Waar erger je je aan? #9

Ik sprak Charlois (Rotterdam) op z’n Frans zoals Charleroi uit. Echt een lange periode :sweat:

10 likes

Nee, maar echt #iwas32yearsold

Een beetje omgekeerde wereld hier, waar croissant hier in 't mooie Nederland kgrassant is, is Jamin dus Ja-mien? En niet dzjamain?

2 likes

Jaa-min zelfs, niet mien

9 likes

Ik ken iemand die Sjamin zegt. Ook best erg.

5 likes

Ik heb een bestelling gedaan bij de Douglas. Meestal zijn de proefjes waaruit je kunt kiezen ruk, maar deze keer zat het black rose mask van Sisley erbij en die daar heb ik ooit 1x een tester van gehad en die is geweldig dus ik was helemaal blij. Maak ik de doos open, zit er zo’n smerig gucci geurtje in. Deception of the day.

8 likes

Ik zei heel lang: Seenoks

Maar geen idee waarom

2 likes

Ik ook! Ik kwam er laatst achter toen Rutte in de persconferentie Rotterdam ‘Sjaarloos’ zei. Toen ging het balletje pas rollen.

2 likes

Dit had ik laatst ook! Toen dacht ik; waarom geef je me dan de keuze om uberhaupt te kiezen? Snap best dat als samples op zijn je ze niet meer kan toevoegen, haal dan de optie van de site af. :sweat_smile:

Mijn vriend is twee weken thuis, gewoon verlof. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, maar eerder dat er iedere dag één pakketje komt. en hij zeurt dat ik beter alles in 1 keer had kunnen bestellen zdat het op één dag kwam. ja goh alsof ik dat niet heb gedaan.

1 like

Ik word tegenwoordig om de 3 uur wakker omdat ik moet plassen. En mijn kat heeft vannacht een muis gevangen en door het hele huis laten rennen… Zo moeeee.

@Eddie ik heb jouw ergernis gevonden :joy:
Was jij toch? Hahaha deze vrouw is echt goed

25 likes

Ik haat mijn geheugen. Ben altijd helemaal bezig met cadeaus voor mn vrienden en wanneer we elkaar meeten voor hun bday. Maar op de dag zelf feliciteren lukt me nooit. Standaard vergeten haha. Maar wel doodleuk andere dingen appen pff.

1 like

Maar hoe moet je dit ook weten? Netzoals Gorinchem wat je dan weer uit kan spreken als Gorkum.

Je moet het al een keer van een ander gehoord hebben.

3 likes

Of weten wat mensen bedoelen met ‘West-Friesland’. Zo onlogisch.

3 likes

Echt van die geheime info die je dan kan unlocken opeens.

En echt een hekel aan als mensen lacherig gaan doen als je zoiets niet wist.

1 like

Ha sorry dit was ik 10 jaar geleden als arrogante Amsterdamse die niet wist wat het verschil was tussen Twente en de Achterhoek :kissing_heart:

1 like

Dus zo ben jij

Ik heb de charmes van de provincie ontdekt :kissing_heart:

Haha er valt hier ook zoveel charmants te ontdekken. Af en toe. Als je goed kijkt.

Net zoals in de randstad.

1 like

Ik wil naar een tuincentrum en allemaal nieuwe plantjes kopen voor m’n tuin, maar dat kan natuurlijk niet. En online planten kopen vind ik toch niet hetzelfde als IRL.

14 likes

Maar sommige dingen heb je toch ook gewoon geleerd met topo in groep 7? :stuck_out_tongue: ik onthoud heus niet alles, maar het is niet dat iemand dit niet kon weten

1 like