Aan mensen die amper de moeite nemen om naar jou te luisteren (en dan niet of alleen met een ‘k’ reageren), maar als zij aan het woord zijn moet je natuurlijk heel goed luisteren en krijg je daarna een overhoring over hoe goed je hebt opgelet.
Waarom zeg je niet gewoon dat je je verjaardag niet viert dit jaar? Het is toch jouw feestje, als je niet wil dan niet.
Die tuthola’s bij say yes to the dress die van hun ouders een budget krijgen en dan toch over budget gaan en dan zielig doen. Hallo, leg gewoon bij of kies een ander ipv bij je ouders smeken.
Er is korting bij Douglas en ik wil nagellak bestellen maar ik krijg de hele tijd foutmeldingen grrrrrrrr
Ik las kies andere ouders. Duidelijk dat ik een terrorbruid word.
Kan ook
We gaan paar dagen weg, maar zo’n hekel aan spullen in pakken. Wat neem ik mee. Mbt kleding en het weer.
Dat ik bij mn Egyptische achterbuurman een pizza bestel met extra tomatensaus, en dan de tomatensaus in een bakje erbij krijg ipv gewoon op de pizza
Dat alles nu over Friends gaat
Was vroeger niet leuk en nu ook niet
Influencers die werken in een hotelkamer promoten. Hoe dan, zonder spon? 75 euro neerleggen voor een halve dag werken (maar wel onbeperkt koffie ), dan geef je toch sneller je geld uit dan het binnenkomt.
Had ik laatst ook, lukte toen via de app wel
Een vrouw op Instagram die stories plaatst over een vakantieplek waar ze verbleef, o.a. van het eten daar en hoe lekker ze dat vond, en direct erna filmt ze haar buik en zegt ze: was it a good idea to wear a crop top? probably not. Misschien ben ik overgevoelig maar fijn dat zij even de norm aanduidt voor hoe je buik eruit moet zien om het wel/niet een goed idee te laten zijn om een croptop te dragen
Ah ik heb het gister opgegeven, en de korting was tot 00:00 maar goede tip voor de volgende keer!
Mannen in de sportschool.
Ik sport super vroeg om de drukte te ontwijken. Maar er is 1 knakker die ook altijd zo vroeg begint en staart mij van begin tot einde aan.
Nu was het de derde keer en moest hij toevallig alle apparaten hebben naast me terwijl de sportschool praktisch leeg was. En dan nog steeds naar me blijven staren en zelfs knipogen…
En dan durf ik toch niks te doen. Ik heb afgesproken met mezelf dat als dit weer gebeurd dat dan 1x mijn vriend mee gaat zodat hij een soort hint krijgt.
Zo naar dit, ik durf gewoon niets en voel me dan meteen weer zwak als vrouw. Ik doe al het mogelijke om dit te vermijden (sporten met de rug naar de muur toe, bepaalde oefeningen dan maar niet doen).
En ik weiger om op een andere tijd de sporten want ik vindt dit gewoon fijn!
Zou ik normaal ook doen, maar ik sport zo vroeg dat er geen medewerkers dan aanwezig zijn. Ik heb wel eens nagedacht om misschien iemand anders hulp te vragen die dan sport, maar durf ik ook weer niet.
Mijn vriend gaf zelfs aan om die kerel eventueel te filmen voor een schrik effect.
Of gewoon in één keer vragen, is er iets? Ik merk dat je steeds naar me kijkt?
Met kijken en knipogen kan de sportschool ook niet zoveel denk ik. Ik vind dat niet echt intimidatie eerlijk gezegd. Je zou het ook flirten kunnen noemen. Iemand die een bord voor z’n kop heeft en jouw afwijzende signalen niet oppikt. Die.moet je harder aanpakken, en rechtstreeks vragen, wat de bedoeling van het kijken is, vaak schrikken ze dan.
Dat ik de laatste tijd m’n kaken op elkaar doe, maar aan één kant. Dus aan een kant doen m’n tanden pijn en m’n gezicht. Het enige waar ik me echt druk om maak is of ik straks a symmetrisch ben.
Bedankt, mijn vriend opperde ook eerst om er wat van te zeggen. Maar gaf later aan dat je nooit weet hoe die kerel kan reageren.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar mijn sportschool met mijn verhaal (bellen vondt ik dan weer een beetje eng/beschamend).
Zaterdag gaat mijn vriend mee, als we die knakker dan zien spreek ik hem zelf aan maar heb ik mijn vriend iig als backup mocht er iets zijn.
Bedankt in iedergeval, ik flirte absoluut niet terug en heb naar mijn idee zo veel mogelijk hints gegeven dat ik hem niks vindt en gewoon graag in rust wil sporten.
Vreselijk, hoop dat je weer fijn kan sporten straks!
Dat ik ontzettend veel extra werk moet doen de aankomende weken i.v.m. de ‘opgelopen achterstanden’. Voor iedereen persoonlijk uitzoeken hoe en wat en ik heb 100+ studenten. En dat ik dan nog moet aanhoren van iemand dat ik zo’n makkelijke baan heb lekker lesgeven en veel vakantie.