met een meetlat op straat, waarbij de Nike Airs uitmoeten. En dan benadrukken we herhaaldelijk hoe klein de man is.
Lijkt me zo entertaining. Kleine mannetjes zijn vaak zo bozig en snel op de teentjes getrapt. Dat moet wel mooie tv opleveren.
Wie weet worden we tzt wel klasgenootjes
Aan mensen uit mijn oude dorp die foto’s plaatsen van een Sinterklaasviering met Zwarte Piet
Allemaal gerapporteerd, hoop dat ze verwijderd worden door insta.
Als het om Amsterdam Sloterdijk gaat snap ik het wel, meest onlogische station ooit.
Ook wel eens gehad dat ik naar het andere gebouw moest rennen want mijn trein zou gewisseld zijn van spoor, en toen toch niet!
Ik was stikchagrijnig en heb toen maar in Amsterdam geslapen :’). Kutstation.
Haha hardop lachen omdat het echt zo is.
Vooral op Tinder meegemaakt mannen die logen over hun lengte.
1.80 nou dat was 1.73
Snap dat nooit zo haha. Als er toch 1 leugen is die je niet kunt volhouden als je elkaar ziet
Klopt maar dan hopen ze dat ze er niet direct op worden afgerekend. ik snap het ook niet, beter eerlijk zijn want ja wat heb je nog meer te verbergen.