Waar erger je je aan? #9

Ik had voor Valentijn speciale chocolaatjes besteld. Helaas kreeg ik het een leeg doosje binnen :frowning: het was niet verzegeld en de inhoud was eruit. Een berichtje gestuurd, en toen kreeg ik heel snel antwoord dat ze het uit gingen zoeken. Nu ben ik al 1 week verder, heb ik zelf eerst per mail 2 X gevraagd wat de status is. En vandaag ook maar via Insta een bericht gestuurd. Ik krijg geen antwoord meer :sob: ik vind het echt stom, ik word compleet genegeerd terwijl ik gewoon een oplossing wil of geld terug. Het is mega vervelend als zoiets gebeurt, voor mij als voor dat bedrijf. Maar wees wel zo netjes om een oplossing te willen aanbieden in plaats van mij negeren. Ik vind het ergens hun verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de inhoud er niet onderweg uitgejat kan worden.

1 like

Ja ik vind het veel te vroeg.

Ik had vandaag gelijk migraine :sweat_smile:

Iedereen met hooikoorts: sterkte! Op nu.nl staat dat we ramen en deuren gesloten moeten houden :joy:

1 like

Dat ‘jongeren’ meer mogelijkheden krijgen om te sporten. Als die dadelijk wel naar de sportschool mogen en ik niet word ik gek

9 likes

Karl, je mag je niet meer helemaal uitleven in de sportschool nu je zwanger bent. Je mag niet meer alles trainen straks.

Nou daar zijn mijn fysio en ik het niet mee eens :joy:

5 likes

nee en ook geen lekkere dingen meer eten!!

En de drie jaar voor de borstvoeding er na :rofl: is toch het natuurlijkst :four_leaf_clover:

Volgens mij wordt dat getal ook echt overschat. Van Zara en Mango bijvoorbeeld worden geretourneerde artikelen volgens mij gewoon weer in de stock opgenomen - heb al vaak genoeg blousejes of schoenen ontvangen die al wel eens gepast waren.

3 likes

Van die posts op FB en Linkedin zoals: ‘mijn zoontje heeft voor een school een experiment om te kijken hoe ver dit bericht komt. Dus graag delen en laat in de reacties weten vanuit welke stad/land jij dit bericht leest!!1!!’

Dat was echt precies één keer leuk.

11 likes

Mijn misleidende weegschaal. De eerste keer dat je er op staat, krijg je altijd een gunstig gewicht. En sta je er daarna meteen nog een keer op weeg je een 0,5 kilo meer :rage:

3 likes

Heb ik ook altijd. Had ook een keer dat ik hem per ongeluk scheef had neergezet en toen woog ik ineens 2 kilo minder

2,5 rol? Belachelijk. Met hoeveel man zijn ze?

Ik ging net even kijken en hij heet nu wel jurk Klaas hahaha. :eyes:

1 like

Ik zag hier net allemaal roze en witte ballonnen in het water liggen alsof iemand een gender reveal party heeft gehouden. :-1:

Wtf. Alle rollen weghalen en maar 1 laten staan? En je zou een briefje op de deur kunnen plakken dat het word gewaardeerd de wc borstel te gebruiken?

1 like

Aan dat het weer volgens de voorspellingen van gister vandaag net zo mooi zou zijn hier, maar er al heel de dag geen zonnestraaltje te bekennen is.

3 likes

Hier is het ook helemaal grijs! Terwijl ik lekker 2 dagen extra vrij ben en dacht lekker van de zon te gaan genieten :joy::joy:

2 likes

Getverdemme :sob: zo aso van ze ook.

Ik snap dat commentaar op poepende bouwvakkers nooit zo… als je moet dan moet je toch :woman_shrugging:

Edit Oh sorry lees nu dat ze de boel mega smerig achterlaten (haha hoe heb ik dat kunnen missen). Dat onderdeel is wel aso ja!

1 like