Waar erger je je aan? #9

Oh dat wist ik helemaal niet, ik werk er niet meer maar dit willen de mensen die ik ken die er wel nog werken en van wie dit nog steeds gevraagd wordt, best wel weten denk ik. Thanks!

1 like

Hier kregen we dan gelukkig wel weer voor betaald, maar we moesten na sluitingstijd wel vaak nog een kwartier of langer wachten op de manager die dan nog dingen moest afsluiten en afronden, onbetaald. Dat vond ik toen ook normaal maar dat is het eigenlijk ook niet natuurlijk.

2 likes

Ja ik heb lang bij de AH gewerkt, als je moest afsluiten kreeg je tot 20:15 betaald maar vaak duurde het tot 20:30 of langer. Echt gierig. En je moest ook altijd 5/10 minuten eerder aanwezig zijn maar dat kreeg je ook niet betaald.

5 likes

Dat is in de edelstenencommunity sowieso not done want een steen heeft jouw ‘energie’ en als je die dan doorverkoopt krijgt de volgende persoon jouw energie:

4 likes

Oh vet

Eigenlijk zouden inspirerende mensen dan volop in de edelsteen doorverkoop moeten gaan.

Zou best de energy van een topsporter willen

6 likes

Online bh’s shoppen. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar het is bij mij altijd weer een teleurstelling met een hoop ergernissen hahhha. Het pas echt nooit zoals het zou moeten passen.

1 like

Uuulg ik wou lekker gaan fietsen maar mn lichaam doet kut. Eerst zat ik opgesloten door de sneeuw en nu door mn stomme buik.

Ik moest technisch ook in en uit klokken. Deed ik alleen nooit, alleen als ik langer was gebleven of eerder begonnen. Was namelijk zo dat een collega die ik echt vet kut vond dat moest invoeren en dat bij mij dan dus elke keer handmatig moest opzoeken. Joe joe. Zak.

1 like

Dat ik te wit ben om te dansen. Elk gewricht schreeuwt “Bitch wat doe je?!?! Hier ben je niet voor gemaakt! Staaaaahhhp doe de vogeltjesdans. Oh lord, nu wilt ze een bodyroll gaan doen.”

Me:

9 likes

Hahaha skere energie. Dat is wel een mood

7 likes

Bij volle maan in de aarde begraven om opnieuw op te laden en dan komt het guud

3 likes

Die ergernissen heb ik ook offline :stuck_out_tongue: Online koop ik alleen maar precies dezelfde beha’s die ik al heb

2 likes

Waaaaarom kan mijn vent nooit normaal boodschappen doen. Alles tering duur, teveel onzin en ook nog verkeerde producten.

Dit is waarom ik normaal zelf Picnic bestel :joy::sob:

4 likes

Dat het hooikoortsseizoen weer is begonnen :sleepy:
Ik was al begonnen met medicatie, maar het is toch in 1x BAM (ok ik ben net ook langs een paardenmanege gewandeld, dus beetje eigen schuld)

3 likes

Jaaa ik merkte het vanochtend ook opeens. Mijn oogleden zijn weer twee keer zo dik en heb knallende koppijn. Pfff ophouden met al die pollen.

1 like

Dat ik me altijd als een soort slangenmens me uit mijn sportbh moet wurmen na het sporten. Plakt overal aan vast en blijft 4 x hangen want moet over je hoofd uit :hot_face:🥲

9 likes

Daarom sport ik nooit.

Nouja meer omdat ik gewoon heel lui ben, maar soms dan wil ik ineens een workout video doen en dan denk ik nee laat maar zit ik weer met die kut bh. Zou ook gewoon een bh met rits aan de voorkant of gewoon normale sluiting kunnen kopen maarja… 🥲

2 likes

Goed dat je het zegt, had alweer klachten die ik nergens op vond slaan, maar was die hooikoorts even vergeten. Maar weer starten met medicatie. :sleepy:

1 like

Iedere keer aangesproken worden met ‘mevrouw’ terwijl ik nog maar 22 ben (:sob:)

1 like

Misschien moet je de banaan openen op de apen manier. Dus niet bij het steeltje maar aan de andere kant even in knijpen en dan laat hij los.

(als je dit al doet heb ik niks gezegd) :smiley:

3 likes