Mijn cliënt van 13:00 heeft voor de derde keer op rij afgezegd en m’n volgende is pas om half 4 maar die had ik dus makkelijk eerder kunnen plannen, nu zit ik al die tijd te wachten
Zucht
nee nooit
ik val wel elke keer voor hun mooie verpakkingen trouwens
heb laatst deze gekocht, alleen maar omdat de doos zo mooi was
Jaaa mooie verpakkingen die ik vervolgens verniel
En die ken ik nog niet! Issie lekker?
Ik moet altijd zo om mezelf lachen als ik de Zen again versie openmaak. Dat wordt net zo gescheurd en dan ziet het er altijd uit alsof ik er inderdaad heel er aan toe was weer zen te worden.
Enkele grammaticaregels die versoepeld worden blijkbaar.
Groter als blijft voor mij fout hoor.
Ik weiger dit te accepteren.
Het is wel ‘enkel’ in spreektaal dacht ik, maar alsnog blijft het lelijk. En fout.
hij is lekker maar minder peachy als gehoopt
Nee
Ja eigenlijk altijd geloof ik maar blijkbaar is dat een speciale gave. Ik ga het op mijn cv zetten.
Ik ben die irritante collega die altijd heel hard PRINTEN gilt als er weer iemand uitprinten zegt. Terwijl dat officieel ook mag. Die dubbele negatie doet ook echt pijn aan mijn hart. Je hoort toch gewoon dat het fout is wat je zegt!?
ah nee… zag het al aankomen van groter als maar hoopte dat ik grijs haar zou hebben tegen die tijd, en nu is het gewoon zover.
nooit geen vind ik mss nog erger, ze fucken gewoon met de betekenis van dingen. hoe moet dat dan met de litotes?!
hun/hen kan ik begrip voor opbrengen.
zie je, ik ben best genuanceerd. hoe kom ik in zo’n comité terecht?
ha, ik zie iemand schrijven en dan zie je toch ‘beantwoordt’ staan? of dat de mooiste oplossing is weet ik niet, maar moet er nu aan terugdenken dat dat eerst fout stond, als ‘beantwoord’. dat was zo LEKKER om te corrigeren.
Komt ook niet!!! Hallo weekend
En dat ze het bij de aankondiging iets “vernieuwends vet” noemde.
Heel vernieuwend meid
Er is zo’n recruiter kerel op linkedin die dit doet en die komt regelmatig in mijn feed voorbij als weer eens iemand van mn connecties het heeft geliked
WAT!
Oké “ik gaf hen” kan ik accepteren. Eerlijk is eerlijk, dat klinkt gewoon mooier.
Maar de rest, ammenooitniet!! (Enige acceptable vorm van dubbbele ontkenning doei)
Oh ik kom er nu achter dat “ik gaf hen” fout is… “ik gaf hun” klinkt zo fout in mijn oren
Oh wauw een oud klasgenoot van mij is fulltime influencer geworden en komt net terug van een vakantie uit Dubai. Serieus hoeveel schijt kun je hebben aan de rest van de wereld?
Hebben wij dezelfde klasgenoot? Exact het zelfde hier haha. Alleen was ik vooral verbaasd hoe ze zicht verbouwd heeft… Kont implantanten en het gezicht is echt niet meer het zelfde.