Ik ga ook niet onder de zonnebank, vroeger inderdaad wel gedaan. Maar ik vind het gewoon een beetje suf dat zij er nu weer buiten vallen.
Welke druppels gebruik jij? Ik had van Collistar magic drops voor het lichaam en ik heb nu een foam, maar voor mijn gezicht zoek ik nog iets!
Een housewarming deze tijd vind ik ook niet echt evident.
Normaal gaat de opgeblazen buik meteen weg zodra ik ongesteld ben, maar vandaag niet. Deze broek zit normaal heel wijd :â) lijkt wel alsof er een baby in kan zitten.
Dat ik na een lunch wat zoets moet hebben. Anders kan ik niet concentreren.
Ik dacht: nummer 44, dream on.
Tot ik bedacht dat de VVD gewoon op 39 zetels staat in de peilingen
Dat ik een specifiek beeld heb van een tasje heb wat ik wil hebben, maar dat deze volgens mij niet bestaat⊠crossbody, klein maar dat er veel in past en vooral lichtgewicht. Heb een heel fijn leren tasje, maar die is van zichzelf eigenlijk al best zwaar waardoor ik altijd schouder pijn krijg. Niet gewoon naar een paar winkels kunnen om te zoeken helpt dan ook niet meeâŠ
Voicememoâs ontvangen van iemand met een Valerio stem. Pff ik zet het telkens maar op de luidspreker want heb er nu net tijd voor terwijl ik mn haren verf. Gvd praat door. Nu net 1 van 2:11, nou dan moet je je mentaal gaan voorbereiden. Omg nee er zijn er 3 achter elkaar, 2:11, dan 2:52, en dan nog 1. En die moet ik afluisteren.
Aan deze dag lijkt geen einde te komen
Idd help.
Ik weet niet of dit nou aan mij ligt, maar op de radio hoor ik echt de hele tijd van die nummers die dan heel vaag een melodie of een tekst van een ander nummer pakken , en dan dezelfde intonatie of wat dan ook gebruiken waardoor ik het gelijk associeer met dat andere liedje. Is dit weer een nieuwe trend ofzo? Om borderline plagiaat te plegen zodat mensen sneller een band met een liedje ontwikkelen ofzo? Ik erger me er ook echt dood aan ook.
Dit liedje bijvoorbeeld is toch gewoon een raar soort versie van dit nummer?
Ik maak dan iig gelijk die associatie in mijn hoofd en zo zijn er echt nog 10 van dat soort nummers dat ik regelmatig voorbij hoor komen.
Zo ook deze rare akoestische versie van Blue van Eiffel?
En dan is er ook nog deze die gewoon de melodie gejat heeft van Kids van MGMT. Of nou ja, gejat weet ik niet maar wtf worden er allemaal van die inspiratieloze gekopieerde versies van nummers overal gespeeld?! Ik vind het gewoon echt doods hahaha
En zo zijn er meerdere maar deze kwamen even zo in mijn hoofd op.
Ik weet dat ik vieze dingen kan verwachten als schoonmaker van hotelkamers maar jeeeetje vandaag is er een kamer door 2 jochies achtergelaten onder de kots (en overal sigaretten en as terwijl je niet mag roken). Ik heb emetofobie dus echt mijn grootste nachtmerrie maar gelukkig heeft een collega die er niet vies van was me geholpen
Ze waren dus ook âgevluchtâ via de nooduitgang maar eentje had zijn id kaart laten liggen. Mijn manager belde hem op en zijn verklaring voor de rotzooi was âmaar daar zijn schoonmakers toch voor?â Schaaaamteloos.
Ja doeeeeeeiiiii!!! Er wordt hopelijk wel een dikke rekening naar ze gestuurd?
Ja ze krijgen wel een boete! Maar wat wel zuur is is dat een manager ze niet de huisregels heeft laten tekenen, anders was het een nog hogere boete
Hoe kan het toch altijd weer dat wanneer je één kop thee drinkt, er drie je lichaam lijken te moeten verlaten?
âons huisâ reclame, wat is dit joh ze konden echt makkelijk iemand vinden met een betere stem.
en sowieso die slechte covers bij reclames steeds waarom?
en ik dacht even dat ik per ongeluk bij een zapp kinder serie was beland
Mezelf.
Zin in pizza gekregen door een of andere random post op een of ander forum maar moet sla eten omdat die eigenlijk al niet meer geldig is volgens de datum op de verpakking.
Aan de bibliotheek waar ik een halfjaar geleden mijn abonnement al heb opgezegd maar ze vorige week even doodleuk 50 euro afschreven. Meteen gemaild, maar reactie ho maar
Ik kan het artikel even niet meer vinden maar wat je zegt klopt echt, artiesten die muziek op andere muziek laten lijken zodat mensen ernaar gaan luisteren. Ook deels door het Spotify principe dat je pas na 30 seconden betaalt krijgt voor het liedje, dus producers pakken een bekende melodie omdat je dan geneigd bent langer te luisteren.
Heeft echt nog weinig met muziek te maken echt erg toch.
Ooh bedenk me nu dat Lucas en Steve dit ook doen dus kon het artikel weer vinden:
Wel achter een paywall maar vond dat echt wel opzienbarend toen ik het las.
Wel op de juiste manier eten he
Er is uit mijn hoofd morgen een kort geding van de zonnebank branche voor de rechtbank, ze waren het er zelf ook niet mee eens dus