Waar erger je je aan? #9

De week voor mijn menstruatie ben ik een emotioneel wrak met overal pijn in mijn lijf. De week daarna ben ik ongesteld en kan ik niet slapen van de krampen, rugpijn en buikpijn. Dan hou je dus zo’n weken over per maand waarin je je goed voelt. LOVE BEING A WOMAN👍🏻

10 likes

Voor een schoolopdracht moeten we fragmenten met mensen erin bekijken, dan staat er een korte beschrijving bij van die persoon en dan staat er ‘blank’ bij. Snap ik dus echt niks van hè, je bent docent bij een sociale wetenschap notabene.
Ga ik morgen maar even een mailtje over sturen :sleeping:

4 likes

Het is nu denk ik al de vijfde keer in coronatijd dat iemand iets laat verbouwen in deze flat en ik word er echt helemaal gek van :crazy_face:
Dit keer ook geen briefje hoe lang deze ellende nu weer gaat duren. Aan het geluid te horen heel lang.

Deze persoon is ook op een ritme aan het boren echt kappen

Ik heb het idee dat er best vaak fouten gemaakt worden bij het vertalen van recepten, helemaal als het van cups naar gram vertaald wordt.

Dat de AH de grote bakken aardbeien ineens een gewicht van 400 gram heeft gegeven. Terwijl de bak eruit ziet en voelt (qua grootte) als de 500 gram bakken. (Van vorig seizoen zeg maar ;)) En ik ken de prijs van vorig jaar niet uit m’n hoofd, maar geloof toch niet dat de bakken naar rato netjes minder kosten.

4 likes

Deze afbeelding bij de toko. Want ze hebben geen sushi en iedere keer als ik hier langs loop, iedere dag, krijg ik zin in sushi

18 likes

Neemt niet weg dat het opmerkelijk is dat zo’n bak opeens minder weegt.

2 likes

Ik zit al meer dan een uur te wachten op een monteur. Als hij geweest is kan ik boodschappen gaan doen en in veel te weinig kleding op het balkon gaan liggen.

1 like

Ik kan mezelf alleen nog in de ochtend echt motiveren voor m’n werk. In de middag richt ik me alleen op de vergaderingen en ben ik verder gewoon al gaar :confused: Nu al langer dan een jaar thuis aan het werk en het is een beetje op

Edit jesses wat een lelijke smiley

2 likes

Het is nu blijkbaar ook officieel een “ding”

3 likes

hahaha ja ik had gister ook dat ik een andere koos, maar dan kwam dit lelijke ding tevoorschijn

volgens mij deze :confused:

• Jep deze dus → image

Nee zeker, dat is ook zo. Het is ook meer de aanpassing van de verpakking zoals @Twonights zegt, geeft me het gevoel dat Albert Heijn wil dat ik denk dat ik nog gewoon een 500 gram bak koop, maar zij daar mooi 100 gram van hebben afgesnoept.

2 likes

Wielrenners zonder bel die rechts inhalen om door rood te kunnen fietsen :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Mijn buik begint altijd zo hard te rommelen op precies dezelfde tijdstippen iedere dag haha. Echt genant als je dan net in een vergadering ofzo zit. Hallo doe even rustig buik, eten komt er straks aan

2 likes

Sorry ik ben geen OG

1 like

Same :neutral_face: ik wissel in mijn hoofd tussen deze en Blijven Slapen van Snelle.

Beide nummers heb ik echt 2x gehoord.

1 like

Je mist deze er nog bij: :mad:

3 likes

Op de markt: 10 eieren voor 2 euro
Maar die doosjes zijn voor 12 en ik zie dat niet en sta dan klaar met mn 2 euro munt en dan moet ik nog 40 cent zoeken🥺

1 like

De roostermaker op mijn werk leest ook maar gewoon wat ze wilt lezen als ze vraagt op welke dagen mensen willen werken :roll_eyes: Ik wilde gewoon dezelfde vaste dagen als deze maand, dat was prima met een een paar doordeweekse dagen omgewisseld, maar nu bekijk ik het rooster en sta ik ineens weer op zaterdagen terwijl ik die vrij had?

Heb ook helemaal geen zin om het weer aan te laten passen nu dus ik laat het maar zo om me iedere zaterdag te ergeren

Nog een; mijn huisgenoot die vraagt of we voortaan eerder kunnen eten maar wel de hele week pas om half 10 thuis aankomt

1 like