Waar erger je je aan? #9

Continuing the discussion from Waar erger je je aan? #8 (Deel 1).

Previous discussions:

Ik heb een mooie openingspost:

Ik heb een bacteriële infectie en om het helemaal compleet te maken heb ik ook nog een schimmelinfectie :clap:t3::dancer:t3::rocket::smiling_face_with_three_hearts: helemaal hartstikke mooi

33 likes

Karl je bent al 2 jaar dood ik denk dat dit gewoon bij het ontbinden hoort.

71 likes

Ik stel me heel veel jeuk voor. Klopt dat?

Ik heb mijn avondeten gegeten als lunch en nu moet ik mijn lunch eten als avondeten en dat is echt balen.

2 likes

Ik heb 31 dec een adidaslegging gekocht online bij jd.sports en hij is er nog steeds niet. Ik heb al enkele keren een mail uitgedaan en ipv een reactie spammen ze me dood met allemaal reclame’s en moet ik een beoordeling invullen over mijn bestelling. Ik heb ze een 1 gegeven en toen werd ik doorgestuurd naar een formulier voor een klacht. Op het moment dat ik hem had verzonden kreeg ik op die pagina te zien “DANK VOOR DE FEEDBACK, NU 20% KORTING ALS JE EEN AANKOOP DOET” . Echt rot op wat een kutbedrijf.

7 likes

Niet pushmeldingwaardige pushmeldingen van nieuwskanalen

2 likes

Haha wat is het dan?

Brood met hummus (janken)

3 likes

Dit hele gesprek mag daar wel heen op zich

7 likes

Hoe de fuck knijp je een schimmelinfectie uit.

Never mind ook, ik wil het niet weten, ik heb tmi niet voor niks op negeer.

3 likes

Ik hoop dat je eigenlijk op @desecretaris bedoelde te reageren haha dit wordt wel heel bizar anders

2 likes

En neem verstandskiezen of tanden ĂĽberhaupt mee, dank.

1 like

Ik heb nou al dagen het gevoel alsof er een haar op het puntje van m’n neus zit maar er zit niks :weary: word er gek van

Oké maar post dan ook geen berichten die daarin thuishoren in andere topics pls.

Jeuk, (buik)pijn en het brand super erg! Voel me er helemaal naar door.

Extra ergernis: het woord “toet” ipv dessert. Maar ook ipv gezicht

7 likes

Sinds het begin van corona ben ik begonnen met minder wassen van mijn haar, want ik dacht… niemand ziet het, dus dit is een mooi moment om mijn haar eraan te laten wennen. Maar ben nu bijna een jaar verder en mijn haar wordt nog steeds knetter snel vet… waarom?? Echt irritant, ben al zo lang bezig, dus je zou denken dat mijn haar inmiddels gewend is.

Iemand die de gouden tip heeft? Ik wil mooi, niet vet haar zonder het vaak te hoeven wassen, verdorie

Dit werkt ook gewoon niet voor elk soort haar haha.

Ah naar joh! Hoop dat je snel opknapt!