Waar erger je je aan? #9

Zijn die in NL niet eetbaar?

Dat de halve school in de supermarkt met HUN HANDEN broodjes pakken. Tyf op.

2 likes

Dat iemand meerdere ochtenden per week bij mij belletje lelt om tien voor zes. Toen ik de persoon opwachtte gebeurde het eens een keertje niet. Maar morgen sta ik er weer hoor. Er wonen heel weinig kinderen in deze buurt dus ik vraag me af of het misschien een gestoorde volwassene is.

11 likes

Huh wat bizar dat iemand dat doet, helemaal als het een volwassene is. Ik hoop voor je dat diegene het morgen weer doet en dat je de persoon dan kunt betrappen.

2 likes

Dank je! Ik hoop het ook, en ook dat het gewoon een kind of een vervelende puber is. Het moet nu toch eens klaar zijn :weary:

Ik ben vandaag niet aan het werk, maar er werd dus net in de groepswhatsapp van mijn werk gemeld dat de telefoon roodgloeiend staat met telefoontjes van mensen die op afspraak willen winkelen. En niet voor volgende week, nee ze willen NU!!!

Echt geduld kennen ze niet meer hoor, zie nu al tegen mijn volgende werkdag op, want die mensen kunnen echt gemeen en kwetsend zijn aan de telefoon als ze hun zin niet krijgen. En mijn baas zegt dus doodleuk dat we hun gegevens maar moeten noteren en dan volgende week afspraken in moeten gaan plannen, ja en dan zijn ze straks weer boos dat ze bijvoorbeeld pas volgende week vrijdag aan de beurt zijn.

1 like

Dit vind ik spannend, en dan vooral wie het is en waarom diegene het doet. Wil je het komen posten als je er achter bent?

8 likes

Ja, zodra ik erachter ben wie het is laat ik het hier weten! Ik heb echt geen idee omdat ik nooit problemen heb gehad met buurtbewoners en omdat ik verder ook geen vijanden of recente exen heb ofzo.

16 likes

Nu ik zwanger ben komen mijn bovenbenen een stukje tegen elkaar aan als ik loop zegmaar en mijn lievelings leggings gaan nu pillen of worden steeds dunner op die plek :disappointed_relieved:

1 like

Dat m’n afspraak voor m’n teen niet doorgaat en ik boos moest worden om alsnog deze week geholpen te worden. Waarom kan het dan opeens wel?

Pfff wat zijn mensen toch vreselijk! Alsof hun leven er van af hangt dat ze NU naar een winkel moet gaan. En luisteren ze niet? Er werd heel duidelijk gezegd de maatregelen gaan na het weekend in.

1 like

Wat een bizarre tijd ook, lijkt me niet dat kinderen dan al over straat lopen? Tenzij het een puber is maar snap alsnog niet waarom die zoiets zou doen.

Ik weet nog dat iemand ons vroeger al aan zag komen met belletje lellen en klaar ging staan met een waterpistool :joy: Daar hebben we het nooit meer gedaan. Heb je niet toevallig nog een supersoaker liggen?

3 likes

Nee die hebben allen de woorden ā€œwinkelen op afspraakā€ gehoord. Zou er ook niet raar van op kijken als ze straks voor de deur staan om een afspraak te maken, want met die 4 uur van te voren bellen bij een telefonische bestelling zijn ze het ook niet mee eens

1 like

Waarschijnlijk omdat ze dan een andere minder mondige patiƫnt afbellen?

11 likes

Ja die horen dan alleen wat ze willen horen!

1 like

Ik vind het zo vervelend wanneer mensen anoniem bellen, ik neem dan ook nooit op! Ik vind dat ik het recht heb om te weten wie mij belt.

4 likes

Haha geweldig! Dat is dan wel weer leuk

Maar idd ik hang vaak direct op met een korte geen zin in.

Ben letterlijk voor het eerst in m’n voortuin aan het rommelen en werd na 5 minuten al gemansplaind :mask: :hocho:

17 likes

Aaawh sterkte als je weer moet werken. Ik belde net met mijn kapper voor een afspraak en het meisje dat daar de telefoon doet is altijd zo lief. Dus ik vroeg hoe het ging vandaag en of mensen een beetje begripvol waren en toen vertelde ze ook dat er mensen boos waren omdat ze vandaag wilden en ze nee te horen kregen, boos werden dat ze in de wacht hadden gehangen tijdens de grote beldrukte vanochtend, boos dat ze volgende week ofzo ā€˜pas’ konden etc. En er waren tijdens de periode van sluiting klanten geweest die boos waren dat ze niet toch even naar binnen mochten voor een knipbeurt. Wat een ellendige mensen zijn er toch

6 likes

Dit soort mensen zijn ook zo kut. Ook allemaal doen alsof ze van alles doen om de ondernemers steunen maar wel boos worden als ze niet direct geholpen worden. Zijn natuurlijk niet altijd dezelfde mensen, maar echt.

Ik word hier altijd een oma van en denk: waar is je fatsoen?

3 likes