De inductie kookplaat van mijn ouders is heel erg beschadigd door die ah pannen. Ik kook zelf op gas, maar misschien toch handig om te weten voor iemand.
Aan mijn schoonmoeder die tijdens het eten altijd heel onsmakelijk haar vingers met veel geluid aflikt, en vervolgens alles nog wel gaat aanrakenđ€ą
Oh bah wat smerig zeg ik irriteer me nu ook heel erg terwijl ik haar niet ken
Ik heb een heel leuk cadeautje gekocht voor Valentijnsdag voor mijn vriend en nu zou ik het het liefst willen vertellen
Zonde van al dat plastic man, voor die 3 partjes
Oh ja dat al helemaal, blij dat dit mân laatste box is!
Tell us
Ja t is niet heel spectaculair verder maar gewoon een poster van zijn woonplaats in een lijst (van wijck) voor in ons nieuwe huis.
En een ordinair hoerenpakje incl zweep voor het geval de poster niet in de smaak valt
Samen met mijn collega krijgen wij binnenkort een stagiair. Mijn collega is op papier de begeleider, maar het ondersteunen doen we samen.
Stagiair komt van de school waar ik ook op het gezeten. Ik zag wie de begeleider vanuit school. Mijn collega ma de communicatie.
Tegen die docent had ik een klacht willen indienen. Echter nooit gedaan voor het geval hij mijn afstudeer begeleider zou worden. Nog steeds spijt van, dat ik die klacht niet erna heb ingediend.
Oh volgens mij weet ik nog dat je dit deelde. Wat irritant zeg
Mijn fitbit synchroniseert al een week niet met mân telefoon, altijd hetzelfde gezeik. Zo irritanttttt.
Dat ik ineens persberichten ontvang op mijn privémailadres. Hoe komt die in godsnaam op die lijsten terecht? Laat me met rust, ik wil in mijn vrije tijd alleen Lidl-folders en bitcoinspam ontvangen.
Dat ik al een uur wacht op monteur na melden van gaslucht in de meterkast
Op wat voor manier? Zie niet goed hoe een pan, daar voor kan zorgen.
Het boeit me geen fuck dat Lucas en Noah beleggenâŠ
En dat er nu achteraan gebeld moet worden. Heb wel eens meer ontspannen in mân eigen huis gezeten
Hahaha ik lees dit nu pas. Ben inderdaad in totale staat van ontbinding
Doordat die pannen niet helemaal vlak vanonder zijn, maar een beetje hol. En daardoor zie je nu een cirkel waar de rand wel de plaat raakte. Het leek wel echt beschadigd, met een doekje krijg je het ook niet weg. Misschien wel met speciale reiniger, maar dat hebben ze nog niet geprobeerd.