Ik kijk nauwelijks laatste seizoenen van series omdat ik gewoon GEEN afscheid kan nemen van de characters + ik ben het vaak niet eens met het eindeš. Net toch de laatste aflevering van Girls gekeken (tegen beter weten in) en ik ben bereid om een klacht te mailen naar de schrijver!!! Bitches.
Klopt maar ik vond het gehele laatste seizoen van girls ook jammer?
Sommige scĆØnes - dialogen - discussies zijn zo leuk, refereer ik nog weleens aan met een vriendin
Ooh leuk Girls. Was die serie alweer vergeten. Eens kijken waar ik die kan terugkijken
Ik moest hierdoor weer aan de recente reclame van de Plus denken waar twee mensen elkaar heel romantisch ontmoeten bij het maaltijdsaladeschap⦠En die van de McDonaldās waar twee mensen elkaar op de parkeerplaats ontmoeten. Erger ik me dood aan, ja half Nederland is eenzaam op dit moment, daar hoef je nog geen burgers mee te proberen verkopen
Is dat lekker? Liep er laatst langs⦠bij ons om de hoek zit so.fr.itto daar halen we meestal wat. Is ook zoān italiaans zaakje
Op Ziggo HBO!
En nu heb ik dus gek zitten kuchen en hoesten omdat ik denk dat ik mijn inimini kriebel er dan uit kreeg, nu voelt mān keel kut door dat ik hem zo heb zitten āraspenā, waarom ben ik zo. Mocht het morgenochtend nog zo zijn dan maar weer een test plannen. Ik wil een fucking strippenkaart
Oude witte mannen zonder enige kennis van de materie die mij vertellen hoe ik mijn job moet doen. Ik kan het zelf wel, thanks. Ik vraag mij af waarom zij eigenlijk niet de drie maanden durende selectie hebben meegedaan⦠oh wacht, ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Die Lidl reclames van tegenwoordig (ook die met meneer Li-dĆØl van Beau van Erven Dorens trouwens) zijn nog kutter dan de Zalando reclames in hun begintijdperk met die gillende pakketbezorgers
Maar niet kutter dan
VINTED
Het feit dat ik echt zin heb in chocola maar ik helemaal niks in huis heb. Godsamme
Ook geen cacao?
Nee echt balen
Hagelslag? Ik zet wel eens 't pak aan mān mond haha
Nou, dat niet maar ik bedenk me nu wel hierdoor dat er waarschijnlijk nog een pot chocopasta rondzwerft in mān keukenkastje!
Uitslapen lukt me niet meer.
Ah ik ben soms zo jaloers op vriendinnen wiens ouders een huis voor ze kopen.
Vriendinnetje stuurt me net een linkje van haar nieuwe woning aan de Prinsengracht voor 6 ton. Echt super mooi en ben heel blij voor haar, maar voel me tegelijkertijd dan zoān armoezaaier dat ik wss mān hele leven in een sociale huurwoning blijf wonen in Amsterdam (als ik die überhaupt krijgš )
Slik je medicatie hiervoor?
Ik vind het ook echt waanzinnig dat dat ā¬200 moet kosten. Het moet een objectief iemand zijn en dat kost geld blijkbaar :s
Goffer. Ik moest met mijn vriend meerijden met de auto om die naar de garage te brengen, helemaal chaggie want had nu nog ruim een uur kunnen slapen. Rijden we samen terug, zegt āie: oh daar stuk terug stond een filtser, op de heenweg ook al.
Had me gvd op de terugweg dan gewaarschuwd als je naast mee zit?! OkƩ het was maar Max 6/7 km, maar toch.
Ochtendhumeur + tering drukke werkdag, top.
Dat weet ik ook wel! Maar zo voelt het dan eventjes. Heb best wat vriendinnen die wel dat geluk hebben gehad met hun ouders en dat is wel een fijne zekerheid. Die prijzen zijn zo bizarš„“