Nee! Nooit geprobeerd ook, ik dacht altijd dat dit bullshit was maar ik ga een poging wagen
Jawel werkt echt!
Waarom zou je een banaan ĂŒberhaupt bij de steel openmaken? Ik vraag me dit oprecht af. Het is aan de andere kant makkelijker en dan heb je als je bijna bij het eind bent nog de steel zodat je het goed kan vasthouden en het laatste stukje makkelijker op kunt eten.
Neeeeeee als je het daar openmaakt dan zit je met zoân hard zwart stukje bovenop je eerste hap. Gooorrrrr
Volgens mij haal ik dat stukje er altijd af voor ik begin te eten. Maar anders zit dat stukje onderaan, of eet je dan gewoon het laatste niet op?
Als je hem goed openmaakt trek je die juist met de schil meteen mee eruit
Maar waar laat je dat stukje dan als je het eraf haalt? Want dan zit je met een vies stukje dat je niet kwijt kan. Ik eet zo ver ik kan en het laatste kleine stukje laat ik zitten en gooi ik weg met de schil.
Zoals Lemongrab al zegt meestal openmaken dat ie al weg is, maar anders plak ik 'm aan de schil.
Fascinerend, bananen.
Ik ga het morgen proberen!
Ik baal nu dat ik geen banaan heb om bewust open te maken en te kijken hoe dat werkt.
Aan alle d/t-fouten die ik vooral op Instagram zie aaah. En dan gaat het ook echt om bloggers, mensen die boeken schrijven of best grote webshops.
Mijn smartwatch meet soms mijn hartslag tijdens een workout niet goed waardoor ik ogenschijnlijk veel minder kcal verbrand. Ik vind dat zo fuuuuuuucking irritant, meteen het gevoel alsof ik het voor niks doe.
Ik ben soms ook bang dat we moeten gaan accepteren dat âmenâ correct grammatica-gebruik niet meer belangrijk vindt⊠Soms zie je ook instanties en grote bedrijven zulke fouten maken (GGD bijvoorbeeld, tv-zenders) en dan denk ik echt: nee, dat wil ik niet! En ik begrijp dat dat dan vaak ook âmaarâ een social media-redacteur is die die fout maakt, maar dan zou ik nog willen dat daar strenger op wordt gehandhaafd.
Haha lol klinkt weer erg dramatisch.
Hahaha ik ben ook zo dramatisch hoor. Mijn vriend werkt in het onderwijs en als je dan ziet hoeveel fouten er gemaakt worden door collegaâs⊠Ik zou denk ik een klacht indienen bij de juf/meester als diegene mijn kind al niet eens kan leren spellen.
2 dingen:
-
een collega appt me nu al voor de tweede keer met de vraag of ik morgen haar vroege dienst wil werken en dat zij mij avonddienst overneemt. Dat vroeg ze vrijdagavond al voor zaterdag en nu vraagt ze het weer maar dan voor morgen. En dat wil ik niet maar dan ben ik bang dat ze boos word dus kom ik maar gewoon niet online op whatsapp
-
ik heb weken geleden afgesproken met een vriendin voor vanavond. Ik denk dat zij het vergeten is en dat vind ik gĂȘnant want ik ben het niet vergeten
Ik zie de laatste tijd ook steeds meer fouten. De fout die ik vooral maar niet kan begrijpen is dat zo onwijs veel mensen na en naar door elkaar halen. Hoe dan???
Ik zag van de week op facebook iemand die in 1 bericht 6x hondtje had staan
Hoe kom je er bij?!
Ja die vind ik ook heel bijzonder! Heb het idee dat dat voornamelijk mensen uit het oosten/noorden zijn.
Die is wel heel knap!
Of mensen die âmaandâ zeggen ipv maanden. âSinds 2 maand doe ik datâ zie ik ook zo veel
Is dat niet iets Vlaams?