Ik ben een keer eens landsgrens gepasseerd voor iemand van “1.80” die tot mijn oksel kwam.
Hahah ! Ik ben zelf 1,75 en was dan wel eens groter dan een man die zichzelf ook omschreef als 1,80
Een oud-collega (was een tweetal jaar op pensioen) is helaas, veel te jong, overleden na een slepende ziekte. Ons bedrijf is dus in rouw en we leven allemaal erg mee met zijn echtgenote. Veel mensen kenden hem en er is dan ook een krantenartikel over verschenen, over wat hij heeft betekend voor ons bedrijf. Een studiegenoot van vroeger vindt dat ik een droomjob heb (dat is ook zo) en stuurt me regelmatig of we geen vacatures hebben. Nu stuurde hij dat krantenartikel door over mijn oud-collega, met als tekst “Hebben jullie geen nieuwe manager nodig?
” en ik vind dat zo… inconsiderate is niet het juiste woord maar ik vind geen beter woord. In plaats van “gecondoleerd” te sturen of zo.
Ik heb echt geen zin/energie om erop in te gaan maar ik wil het ook niet negeren. Ugh.
Ik zou zeggen ‘beetje ongepast wat je stuurt’.
Dat is het namelijk gewoon. Stuur dan iig gecondoleerd erbij als je iets in die strekking wilt vragen.
Waarom schrapen oudere mensen hun kommetje zo FACKING hard leeg. Nergens voor nodig.
Fucking ongepast! Mag je ook best zeggen hoor. Zou zeggen: vrij ongepast om het zo te vragen maar zal het voor je navragen en dan niks meer laten horen daggg
Heftig verhaal zeg. En inderdaad, super vreemd van die studiegenoot. Ook nog die smileys erbij, bah. Zou er inderdaad wat van zeggen, dat je het heel ongepast vindt wat hij stuurt.
Stond er niet in het artikel dat hij al twee jaar met pensioen was? Want dan zou ik hem daar ook nog op afzeiken. Ik vind die engeltjes erachter ook kut, had je er net zo goed een grafsteen bij kunnen zetten, maar ik ben een zuur wijf en ga van het slechtse uit bij mensen maar sowieso ongepast.
Wow, ik sluit bij de anderen aan, ik vind dat ook heel ongepast. Dat zou ik ook wel antwoorden als een signaal dat dit echt niet oke is.
Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga het even laten rusten en wanneer ik energie heb, inderdaad reageren dat het ongepast is.
Er stond inderdaad bij dat hij al op pensioen was, en misschien daarom dat die studiegenoot denkt dat ik het niet erg vind of niet meer betrokken ben of zo, maar dat is natuurlijk niet zo. Die engeltjes maken het inderdaad nog 10x kutter.
En sowieso wil ik hem niet op de hoogte houden van vacatures, want no way dat ik hem als collega wil, daar is hij gewoon niet goed genoeg voor. En nu wil ik het al zeker niet.
Jullie hebben geen plek voor onbeschofte lijkt mij.
Sterkte!
Misplaatst grapje in dit geval. Maar mijn humor zou dat wel zijn tbh
Hééél herkenbaar. Ergernis #1 in dit huwelijk hier
Ik ben bij dat rekje aan de kassa gezwicht voor reese en nu heb ik dat afgerekend MAAR NIET MEEGENOMEN
Grote ergernis hier: we krijgen Nog Steeds post van de vorige bewoners. We wonen hier, op 2 maanden na, al 2 jaar. Zo’n anderhalf jaar lang hebben we de enveloppen in hun nieuwe huis in de bus gegooid (twee straten verderop), op het laatst met pen het adres heel duidelijk omcirkeld (hint: pas het adres aan!!!). De laatste maanden sturen we de post maar retour afzender, in de hoop dat dat helpt.
Gisteren lag hier zo’n typische ‘doe alsof niks bijzonders, maar is belangrijke post van de bank’-envelop op de mat. Ik even voelen. Zit er gewoon een nieuwe bankpas / creditcard in. Zucht. Je zou denken dat ze een keer bedacht zouden hebben dat ze een adres moeten aanpassen…!!!
Nu de vraag wat we voor leuks gaan doen met de envelop. (nee, gewoon retour afzender denk ik).
Ik heb echt te grote trauma’s aan jarenlang post krijgen dat ik overal ‘is overleden’ op ben gaan schrijven en dan retour maar deze brief zou ik misschien gewoon weg pleuren “oh was het belangrijk?”… fix je shit dan gewoon.
Ik opende Tinder weer eens voor het eerst in maanden maar ik kom zoveel stelletjes tegen die een trio willen ugh, bedenk je eigen app daarvoor
Omg mijn vriend doet dit ook altijd, zoooooo irritant
Zou het gewoon weggooien, als ze het belangrijk hadden gevonden hadden ze wel hun adres aangepast. Doei.
Dit. Zo moeilijk is het niet.