Dat is ook weer waar
Ja, dat zag ik ook. Wopke knalt bijna uit dat pak.
Oké new year new Karl, as long as you believe in yourself
Elektrische steps.
Net ook weer zoân idioot die in het midden van een enkelrichtingstraat zoemend op mij af kwam. Ik kwam met mân wagen uit een vrij scherpe bocht dus hij zag me optrekken (normaal ook want in deze straat mag je gewoon 50.)
Mannetje op zân steppie moest uit de weg (een auto, in de richting van de enkelrichtingstraat?? YOU DONâT SAY) en toen hij me voorbijzoemde stak hij zijn hand uit in een poging mijn zijspiegel eraf te klappen?? PARDON?
Ik vraag me af wat hij verwacht had, want ik reed toch 35 Ă 40 per uur ondertussen, dus als hij mijn auto 1) zacht genoeg had aangetikt om niet zijn evenwicht te verliezen had 't als een vliegje op mijn voorruit gevoeld of 2) hard genoeg had geslagen dan had hij waarschijnlijk tegen de grond gekatapulteerd.
Had die tweede optie stiekem niet zo erg gevonden.
Hoe laat is het geworden?
Een buurtbewoner zei âgoh de Turkse mannen hebben de weg naar het plein ook gevonden hĂ©â (er staat een groepje, allemaal 40+)
Dus mân collega en ik reageerden van ja gezellig hĂ©!
Zegt die buurtbewoner âja goed voor de integratie van zeâ.
Ik had echt zin hem na te roepen dat die mannen allemaal langer in Nederland woonde dan hij (ze zijn hier geboren en zijn ouder dan de man in kwestie).
Maargoed, hij liep al weg dus ik heb me ingehouden. Maar argh, die mannen zijn zo leuk en gezellig en straks gaat hij ze wegjagen met zân racistische opmerkingen.
Mis ik de clou; voert hij een act op?
Net even een snelle boodschap gehaald in het buurtwinkeltje hier om de hoek. Het was superdruk en niemand leek de coronamaatregelen na te leven.
Voor me in de rij stond een oudere vrouw te praten met 2 vriendinnen die ze âtoevalligâ tegengekomen was. Het was een lang gesprek. Er was al amper plaats omdat het een klein winkeltje is dus ik vond dat super asociaal. Midden in het gesprek trokken ze nog eens hun mondmaskers naar beneden âwant dat praat gemakkelijkerâ.
Achter mij stonden twee meisjes die hier overduidelijk op vakantie waren (mag niet - en funshoppen mag ook niet) en i.p.v. afstand te houden stonden ze bijna te ademen in mijn nek. Er hangen nochtans superduidelijke stickers op de grond om afstand te bewaren in de rij.
Ik heb moeten vragen om afstand te houden en hun mondmaskers aan te doen en werd daarop boos aangekeken. Maar we zitten nog steeds midden in een fucking pandemie hé, en er is hier een lokale uitbraak geweest in 2 scholen dus de cijfers zijn hier momenteel zeer slecht.
Ik kan dus echt helemaal niets met van die kleine drinkglazen. 3 slokken en het is op??? Als je bij iemand op bezoek bent dan droog je gewoon uit door dat zielige glaasje. Ik ben nu dus uitgedroogd en het eerste dat ik deed is een Dopper leegdrinken thuisđ
Ja of van die mini wijnglaasjes voel je je helemaal zoân alcoholist die 10x om een refill moet vragen. Zo ongastvrij.
Hahaha ja precies deze had ik in gedachte
Deze inderdaad.
Halina rein.
De ommetjes-app. We hebben het nu met werk en het idee is leuk. Voor het eerste ommetje krijg je uit mijn hoofd gezegd 4 punten (meer als je die dag ervoor ook gelopen hebt), maar voor de tweede maar 1 punt en de derde helemaal niks??? Dus ik dacht slim te zijn door elk ommetje te delen (dan krijg je 2 punten), maar bij het vierde ommetje op een dag werkt dat niet meer. Je wil toch dat mensen zoveel mogelijk lopen???
Of als je in de horeca bent en je krijgt dĂt als thee:
srsly??!! Bij vrienden vraag ik gewoon om meer maar van thee vind ik dat je dat echt wel een flink glas mag krijgen.
Idd! Kom op, koop gewoon normale glazen
Wij doen het nu ook met werk toevallig! Maar het gaat volgens mij inderdaad om het regelmatig, dus dagelijks lopen. Zo vind ik het dus jammer dat langere wandelingen niet meer tellen.
Ja en ook irritant dat als je 30 minuten wandelt die 10 minuten eigenlijk voor niets zijn (niet echt natuurlijk, want is sowieso goed voor je, maar je snapt wat ik bedoel)