Waar erger je je aan? #9

Oh wauw, heb je er nog iets van gezegd? Ik zou hier echt niet van gediend zijn.

1 like

Oh god dit lijkt me echt een verschrikking. Wij hadden hier laatst twee klusjesmannen over de vloer waarvan er een “even van het toilet gebruik maakte” en de hele vloer ondergespetterd achterliet en dat trok ik al slecht, laat staan zo’n invasie van ongemanierdheid.

3 likes

Sorry maar ongevraagd spullen uit jouw koelkast eten? Ik zou dan echt contact opnemen met het bedrijf waar ze voor werken.

9 likes

Mijn vriend wil het nu dus niet meer kijken en ik kijk nu zelf aflevering 2 maar ik ben t ook wel een beetje zat haha

1 like

Deze vorst icm eczeem is echt een drama. Ik krab ‘s nachts echt heel m’n huid open van de jeuk😢

5 likes

Hè, van even iets in de koelkast zetten heb je toch geen last?

55 likes

Ah ik zie nu helemaal voor me dat zo’n mannetje een broodtrommel met boterhammen met kaas heeft gesmeerd en dan vraagt of het even in jouw koelkast mag staan want dan blijft het lekkerder. En dat jij dan verzucht kijkt “nou vooruit dan maar he”
:pleading_face:

62 likes

Wat heb jij normaal in je koelkast staan dat zo prive is? :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Ja same :weary: Op mijn ene wang zitten nu allemaal rode krassen van het krabben in mijn slaap. Scheelt wel dat door het mondkapje niemand verder het ziet.

1 like

heee ben je aan je master begonnen? Ik heb geen idee wat je doet hoor maar ik kan me nog herinneren dat je een bepaald cijfer nodig had om te weten of je kon beginnen, fijn dat het gelukt is!

1 like

Je hebt hier natuurlijk ook gewoon helemaal gelijk in. Ik vind het heel fijn dat er mensen zijn die dingen in mijn huis die ik zelf niet kan maken oplossen en ik bied ook altijd eten en drinken aan. Ik ben door Corona wat minder happig op onbekende mensen in huis (en probeer het langskomen van een monteur dus ook uit te stellen als dat kan), en had gelezen dat je juist ook door het delen van het toilet elkaar kan besmetten. Normaal had ik dat ondergespetterde toilet alleen maar irritant gevonden, nu had ik er daarom best wel stress van, maar ik wilde de beste man geen toiletbezoek weigeren. Anyway :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ik check nu altijd of ze zelf een toilet meenemen, zeker bij langere werkzaamheden :sweat_smile: Vond 1,5 week je toilet delen met 6 vreemde mensen die rustig een halfuur per keer gaan vreselijk.

1 like

Haha, dat vergeten ze nooit meer denk ik!

Doet me denken aan de ventilatiemonteur die ooit bij ons kwistig met de toiletverfrisser had gespoten na het poepen, haha, zo keurig

1 like

Mijn concentratieboog van een doperwt. Als ik het journaal kijk, weet ik bij het tweede item niet meer wat ik eigenlijk aan het kijken ben. Mijn lievelingsprogramma’s HHB en WIDM gaan volledig aan mij voorbij. Ik ben zo ontzettend afgeleid.

2 likes

Duurde lang, maar ben uiteindelijk wel nog veilig thuisgekomen. Lief dat je het vraagt!

1 like

Ben echt helemaal klaar met die Swan Market. Ze zouden mijn deelname geld van afgelopen november en december terugstorten drie weken geleden en ze reageren nergens meer op. Biedt het dan niet zelf aan :mad:

Renaulution? Echt why

9 likes

Ik vind het wel vermakelijk ondanks de corona storyline, is voor hun natuurlijk ook handig dat ze op deze manier door kunnen met filmen. Als je afl 1 nog niet hebt gezien nou ik het wel gauw doen, er zit iets in wat je misschien wel leuk vindt :grin:

1 like

Ik vind het zo irritant dat ik 6+ jaar kut SPSS heb moeten leren voor statistische dingen, en nu met mijn eigen onderzoek alleen R en excel gebruik. Nu wordt me ook nog eens aangeraden om Python te gebruiken voor statistiek (ben ik ook al aan het leren dus one step ahead of you, universe!!!) maar ik snap gewoon niet waarom we 400 talen nodig hebben voor precies hetzelfde

En al mijn plots zijn lelijk omdat ik 800 miljoen variabelen heb :weary:

5 likes

Mijn vriend heeft een pakketje naar postnl gebracht maar in de app zie ik niet dat de code gescand is en hij weet niet meer of hij een bonnetje gehad heeft als verzendbevestiging. Ik heb niks in mn mail dus volgens mij is het gewoon niet gescand. T is een vrij duur cadeautje en ik baal zo erg want dan is het sowieso ook niet op tijd😒