Onze oven is toch echt stuk (valt telkens uit) dus er moet een monteur komen (zie discussie hierboven)
Ik HAAT houtkachels (en mensen die zoān ding aansteken als het windstil is).
Mensen die 1 euro onder je vraagprijs op Vinted gaan bieden. Helemaal als je diezelfde persoon een influencer blijkt met meer dan 200.000 volgers š„². Bijna zin om de prijs te verhogen.
Uggs dragen
Sowieso
En mijn eigen gedrag dat nu meer iets heeft van Reddit.
Dat zet haar punt āfailing at normalā extra kracht bij
Ik moest wel huilen toen ik dit voor het eerst zag omdat er zoveel op zijn plek viel.
Mijn eigen ergernis: volwassen mensen die in het openbaar naar hun ouders refereren als papa/mama.
Dat de zonnebanken dicht zijn en daardoor mn foundation te donker is
Disclaimer: ja ja light thereās people that are dying
Oh ik deel je ergernis. Dan denk ik ook jij bent niet de enige met een mama. Als je mama zegt kan het ook mijn moeder zijn. Haha does that make sense? Zeg idd gewoon mijn moeder/mijn vader.
als in āvader vertelde mij gisterā met een lil house on the prairie vibe?
of āmijn vaderā?
vandaag erger ik me aan collegaās die op de chat āmorgenā zeggen ipv āgoedemorgenā
dus: morgen gelatelli!
morgen wat??
Over zonnebank biechten gesproken: ik ben echt een hypocrietje. Ik loop altijd rond te bazuinen dat je iedere dag spf op je gezicht moet, als je in de pauze naar buiten gaat spf bijsmeren etc (en dat doe ik ook echt) want zo slecht voor je etc. Maar ik zou afgelopen april een bruiloft hebben met dresscode pastelkleurenā¦en toen had ik echt wel een zonnebankkuurtje willen doen vantevoren want dat ziet er anders echt niet uit. Maar de bruiloft ging niet door. Ging jaren terug sowieso regelmatig naar de zonnebank, echt heerlijk.
Mān buren zijn net bouwvakkers. Ze maken herrie tussen 07:15 en 07:30 en daarna niet meer. Ja fucking hell dan ben ik dus al wakker geworden van jullie.
ik mocht als kind (van een jaar of 11) in de winter altijd onder de zonnebank thuis want dan was ik niet meer zo bleek haha
ging dan altijd spelen dat ik op vakantie was, vond dat echt heerlijk
en het rook altijd lekker, zoān typische geur kwam er van dat ding
zo jammer dat ik nu niet meer zonder nare gedachtes onder de zonnebank kan
Ik ga altijd 1x per jaar, begin maart als mn eczeem op zn ergst is. Zo fijn om er even vanaf te zijn
Ik mis de zonnebank ook, was er graag nu in de winter paar keer onder gegaan. Maar ik denk ook altijd aan de scĆØne van Final Destination als ik eronder lig
Instagram āmodellenā die nu gewoon met het vliegtuig naar een tropische bestemming gaan om te āwerkenā.
Lieverd, je werk is niet noodzakelijk. Zelfs al was je Kendall Jenner of een van de grootste modellen op de aardbol was je werk niet noodzakelijk. Blijf lekker hier. āJa maar het is voor werkā ja maar we zitten in een globale pandemie.
Ja maar bijvoorbeeld voor Tony Jr is zijn werk voor hem essentieel daarom mag hij wel vliegen voor werk!
(Op1 )
Ja maar dat zijn de settings die ik bedoel. Tegen mijn zusje zeg ik ook papa en mama, en tegen mijn ouders ook. MAar ik ga niet tegen vriendinnen zeggen: Ik ben even bij papa geweest en ik heb samen met mama boodschappen gedaan.
@ZusjevanJoost ja precies dat!!
Klein leed dit: Ik snap nooit hoe ik printscreens van Insta stories moet lezen. Dan deelt iemand een printscreen van een story die iemand deelde met daar eigen text overheen, maar die persoon heeft ook alleen maar een printscreen van iemand anders gedeeld die ook al text over text had geplaatst. Hoe ontcijfer je deze rebussen in godsnaam?