Waar erger je je aan? #9

Nu ik zwanger ben komen mijn bovenbenen een stukje tegen elkaar aan als ik loop zegmaar en mijn lievelings leggings gaan nu pillen of worden steeds dunner op die plek :disappointed_relieved:

1 like

Dat m’n afspraak voor m’n teen niet doorgaat en ik boos moest worden om alsnog deze week geholpen te worden. Waarom kan het dan opeens wel?

Pfff wat zijn mensen toch vreselijk! Alsof hun leven er van af hangt dat ze NU naar een winkel moet gaan. En luisteren ze niet? Er werd heel duidelijk gezegd de maatregelen gaan na het weekend in.

1 like

Wat een bizarre tijd ook, lijkt me niet dat kinderen dan al over straat lopen? Tenzij het een puber is maar snap alsnog niet waarom die zoiets zou doen.

Ik weet nog dat iemand ons vroeger al aan zag komen met belletje lellen en klaar ging staan met een waterpistool :joy: Daar hebben we het nooit meer gedaan. Heb je niet toevallig nog een supersoaker liggen?

3 likes

Nee die hebben allen de woorden “winkelen op afspraak” gehoord. Zou er ook niet raar van op kijken als ze straks voor de deur staan om een afspraak te maken, want met die 4 uur van te voren bellen bij een telefonische bestelling zijn ze het ook niet mee eens

1 like

Waarschijnlijk omdat ze dan een andere minder mondige patiënt afbellen?

11 likes

Ja die horen dan alleen wat ze willen horen!

1 like

Ik vind het zo vervelend wanneer mensen anoniem bellen, ik neem dan ook nooit op! Ik vind dat ik het recht heb om te weten wie mij belt.

4 likes

Haha geweldig! Dat is dan wel weer leuk

Maar idd ik hang vaak direct op met een korte geen zin in.

Ben letterlijk voor het eerst in m’n voortuin aan het rommelen en werd na 5 minuten al gemansplaind :mask: :hocho:

17 likes

Aaawh sterkte als je weer moet werken. Ik belde net met mijn kapper voor een afspraak en het meisje dat daar de telefoon doet is altijd zo lief. Dus ik vroeg hoe het ging vandaag en of mensen een beetje begripvol waren en toen vertelde ze ook dat er mensen boos waren omdat ze vandaag wilden en ze nee te horen kregen, boos werden dat ze in de wacht hadden gehangen tijdens de grote beldrukte vanochtend, boos dat ze volgende week ofzo ‘pas’ konden etc. En er waren tijdens de periode van sluiting klanten geweest die boos waren dat ze niet toch even naar binnen mochten voor een knipbeurt. Wat een ellendige mensen zijn er toch

6 likes

Dit soort mensen zijn ook zo kut. Ook allemaal doen alsof ze van alles doen om de ondernemers steunen maar wel boos worden als ze niet direct geholpen worden. Zijn natuurlijk niet altijd dezelfde mensen, maar echt.

Ik word hier altijd een oma van en denk: waar is je fatsoen?

3 likes

Ja hier zou echt een woord voor moeten zijn.

1 like

Ah lief dankje! :heart: Heb echt zoveel respect voor alle contactberoepen op dit moment, ik krijg op mijn werk een hoop shit over mij heen, maar zij op dit moment echt heel veel meer.

3 likes

ook een prima (Hawaïaans) spreekwoord: je kan de tandpasta uit de tube halen, maar niet terug in de tube stoppen.

15 likes

:sparkles: de kokosnoot valt verder van de boom dan een appel, maar minder ver dan een banaan :sparkles:

28 likes

You lost me there.

3 likes

tsja, soms moet de kokosnoot eerst vallen voor je hem ziet

9 likes

Maar ff serieus:
https://twitter.com/titowijsheid

dit ga je fantastisch vinden of vreselijk.

7 likes

Dat m’n favoriete ijssalon nog niet open is.

1 like