Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Wie weet worden we tzt wel klasgenootjes :sunglasses:

1 like

Aan mensen uit mijn oude dorp die foto’s plaatsen van een Sinterklaasviering met Zwarte Piet
Allemaal gerapporteerd, hoop dat ze verwijderd worden door insta.

6 likes

Als het om Amsterdam Sloterdijk gaat snap ik het wel, meest onlogische station ooit.
Ook wel eens gehad dat ik naar het andere gebouw moest rennen want mijn trein zou gewisseld zijn van spoor, en toen toch niet!
Ik was stikchagrijnig en heb toen maar in Amsterdam geslapen :’). Kutstation.

7 likes

Haha hardop lachen omdat het echt zo is.
Vooral op Tinder meegemaakt mannen die logen over hun lengte.
1.80 nou dat was 1.73

7 likes

Snap dat nooit zo haha. Als er toch 1 leugen is die je niet kunt volhouden als je elkaar ziet :thinking:

1 like

Klopt maar dan hopen ze dat ze er niet direct op worden afgerekend. ik snap het ook niet, beter eerlijk zijn want ja wat heb je nog meer te verbergen.

2 likes

Ik ben een keer eens landsgrens gepasseerd voor iemand van “1.80” die tot mijn oksel kwam.

38 likes

Hahah ! Ik ben zelf 1,75 en was dan wel eens groter dan een man die zichzelf ook omschreef als 1,80

3 likes

Een oud-collega (was een tweetal jaar op pensioen) is helaas, veel te jong, overleden na een slepende ziekte. Ons bedrijf is dus in rouw en we leven allemaal erg mee met zijn echtgenote. Veel mensen kenden hem en er is dan ook een krantenartikel over verschenen, over wat hij heeft betekend voor ons bedrijf. Een studiegenoot van vroeger vindt dat ik een droomjob heb (dat is ook zo) en stuurt me regelmatig of we geen vacatures hebben. Nu stuurde hij dat krantenartikel door over mijn oud-collega, met als tekst “Hebben jullie geen nieuwe manager nodig? :innocent: :innocent:” en ik vind dat zo… inconsiderate is niet het juiste woord maar ik vind geen beter woord. In plaats van “gecondoleerd” te sturen of zo.

Ik heb echt geen zin/energie om erop in te gaan maar ik wil het ook niet negeren. Ugh.

Ik zou zeggen ‘beetje ongepast wat je stuurt’.

Dat is het namelijk gewoon. Stuur dan iig gecondoleerd erbij als je iets in die strekking wilt vragen.

18 likes

Waarom schrapen oudere mensen hun kommetje zo FACKING hard leeg. Nergens voor nodig.

6 likes

Fucking ongepast! Mag je ook best zeggen hoor. Zou zeggen: vrij ongepast om het zo te vragen maar zal het voor je navragen en dan niks meer laten horen daggg

6 likes

Heftig verhaal zeg. En inderdaad, super vreemd van die studiegenoot. Ook nog die smileys erbij, bah. Zou er inderdaad wat van zeggen, dat je het heel ongepast vindt wat hij stuurt.

3 likes

Stond er niet in het artikel dat hij al twee jaar met pensioen was? Want dan zou ik hem daar ook nog op afzeiken. Ik vind die engeltjes erachter ook kut, had je er net zo goed een grafsteen bij kunnen zetten, maar ik ben een zuur wijf en ga van het slechtse uit bij mensen :sweat_smile: maar sowieso ongepast.

5 likes

Wow, ik sluit bij de anderen aan, ik vind dat ook heel ongepast. Dat zou ik ook wel antwoorden als een signaal dat dit echt niet oke is.

4 likes

Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga het even laten rusten en wanneer ik energie heb, inderdaad reageren dat het ongepast is.

Er stond inderdaad bij dat hij al op pensioen was, en misschien daarom dat die studiegenoot denkt dat ik het niet erg vind of niet meer betrokken ben of zo, maar dat is natuurlijk niet zo. Die engeltjes maken het inderdaad nog 10x kutter.

En sowieso wil ik hem niet op de hoogte houden van vacatures, want no way dat ik hem als collega wil, daar is hij gewoon niet goed genoeg voor. En nu wil ik het al zeker niet.

6 likes

Jullie hebben geen plek voor onbeschofte lijkt mij.

Sterkte!

2 likes

Misplaatst grapje in dit geval. Maar mijn humor zou dat wel zijn tbh

2 likes

Hééél herkenbaar. Ergernis #1 in dit huwelijk hier :joy::joy:

1 like

Ik ben bij dat rekje aan de kassa gezwicht voor reese en nu heb ik dat afgerekend MAAR NIET MEEGENOMEN :exploding_head::sob::face_with_symbols_over_mouth:

10 likes