Ik heb eindelijk mijn talent ontdekt
Hahaha dat zou wel bizar zijn. Begint haar naam met een K?
Nee met een B, haha had heel erg toevallig geweest!
Ik kan iedere dag boomschors/aarde vegen en stront opruimen uit mn tuin, omdat andere mensen hun kat niet binnen houden. We hebben al alles dichtgemaakt maar hij komt gewoon via het hek vd achterburen. Wegjagen en natspuiten helpt helemaal niks
Die docu over Snelle. Een groepje vrienden waaronder die Snelle die liedjes schrijven in de schuur en scoren dan een hitje. Vervolgens gaat die gast in Diemen wonen wat fucking zwaar is want hij is weg van zijn vrienden (serieus, een uurtje met de auto ofzo) en hij woont in een appartement met amper meubels (IKEA anyone?). En een hoop moeilijk gedoe om he-le-maal niks.
Ugh je wordt ongeveer verguisd als je de stront van je hond niet opruimt maar fucking KATTEN mogen overal kakken en vogels vermoorden.
De vele domme reacties onder dit bericht. “Waarom pas na de na meivakantie!!! Ze doen dat expres!!! Kan nog steeds niks in de vakantie!!” “Pakken alles af”
-
Hoe kun je nou zeuren over niks doen in je vakantie terwijl het zorgpersoneel juist wordt gevraagd van hun vrije dagen af te zien als dat kan, ivm de enorme werkdrukte en ziekteverzuim. Een dag daarvoor nog in het nieuws. Zij zouden denk ik heel graag in jouw plaats niks hoeven te doen?
-
Tuurlijk doen ze dat expres, als je dat nog niet doorhebt, heb je het hele idee van Corona maatregelen serieus niet begrepen???
Ik zag laatst een item waarin werd gezegd dat hij een zware jeugd had want hij werd gepest en hij werd als laatst gekozen bij gym. In dat geval heeft half de aarde een zware jeugd gehad
Als m’n telefoon automatisch draait terwijl ik niet wil dattie automatisch draait. Als ik op m’n zij lig wil ik niet dat ie in landscape modus is halloooo ga even terug zeg. En dan kan ik m’n menuutje ook niet goed tevoorschijn seizoen want ja telefoon is ineens in landscape modus pfffffff
Ik heb na het avondeten een paar uur geslapen op de bank en nu ben ik mega actief en wakker terwijl de wekker gewoon weer om 6.45 gaat, ik weet nu al dat ik mezelf morgen uit mijn bed moet slepen👍🏻
Ik ben echt niet heftig ongesteld ofz maar ik heb heel de dag al zo’n sluimerende buikpijn echt irritant. Maar net te weinig om iets voor in de nemen naar mijn mening dus ik moet me ook niet aanstellen. Nu wel lekker met een kruikje in bed
Paracetamollen vind ik licht geschut voor zulke dagen. Niet jezelf onnodig kwellen met buikpijn / zeurend gevoel. Daarvoor ben je te vaak in je leven ongesteld.
Eens @Philo , kwel jezelf niet onnodig. Waarom pijn hebben als het niet hoeft? Iets meer manflu mag soms wel.
Dat kun je locken hè? Ik heb die van mij vast in portrait.
Haha ja weet ik, maar soms wissel ik naar landscape omdat ik bijv een foto wil laten zien en dan ben ik vergeten dat hij nog unlocked is
Gister 3x proberen te bestellen bij etos. Elke keer als ik wilde betalen zei ie je mandje is leeg. En nu doet een van mn producten niet meer mee met 1+1.
Ik ben vrij en ze begonnen om 7 uur met heien in de buurt (uiteraard waren ze een half uurtje later klaar, doe dat dan lekker wat later ) en nu zijn er koningsspelen op het veldje voor de deur met 10000 gillende kinderen. Heerlijk wakker worden zo
Kwartiertje weken in water met azijn ( google vinegar bath) helpt voor de houdbaarheid.
Haha lief ook @Philo ik ben niet zo’n paracetamolfan dus dat was ook een kwelling geworden . Uiteindelijk ben ik er mee in slaap gevallen en nu is het weg
. Als het echt niet te doen is ben ik de eerste die bij de medicijndoos staat hoor
De buren die altijd dingen online bestellen, maar nooit thuis zijn. En als ze thuis zijn wachten ze tot wij hun pakket komen brengen, nooit dat ze het dezelfde of de volgende dag (of week ) zelf komen ophalen. Maar ik ga het vanaf vandaag niet meer doen, ik ben geen postbezorger.