Waar erger je je aan? #9

Ik krijg net een brief van Liander dat ze zondag van 08:30 tot 16:00 aan de stroom gaan werken dus dat ik dan zonder stroom kan zitten.

Dat betekend dat ik zondag om uiterlijk 08:00 uur op moet staan om te kunnen douchen want anders is er de kans dat er geen warm water is als ik dat later doe :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: op mijn vrije zondag :sob:

1 like

Dan zou ik zaterdagavond gaan douchen en zondag lekker uitslapen :grimacing:

5 likes

Ik ga ongedoucht nooit de deur uit :sweat_smile: en ik moet sowieso mijn haar nat maken wil het fatsoenlijk zitten (krullen) dus dat is voor beide gevallen helaas geen optie.
Ik hoef zondag niet perse weg maar vind wel lekker als het mooi weer is even een blokje om te gaan. Dus het wordt gewoon vroeg op + een middag tukkie doen

2 likes

Mijn vriend heeft mijn tv in de ‘eco stand’ gezet omdat ik had aangegeven te willen besparen op gwl. Ik wil dat mijn tv aangaat binnen 3 seconden en niet 3 minuten?! Ik dacht even dat de tv stuk was. Ik wil dus besparen op gwl maar mijn tv hoeft daar niet onder te lijden :broken_heart:

7 likes

Die cavia moet vanaf nu weer keihard gaan rennen want de eco stand is verleden tijd.

5 likes

In eco stand gaat ie wss helemaal uit ipv op stand-by en dan duurt opstarten tyfuslang

2 likes

Mensen die bij alles “spoiler!” roepen. Ga toch weg! Sommige dingen had je zelf ook al kunnen raden.

1 like

Of SPOILER: PROFESSOR KRINKEL HAD VOLDEMORT OP ZN ACHTERHOOFD. Oke ja leuk, maar dit was zelfs vorig millennium, spoiler alert is niet nodig. (Relevanter voorbeeld is bv het einde van GoT, maar ik vond mijn voorbeeld theatraler)

12 likes

Wil je dit ff in een spoiler stoppen. Ik trek het niet.
/Sarcasme

1 like

:eek:

2 likes

Ohh ik had twee van die cadburry eitjes gekocht bij jamin. Lagen op de salontafel; heeft de hond ze allebei van de tafel gepakt en voor 1/4 opgegeten :cry:

5 likes

Bruce Willis is een geest

7 likes

Maar zou je met 4 (of 6/8?) uur per week meer werk evenveel verdienen als je vriend? Anders vind ik het best wel wat dat jij de helft betaald, terwijl hij veel meer verdient.

@Biscotti mijn vriend en ik hebben vaste bedragen afgesproken die we beide betalen (allebei 900). Ik werk 28 uur per week en we verdienen bruto evenveel op fulltime basis. Dus ik heb gewoon minder voor mezelf uit te geven.
In ons vorige huis deden we het naar rato maar toen was ik ook nog een tijd student terwijl hij dus fulltime werkte.

1 like

Sinds een tijdje heeft mijn bank haar beleid aangepast en kan ik niet meer in de app zien wat er is uitgegeven met de creditcard die aan de gezamenlijke rekening gekoppeld is maar op naam staat van mijn vriend. Maar ik mag wel lappen als er geld wordt uitgegeven natuurlijk :crazy_face: Enige oplossing die aangedragen wordt is dat ik ook een creditcard op mijn eigen naam kan nemen, maar dat is niet nodig en kost geld en ik wil alleen inzage in wat er afgeboekt wordt.

1 like

Dat mijn baarmoeder me van binnenuit probeert te vermoorden. Can you not pls

5 likes

Dat de chrome app ineens een of ander ingewikkeld systeem heeft met tabbladen in tabbladen?

13 likes

Oke soort van hierop aansluitend: mensen die Jamin heel Frans uitspreken. Zjamah. HET IS EEN NEDERLANDS BEDRIJF

36 likes

Wtf bestaan die mensen!!!

1 like

Ja echt hè wtf heel irritant.

1 like

Ja echt, ik kots ervan