Waar erger je je aan? #9

Altijd als ik een bakje aardbeien koop zijn deze na 2 dagen al beschimmeld. :expressionless:Hoe houd ik ze het langste vers?

2 likes

Ik heb 2 bakken aardbeien bij Albert Heijn gekocht en die blijven in de koelkast minimaal een week (en vaak langer goed).

Had mezelf geleerd in het midden te scrollen. Want links hartjes en rechts reageer knop. Nu zijn de hartjes verplaatst en druk nog steeds op de hartjes!! :weary:

16 likes

Sowieso helpt het om ze uit het winkelbakje te halen en in een schoon bakje te doen

1 like

Zijn het die van de Jumbo? Ik koop ze altijd bij een kraampje waar ze lang vers blijven

2 likes

Jaaa jumbo indd!

1 like

Ja die zijn echt vreselijk!

1 like

Zag laatst een meeuw poepen vlak voor mn neus blegh…wel geluk want t was niet op mij!
Er heeft vroeger wel eens vaker dan 1x een duif op me gepoept… kut beesten, mn buurman had een duiventil. Dus die deden t erom… en dan altijd net voordat we naar school moesten :rage:

Heb je je tong al goed gepoetst? Ik heb het idee dat daar alle geur blijft hangen en verzamelen. Als ik mijn tong grondig poets gaat de geur meestal wel weg.

2 likes

Aan mijn familie, die het niet eens was met mijn stem op Kaag/D66 en nu ze onder vuur ligt beginnen te gillen met “ZiE jE nOu WeL”

Ze stemden zelf bijna allemaal VVD/Rutte :upside_down_face:

6 likes

Ja maar Rutte is dan ook een man he

2 likes

Oh ik kan en wil niet geloven dat dat er ook nog mee te maken heeft

Dat ook Maan een eigen platform heeft. Kappen met die platforms voor iedere scheet

2 likes

Alles lijkt tegenwoordig ook een “platform”

6 likes

de Allerhande die een recept met een halve theelepel chillipoeder “pittig” noemt.

14 likes

Als mensen mijn naam stelselmatig verkeerd spellen per MAIL. Hallo, mijn naam staat gewoon correct gespeld in mijn handtekening hoor. En het is ook nog een hele lelijke en onlogisch spelling. Bijv. Levie ipv Levi.

2 likes

Ik wil iets retourneren maar dan moet ik een formulier printen. En dat kan bijna nergens nu vanwege corona. Zo irritant.

1 like

Krijgt iemand deze theedoosjes wel fatsoenlijk open? :mad:
afbeelding

32 likes

Mijn cliënt van 13:00 heeft voor de derde keer op rij afgezegd en m’n volgende is pas om half 4 maar die had ik dus makkelijk eerder kunnen plannen, nu zit ik al die tijd te wachten
Zucht :wilted_flower:

nee nooit
ik val wel elke keer voor hun mooie verpakkingen trouwens
image

heb laatst deze gekocht, alleen maar omdat de doos zo mooi was

14 likes