Waar erger je je aan? #9

Oh haha ik doe dit ook wel eens bij collega’s. Maar meer omdat ze wel eens gevraagd hebben om een seintje te geven als ik iets gestuurd heb. En omdat ze soms het mailtje over het hoofd zien als ik niks laat weten.

1 like

Oh echt? Ik vind het echt vreselijk :sweat_smile: Ik zat daarvoor al met die klant te appen en hij vroeg 300 dingen. Dus ik had al 300 keer gezegd zet het even op de mail, dus ik wist ook dat er een mail aan zou komen.

Als er daarna dan nog wordt geappt: ik heb gemaild. Dan komt het bij mij heel erg over van je hebt het nu dus je gaat er nu mee aan de slag.

1 like

Het is PhD

6 likes

Twee weken geleden is mijn normale föhn doorgebrand, en zojuist ook mijn föhnborstel terwijl ik nog één sectie moest doen. :sob:

1 like

“Ga het ophalen” haha kalm jonge

74 likes

Ja dus eigenlijk was jouw oma gewoon een verwend kreng. Aldus Gerda.

Ik had voor mijn bedrijf online wat besteld. Klantenservice mailt dat het toch niet geleverd wordt. Vervolgens wordt het pakketje vandaag toch wél bezorgd, terwijl ik nu net niet op kantoor ben😏

1 like

Ik had dus bij jo malone twee parfums besteld en er is maar een parfum geleverd. Na contact met klantenservice gehoord dat ik geld teruggestort krijg van die ene parfum en hem zelf opnieuw moet bestellen, vind ik al een beetje vreemd, maar oke. Maar nu krijg ik dus een mail dat het 5 tot 7 WERKDAGEN kan duren totdat mijn geld weer op mijn rekening staat. Het is letterlijk hun schuld dat ik een product niet ontvangen heb en dan moet ik nu dus op mijn geld zitten wachten en dan daarna ook weer 2-5 werkdagen op mijn pakket wachten. Echt niet klantvriendelijk dit

3 likes

Snap ik, hoeft ook niet zo lang te duren. Ik heb zelf een webshop en probeer dat zo snel mogelijk af te handelen. Scheelt ook een hoop mailtjes en telefoontjes van klanten.

1 like

Haha ik snap je smiley op het einde niet. Ben je er blij mee? :joy:

1 like

Ik vond het meer een sarcastische smiley, maar nu ik hem beter bekijk… haha

1 like

Hahaha ok dacht al :joy: Hopelijk kun je het pakket nog ergens ophalen vandaag

Ik ben een weekend weg geweest en vind het dan altijd zo lastig om weer in werkritme te komen met dat thuiswerken. Ben al helemaal gaar

1 like

Hoezo geen discussie mogelijk? Lijkt me überhaupt geen discussiepunt. Jouw leven

27 likes

Ik zou zeggen, lekker doen. Dan komen ze toch niet :sweat_smile:

Snap overigens wel dat je je er rot bij voelt. Maar het is natuurlijk ook best absurd om het van je te vragen…

12 likes

Er zijn nergens leuke shirts en topjes te koop :rage:

1 like

Wat stom dat ze dan op z’n minst ook niet aanbieden om je reis te betalen.
Heb je het de voorgaande vijf jaren nog wel daar gevierd (geen oordeel, ben nieuwsgierig) ?

1 like

Je kan ze toch niet aan met dit weer🤷🏼‍♀️

Ik vind het fascinerend :sweat_smile: zo random om het dan nu weer daar te willen vieren.
Vind het kut voor je, hoop dat je een fijne verjaardag op je bank gaat hebben!

1 like

Heel het internet voor mijn gevoel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Kun je het niet ook gooien op de coronamaatregelen? Dat het dan niet goed voelt met meerderen samen te komen en zeker al niet om te reizen.

Ik wil sowieso ook m’n verjaardag niet echt vieren, thuis of bij familie. Kwam daar vorig jaar goed mee weg door corona. Dat was nu weer m’n plan maar ik ben een paar dagen na de nieuwe versoepelingen jarig en dan mag je opeens 4 man op bezoek hebben? :disappointed_relieved:

1 like