Waar erger je je aan? #9

Ik vond het meer een sarcastische smiley, maar nu ik hem beter bekijk… haha

1 like

Hahaha ok dacht al :joy: Hopelijk kun je het pakket nog ergens ophalen vandaag


Ik ben een weekend weg geweest en vind het dan altijd zo lastig om weer in werkritme te komen met dat thuiswerken. Ben al helemaal gaar

1 like

Hoezo geen discussie mogelijk? Lijkt me überhaupt geen discussiepunt. Jouw leven

27 likes

Ik zou zeggen, lekker doen. Dan komen ze toch niet :sweat_smile:

Snap overigens wel dat je je er rot bij voelt. Maar het is natuurlijk ook best absurd om het van je te vragen…

12 likes

Er zijn nergens leuke shirts en topjes te koop :rage:

1 like

Wat stom dat ze dan op z’n minst ook niet aanbieden om je reis te betalen.
Heb je het de voorgaande vijf jaren nog wel daar gevierd (geen oordeel, ben nieuwsgierig) ?

1 like

Je kan ze toch niet aan met dit weer🤷🏼‍♀️

Ik vind het fascinerend :sweat_smile: zo random om het dan nu weer daar te willen vieren.
Vind het kut voor je, hoop dat je een fijne verjaardag op je bank gaat hebben!

1 like

Heel het internet voor mijn gevoel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Kun je het niet ook gooien op de coronamaatregelen? Dat het dan niet goed voelt met meerderen samen te komen en zeker al niet om te reizen.

Ik wil sowieso ook m’n verjaardag niet echt vieren, thuis of bij familie. Kwam daar vorig jaar goed mee weg door corona. Dat was nu weer m’n plan maar ik ben een paar dagen na de nieuwe versoepelingen jarig en dan mag je opeens 4 man op bezoek hebben? :disappointed_relieved:

1 like

Aan mensen die amper de moeite nemen om naar jou te luisteren (en dan niet of alleen met een ‘k’ reageren), maar als zij aan het woord zijn moet je natuurlijk heel goed luisteren en krijg je daarna een overhoring over hoe goed je hebt opgelet.

Waarom zeg je niet gewoon dat je je verjaardag niet viert dit jaar? Het is toch jouw feestje, als je niet wil dan niet.

2 likes

Die tuthola’s bij say yes to the dress die van hun ouders een budget krijgen en dan toch over budget gaan en dan zielig doen. Hallo, leg gewoon bij of kies een ander ipv bij je ouders smeken.

8 likes

Er is korting bij Douglas en ik wil nagellak bestellen maar ik krijg de hele tijd foutmeldingen grrrrrrrr

Ik las kies andere ouders. Duidelijk dat ik een terrorbruid word.

9 likes

Kan ook :woman_shrugging::joy:

1 like

We gaan paar dagen weg, maar zo’n hekel aan spullen in pakken. Wat neem ik mee. Mbt kleding en het weer.

1 like

Dat ik bij mn Egyptische achterbuurman een pizza bestel met extra tomatensaus, en dan de tomatensaus in een bakje erbij krijg :pleading_face: ipv gewoon op de pizza

9 likes

Dat alles nu over Friends gaat

Was vroeger niet leuk en nu ook niet :angry:

28 likes

Influencers die werken in een hotelkamer promoten. Hoe dan, zonder spon? 75 euro neerleggen voor een halve dag werken (maar wel onbeperkt koffie :clown_face:), dan geef je toch sneller je geld uit dan het binnenkomt.

7 likes