Waar erger je je aan? #9

Geen alcohol op heel je verdieping? Dat vind ik wel heftig haha maar voor de rest klinkt het goed en superflauw dat je ganggenoten zich er niet aan houden. Weet je waarom ze op die afdeling wonen?

Dit is niet een hele geniepige sneer naar jou toe, maar ik zie artsen op werk dit ook doen. Ik vind dat echt gênant als je op een bepaald niveau werkt (en betaald wordt!) en je nog steeds ‘dat betekend’ schrijft.

3 likes

Een hoogleraar taalwetenschap mailde mij van de week ‘dat verdiend niemand’ :slightly_smiling_face:

4 likes

Oh haha ik heb zelf ook een knetter dyslectische collega die ook nog vaak caps lock aan heeft staan. Dus die dossiers van haar zijn echt niet om aan te gluren. :joy:

1 like

Ik heb afgelopen week een collega gemaild en schreef ergens ‘hen’ in plaats van ‘hun’. :upside_down_face:

Ik erger me trouwens soms aan jongeren die doen alsof dyslexie een doodvonnis is.

https://www.forumfeminarum.nl/t/taalergernissen

1 like

Ja ik weet ook wel dat het allemaal natte vingerwerk is maar toch, als iets consequent verkeerd berekend wordt kan ik daar nog steeds wat aan aflezen. Bovendien krijgt ik een score voor de workout en die werkt niet als hij niet goed meer. Ook irritant

1 like

Dat elke kut-motor die in dit land te vinden is weer de weg op is omdat de zon schijnt

10 likes

Vanmiddag fietste ik een rondje samen met een cliënt op de duofiets en een andere cliënt op haar eigen fiets schuin achter ons. Toen we op een verbreed (!!) fietspad waren, kwam er een groep wielrenners aan. Wij gingen op tijd opzij zodat iedereen er gemakkelijk langs kon. Op het moment dat we elkaar passeerden riep één van die mannen “IK REM NIET HOOR” OK is goed, maar je kon er makkelijk langs :expressionless::expressionless::expressionless: Echt, zulke mensen verpesten het voor de rest.

4 likes

Mensen die nu op drukke plekken fotos maken van kijk hoe druk het isss!! Maar ze zitten er zelf ook te chillen haha. Of geniet en hou je smoel of blijf gewoon thuis haha

37 likes

Ja wtf? Stond net in de stad in de rij om een ijsje te halen (gewoon ook met afstand ertussen) en allemaal mensen gingen filmen en foto’s maken van de rij? Ben geen circus aap. En die mensen liepen zelf idd net zo goed door de drukke binnenstad lol.

4 likes

Ik verklaar het hooikoortseizoen voor geopend.

12 likes

Oh ja zeker irritant! Ik combineer als ik een beetje op m’n eten let fitbit met Myfitnisspall dus ik was wel teleurgesteld toen ik dat ontdekte.

Dit is ook mijn ergernis. Jeukende ogen, echt niet normaal. Heb ook geen zin in hooikoortstabletten want daar word ik zo duf van. :expressionless:

1 like

Echt een stomme ergernis dit maar ik heb een nieuwe groene kaars gekocht maar hij kleurt grijs als ik hem aansteek en ik vind grijs echt zo’n afschuwelijke kleur. Ik denk niet dat ik hem tot het einde opstook :weary:.

3 likes

Ik neem ze nu weer elke avond, val ik ook lekker in slaap. Misschien heb je het al geprobeerd maar ik vind het wel fijn. En Livocab via de huisarts.

1 like

Ik had voor Valentijn speciale chocolaatjes besteld. Helaas kreeg ik het een leeg doosje binnen :frowning: het was niet verzegeld en de inhoud was eruit. Een berichtje gestuurd, en toen kreeg ik heel snel antwoord dat ze het uit gingen zoeken. Nu ben ik al 1 week verder, heb ik zelf eerst per mail 2 X gevraagd wat de status is. En vandaag ook maar via Insta een bericht gestuurd. Ik krijg geen antwoord meer :sob: ik vind het echt stom, ik word compleet genegeerd terwijl ik gewoon een oplossing wil of geld terug. Het is mega vervelend als zoiets gebeurt, voor mij als voor dat bedrijf. Maar wees wel zo netjes om een oplossing te willen aanbieden in plaats van mij negeren. Ik vind het ergens hun verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de inhoud er niet onderweg uitgejat kan worden.

1 like

Ja ik vind het veel te vroeg.

Ik had vandaag gelijk migraine :sweat_smile:

Iedereen met hooikoorts: sterkte! Op nu.nl staat dat we ramen en deuren gesloten moeten houden :joy:

1 like

Dat ‘jongeren’ meer mogelijkheden krijgen om te sporten. Als die dadelijk wel naar de sportschool mogen en ik niet word ik gek

9 likes