Waar erger je je aan? #9

de buurman bonkt op de muur als ik de wc doortrek s’nachts, tja sorry gast maar ik ga niet mijn plas ophouden. Wen maar aan normale leefgeluiden.

21 likes

Maar als je alleen plast hoef je ‘s nachts toch niet door te trekken?

6 likes

doe je dat echt?

1 like

Ik trek ook niet door als ik in de nacht moet plassen. Niet vanwege mijn buurman, maar wil zeker niet dat mijn vriend wakker word.

Ah bahhh dan kom je sochtends in de wc en heb je pis geur :confounded:

@Pierlala slaapt je buurman op de wc of zit zijn slaapkamer aan de wc kant ofzo? Dan nog, zijn probleem. :sweat_smile:

3 likes

Nee want bij mij is ‘t niet gehorig maar het is toch niet gek om rekening met je buren te houden?

Bloedirritant om ‘s nachts wakker te worden van een ander.

@Clancy die “geur” is zo weg, gewoon papiertje overheen leggen of deksel dicht. Tis geen stront

4 likes

Ik heb nooit last van pisgeur, gewoon de deksel erop doen als je klaar bent.

Denk wel dat die buurman sneller weer in slaap valt als hij gewoon blijft liggen en zijn ogen dichtdoet ipv op de muur te gaan bonken. Niemand schiet er wat mee op lol

4 likes

Je kunt ook doorspoelen door een (groot) glas water in de wc te gooien. Blijft er geen plas in de wc liggen, en het maakt ook geen lawaai.
Mijn opa en oma hadden ook een gehorig huis en daar stond dus altijd een kan water bij de wc voor in de nacht.

Dat gezegd hebbende vind ik de buurman in kwestie wel een aansteller…

1 like

Dat je veel Reddit fora alleen kan bekijken in de app en niet in je browser op je telefoon

11 likes

Ik deed dat ook vaak niet want mijn nachtplas stinkt niet. Dat was alleen maar al het water wat ik op had. Ben ermee gestopt toen ik weleens dacht dat 't m’n nachtplas was en 't dus al ochtendplas was (donkerder van kleur), want dat stonk wel als ik dan weer binnen kwam.

Rekening houden met je buren door niet te gaan stofzuigen 's avonds laat ofzo prima, maar niet je eigen wc mogen doortrekken vind ik echt te ver gaan hoor. Dat zijn gewoon doodnormale leefgeluiden, daar moet je maar mee dealen als je buren hebt.

73 likes

Hahahah dat is echt next level van de buurman :joy: Ik zou gewoon lekker blijven doortrekken. Als je 30x in een uur gaat a la maar als je savonds of snachts ff moet plassen is meer dan normaal

Ik heb zoiets van kleine moeite toch? Zou 't alleen doen als het heel gehorig is maar die buurman heeft er kennelijk veel last van

We mogen helemaal niets meer he!!!

1 like

Of het is een zeikerd. Als het echt zo gehorig is zou hij @Pierlala ook moeten horen plassen dus het maakt dan niks uit als hij even een minuutje last heeft van een doortrekkende wc. Denk dat hij meer overlast veroorzaakt

1 like

Terwijl die app zooo traag is. In de browser zijn alle reacties tenminste meteen geladen

1 like

:upside_down_face:

13 likes

Nah vind ik niet in dit geval, mijn wc niet doortrekken vind ik geen kleine moeite. En ik vind het ook geen redelijk verzoek om dat van je buren te vragen. Als je met mensen om je heen woont horen daar nu eenmaal bepaalde leefgeluiden bij. Daar moet de buurman toch echt maar mee leren dealen. Het gaat niet om een feest met een harde bas ofzo maar om een fucking wc, als ik in mijn eigen huis moet pissen dan doe ik dat hoor.

8 likes

ik was een keer bij een vriend thuis, en opeens belde de buurman aan. Of hij zittend wilde plassen want zijn plasstraal was nogal hard. Sommige mensen moeten maar op de hei gaan zitten.

37 likes

Mijn fysio loopt echt zo vaak uit… nu alweer dik 10 minuten. Terwijl ik afspraken heb na haar afspraak en dus niet langer kan blijven

1 like