Waar erger je je aan? #9

Hoe ging het bij de tandarts?

volgens mij is het ook hoe eerder je aangifte doet, hoe eerder je het terug krijgt

1 like

Uhhg was echt al zeven keer gebeld door steeds een ander nummer uit Breda. Bleek tmobile en zei al gelijk dat ik geen interesse had en we beter verder konden met onze werkdag: gaat die gast lekker bijdehand reageren. Heb een fijne dag gewenst midden in zijn verhaal en weg gedrukt. Ga toch weg joh.

2 likes

ik heb de laatste tijd m’n bril niet zo vaak gedragen en rustig ook een week niet dan en nu straffen mn oren en neus me door weer gevoelige plekken te krijgen :angry:

Dat altijd als ik een bak nootjes opentrek ik niet te veel mag eten omdat ik weet dat ik misselijk ga worden en dat ik het altijd toch doe :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Nee ook niet!

Begin me af te vragen of ik niet twee liedjes door elkaar heb gemixt in mijn geheugen ofzo :thinking:.

1 like

Pfffff aan DHL die weer eens niet aangebeld hebben, geen briefje hebben achtergelaten en zogenaamd mijn pakketje al om 10:44 hebben afgeleverd. Ik ben gewoon de hele dag thuis. Kan ik weer overal heen gaan bellen etc. waar mijn pakket is gebleven. Snap dat het druk is enzo maar IK BEN THUIS. Bel dan gewoon aan sjonge.

Dat iedereen om mij heen om en om een corona dip heeft. Het gaat gewoon al maanden zo:
week 1: vriend ziet het allemaal niet meer zitten, wil gewoon naar werk, wordt gek thuis, huis zoeken lukt niet, maakt niets mee, maakt zich zorgen om zijn moeder als risicopatient
week 2: vriend ziet het leven weer zitten, maar mijn moeder kan het niet meer aan want de Jonge zegt de ene week dit en de andere week dit, de regels zijn tegenstrijdig, hoezo zijn ze zo sloom met vaccineren
week 3: mijn moeder is weer positief want begrijp ook wel dat het allemaal heel ingewikkeld is, maar dan zit mijn zus in de put. Want de winkels zijn dicht en ze komt in geldnood doordat haar spullen niet verkocht kunnen worden, ze werkt al maanden alleen maar zodat ze haar vaste lasten kan betalen en ze kan geen nieuwe spullen voor haar huis uitzoeken en dat is frustrerend.
week 4: mijn zus heeft de slag weer te pakken en kan het relativeren “want gelukkig verdient ze nog iets” en dan komen mijn bevriende collega’s die week een voor een hun verhaal doen, want lesgeven is kut zo, promoveren lukt niet op deze manier en uberhaupt what’s life??? waarom werken we??

En dat begint het gewoon weer opnieuw? Echt, ik begrijp het allemaal heel erg goed want ja ik vind het ook helemaal kut allemaal. Maar op deze manier heb ik niet eens tijd om zelf te zeiken en mijn frustraties te uiten want ik ben alleen maar bezig met iedereen kalmeren en relativerende gesprekken te voeren. Zeik gewoon allemaal in dezelfde week, dan kan ik die drie weken daarna gewoon een beetje positief blijven. TY!!

24 likes

Ja heel goed!!! In mijn hoofd had ik me al voorgesteld dat ik een kunstgebit zou moeten maar er was letterlijk niets aan de hand. Ik snap ook niet waarde angst voor de tandarts vandaan komt. :joy:

1 like

Aan mensen die altijd moeten zeggen hoe druk ze wel niet zijn. Druk druk druk! Ja je kiest er toch zelf voor om 60 uur per week te werken. Oke uitzonderingen daargelaten.

10 likes

Die rekjes onderop winkelwagens. Heb nu bijna permanent blauwe schenen

5 likes

De paprika’s te kort gebakken en mijn kaasschnitzel is leeggelopen in de pan. Avondeten verpest :cry:

1 like

Leuke actie van Dolly Parton hoor daar niet van. Maar ik hoefde dat liedje niet in mn hoofd.

2 likes

Ik was het kwijt, maar bedankt

3 likes

Ligt hier al een week een pakketje van het ‘enge’ huis van de straat.
Zo irritant, haal het gewoon op. Ik realiseerde pas toen de bezorger het gaf van welk huis het is. Lijkt nooit iemand te zijn, dan opeens heel veel auto’s voor een dag en dan weer niks. En slecht onderhouden.
Zelf brengen kan, maar geen idee waar de voordeur is en anders dan de hele tuin door met een hek ervoor. En zij moeten het gewoon ophalen, volgende keer weiger ik.

Mijn blijkbaar minuscule schedel waarop elke bril eruitziet als een jampot. Word gek, wil gewoon 1 simpele bril oke. Elke paar jaar weer dezelfde frustratie. Waar koop ik een schedelvergroting?

Ik ken de struggle. Bij Ace&Tate hebben ze smallere modellen, die heb ik nu al een tijdje. Heb je die al bekeken?

1 like

Zullen we middelen? Ik heb zo’n grote plofkop dat elke bril er zo uitziet:

41 likes

M’n vriend heeft z’n enkel gestoten en nu moet ik dat ge-oeffffff en ge-ooooeeiiiii tot in den treure aanhoren

24 likes

Sterkte!!

Voor jou natuurlijk, je vriend stelt zich vast gewoon aan

4 likes