Waar erger je je aan? #9

Ik wil dit. Echt de Heilige Drie-Eenheid van gorgonzola dit.

4 likes

Dat je auto verkopen op marktplaats echt een drama is. Ik heb hier geen geduld voor…

Aan het scherm van mijn iPhone 11. Er zitten echt allemaal krassen op, dat had ik bij mijn oudere iPhones nooit. Eerst al onder en boven maar daar had ik niet zoveel last van, en nu echt een grote van 5 cm ofzo in het midden van het scherm. Echt mega irritant, voor bijna €1000 kan je toch wel krasbestendig glas maken :rage:

Edit: ik ging het net googlen en blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem en is de iPhone 11 heel gevoelig voor krassen. Lekker kut.

Wow! Ik kan echt niet geloven dat dit serieus een ding is. De ziel is dan toch helemaal verdwenen uit de mainstream muziek? Damn… ik wist dat het erg was… maar zo erg? :sweat_smile:

2 likes

Ja maar hij heeft wel TWEE KEER meegedaan

Twee keer te veel

2 likes

Herkenbaar. Wat mij echt heeft geholpen (ik heb nu de pauze van 5 minuten) is de pomodorotimer:

Wellicht heb je er iets aan!

Ik neem een groot project van een collega over die er een beetje (veel) een zooitje van heeft gemaakt. Ik ben nu heel hard aan het werk om de scherven bij elkaar te vegen, maar heb het gevoel van voren af aan te beginnen. Het voelt heel goed om zo voor mijzelf op te komen, maar ook retespannend. Dus af en toe stuur ik mijn mail echt met mijn hart in mijn keel. Ik erger mij dus aan het slechte werk van mijn collega dat hij op mijn bord heeft gepleurd.

8 likes

Ik moest uiterlijk half 5 weg, dus mijn vriend zou dan thuis zijn met de auto… (…)

16.52u and counting.:expressionless:

Dat ik weer eens moeite heb met iets goed leren (rolschaatsen) en me ga vergelijken met mensen die binnen een maand kunstjes kunnen terwijl ik weet dat ik mezelf niet moet vergelijken.

2 likes

:rage: heb te weinig verhuisdozen waardoor ik nu niet verder kan. Maar ook geen zin om voor 20 euro verhuisdozen te gaan bestellen nu want dat is weer een beetje teveel

En ook geen zin om langs supermarkten te rijden voor bananendozen want dat is gewoon niet mijn ding

Snap je ergernis helemaal, maar wilde toch even zeggen dat je er wel al voor gekozen hebt om het te gaan doen & daar mag je trots op zijn! (zelf durf ik namelijk niet, terwijl ik wel enthousiast word van het skate topic haha)

1 like

Ik was ook cheap met verhuizen en ging gewoon inpakken, naar nieuwe huis, uitpakken en dan nam ik de dozen weer mee voor de rest. Maar dat werkt alleen als je overlap hebt in tijd en niet te ver weg moet.

1 like

Kan ik die volgende week even oppakken bij jou :dancer:t3::dancer:t3:

1 like

Ja dat is ook nog een idee inderdaad :joy: uberhaupt het idee dat ik al die dozen ook weer moet uitpakken :nauseated_face:

Vest van Frank Lammers bij Jinek. Gaat het wel goed met die man haha

Er staat ook Undercover op misschien komt hij praten over een nieuw seizoen

2 likes

Je hebt toch een vriend en je bent zwanger, kan niet werken hoor

1 like

Nee ik wil juist een hele actieve, positieve en vrolijke zwangere godin zijn die alles kan en doet

10 likes

Dan app ik je volgende week even :postbox:

1 like