Geef de hoop niet op! Ik heb wel dit soort therapie, dus bij een sociaal psychiatrisch verpleegkundige. Heel duidelijk aangeven bij je huisarts dat je dit zoekt en hopelijk kan hij iets vinden wat erbij aansluit! Het bestaat wel.
Mensen die vlak voor de kerstvakantie hun hele inbox nog proberen te legen waardoor je ineens takkenveel extra mails krijgt
Dat een tuinbroek opeens overal een salopette heet. Echt een gevalletje van iets mooier maken dan het is.
Gardenpants. Tuinen zijn leuk dus tuinbroeken ook, het heeft geen chiquere naam nodig. Dungarees in de dungeon ermee.
Hebben ze! Bij Locatie kan je land en zelfs provincie kiezen
Oh shit ik heb ook iets verkocht wat al sinds maandag in Frankrijk op een afhaalpunt ligt. Hoop dat ze het wel nog gaat ophalen, want ik wil idd het product niet terug en wel het geld. Maar als ik dit lees vrees ik het ergste.
Het zou fijn zijn als vinted voor dat soort mensen een soort zwarte lijst zou maken. Hopelijk kan er wel (negatieve) feedback gegeven worden aan zulke mensen
Ja dat zou een heel goed idee zijn. Ik vrees dat je geen review kan achterlaten omdat de transactie door Vinted zelf wordt afgebroken geloof ik.
Ik heb de koopster nog een bericht gestuurd met de vraag of het is gelukt, het is wel gelezen maar niet beantwoord.
Degene krijgt dan automatisch 1 ster
Toch een pakketergernis ookal wist ik wel dat het kon gebeuren. Ik wilde een kerststol en kaas naar een vriendin sturen (in het buitenland) maar ik denk dat de houdbaarheidsdatum gaat verstrijken voordat hij aankomt
Hopelijk komt het op tijd voor Kerst, paar dingen zijn nog wel goed.
Dan heb ik nog een beetje hoop, want mijn koper heeft 74 reviews en alles 5 sterren
Ik hoop het. Is het daar nu ook niet strenger met de lockdown?
Haha mijn moeder heeft ze al die tijd zo genoemd en in het begin had ik geen idee wat ze bedoelde
Ja dit is echt preciƩs wat ik bedoel. Ik weet heel goed wie ik ben en wat ik nodig heb, en zou het fijn vinden als ik daar niet in word onderschat.
Als deze ook maar een klein beetje oprechte interesse in mĆjn opvattingen over mezelf had gehad, dan zou die nu weten dat ik geen diepgaande emotionele problemen heb. Ik ben echt helemaal ok met mezelf!
Ik had dus een schriftje meegenomen waarin ik het probleem al wat had uitgewerkt, maar daar is niet eens naar gekeken omdat alle tijd gevuld werd met jeugdtraumaās zoeken
@ de rest die lieve tips geven: heel fijn dat jullie willen helpen, maar het gaat niet over een zwaar probleem waarbij intensieve therapieƫn nodig zijn hoor. Ik ga nu verder proberen er zelf uit te komen en anders ga ik over een half jaar ofzo nog eens een nieuwe poging doen iemand te vinden. Wilde vooral mijn ergernis kwijt dat dit zo vaak standaard op deze manier gaat
Ja blijkbaar is het altijd heel moeilijk voor ze om mij niet binnen het eerste uur al enthousiast door te gaan zagen over mijn dode moeder. En dan quasi verbaasd te gaan vragen waarom ik moet huilen. Ja omdat jĆj zit te pushen haar dood in detail te herbeleven
Een evt volgende keer is ze gewoon nog levend hoor. Dode ouders zijn net honing voor die types
Mensen zonder social media. Goed voor hen dat ze zich daar niet mee willen bezighouden hoor maar ik ben veel te nieuwsgierig waar crushes van 10 jaar geleden zich nu bevinden!!!
- ik ben mn kerstpakket vergeten op mn werk. En nu ben ik bang dat het kwijt raakt in de chaos (zijn twee cadeaubonnen)
- ik ben twee gymshark sportleggings kwijt (volgens mij ook op mijn werk)
Ja echt beschamend maar ik wacht tot ze vanzelf weer bij me terug komen
We weten allemaal dat dat nog wel even gaat duren
Als docenten voor een essay of iets dergelijks niet alleen aangeven hoeveel woorden het moet zijn, maar ook hoeveel bladzijdes. Ik kom dan nooit uit, en dan weet ik niet of ik me aan het aantal woorden moet houden of aan het aantal bladzijdes Ik kan niet het lettertype of -grootte veranderen, want daar heeft de docent ook al richtlijnen voor gegeven.
Ik heb echt veel ergernissen over mijn kapsalon altijd. Sorry
Maar
Zo irritant dat ze geen afspraken inplannen voor eind januari/februari. Ben vorige week vergeten een afspraak te plannen na mijn bezoekje. Vind t echt een dikke naaistreek richting vaste terugkerende klanten. Kan ik 19 januari de hele avond aan de telefoon hangen om een afspraak proberen te maken en als dat niet lukt zitten ze weer 4 maanden vol en moet ik een andere kapper zoeken