Huhhhhh waar woon jij?
Nou hier echt sneeuwstorm dus ik denk ook niet dat veel mensen zouden komen opdagen 🥲
Ik zit in de trein en iemand klappert nu al voor de derde keer met dat tering prullenbakje
HOU OP
Vandaag werkdag maar er is geen fuck te doen, ik voel mij zo verloren. Ik wil hier zo graag stoppen maar andere kant, kan niet zomaar een goede baan toch opzeggen?
Een goede baan is ook maar relatief, wat is er goed aan als je je er zo ongelukkig door voelt?
Ik werk in de zorg en je gaat een band aan met iemand die je niet zomaar opzegt. Nu is het meisje waar ik werk heel erg achteruit gegaan en ligt ze veel op bed uit te rusten. Huishoudelijke taken zijn voor de rest allemaal klaar maar ik verveel mij kapot dus. Ik wil ook niet zomaar tegen dit gezin zeggen houdoe het was gezellig maar ik vind deze situatie ook niet meer houdbaar zo en het is wel een stabiel inkomen
Mag je niet iets doen voor jezelf zoals een diamond painting of een kleurboek? Ik heb er geen verstand van hoor maar dan is het letterlijk de tijd doden
Ik ga dat eens met haar moeder overleggen, voelt wel beetje stom want ben best gewend te werken voor het geld maar ja . Tijd doden is natuurlijk wel noodzakelijk zit nu maar beetje doelloos op mijn telefoon maar ook niet helemaal de bedoeling
Nee snap ik, ik bedoel ook niet natuurlijk dat je linea recta al je schepen achter je moet verbranden als je het niet naar je zin hebt. Maar als het zo’n invloed op je heeft lijkt het me op zijn minst de moeite waard om eens wat beter na te denken over de voor- en nadelen van je baan en wat het je waard is. En in gesprek gaan met dit gezin lijkt me sowieso een goed plan, wie weet is er wel iets mogelijk is waardoor het ook voor jou een stuk fijner en beter werkbaar wordt.
Klopt. Ik ben vorige week in gesprek gegaan en toen zei moeder al dat alle collega’s hier tegen aan lopen. Ze zei dat het na de corona wel beter zou gaan worden en er meer activiteiten ingezet kunnen worden maar dat voelt nu nog zo ver weg. Ik merk ook dat ik niet gemotiveerd ben en dat vind ik ook niet netjes van mezelf. Hopelijk wordt het snel beter weer dan kan ik wat vaker gaan wandelen
Dat ik nu al voor de derde keer een Tikkie moet gaan sturen omdat ik gewoon geen reactie krijg.
Waarom is dit weekend alweer bijna voorbij
Of wat bloem toevoegen? Wel goed roeren, anders klontjes
Zo vervelend is dat he! Ik vind het ook stom om er steeds naar te moeten vragen want dat voel ik me ook zo pusherig ofzo. Die vriendin zit op het moment ook nogal krap maar aan de andere kant denk ik ook van: ja maar ze zit structureel krap… En dan wel elke week laten zien wat voor aankopen ze heeft gedaan of dat ze weer der nagels heeft laten doen. Maar mij dan laten wachten op een paar tientjes. Gewoon geen geld uitgeven wat je niet hebt denk ik dan.
Ik ging een fles campari halen zodat ik straks een spritz in bad kan drinken, dus ik naar de slijterij. Ik had me al voorbereid op het toneelstukje van mijn legitimatie laten zien. Ik mijn hoofd ging het zo: “oh haha legitimatie, ik ben vandaag 30 geworden hihi”. Maar ik werd uiteraard niet gevraagd om mijn legitimatiebewijs, dus werd mijn humble brag moment door de neus geboord.
En ik ben het bruisende water vergeten te halen.
Ohhh een spritz in bad, wat zalig! Kan geen betere manier bedenken om je 30e verjaardag te vieren. Gefeli en enjoy!
Dat mijn vriend zo verstandig is om de hello fresh maaltijd te maken die we anders moesten weggooien ipv eten bestellen.
HATELIJKKK
Nee dat is sowieso meer mijn solo maaltijd voor in de auto me time
Dankjewel lief van je. Ik zal ook aan jou denken bij
Mn saaie stuk zalm met gebakken courgette ofzo
Wow harsh