Aan stomme recruiters op Linkedin. Als ze de moeite nemen om me een berichtje te sturen kunnen ze toch ook wel de moeite nemen mijn profiel even serieus te bekijken? Ik kreeg nu een berichtje over een traineeship bij een bekend ketchupmerk haha en ik ben gewoon echt een beledigd want snap niet waarom ze denkt dat ik daar geïnteresseerd in zou zijn.
Oh wat een verschrikkelijk filmpje dit. Kan me zo kwaad maken om hoe die mensen zich gedragen hier.
Ze staan ook letterlijk ‘stinkhoer’, ‘slet’ en andere heftige dingen te schreeuwen op een KINDERfeest. Er staan kinderen om je heen doe normaal ofzo. Het is ook allemaal tokkie volk dat staat te schreeuwen. Man man man.
klopt! Het is beter voor de pc om alle programmaa’s netjes af te sluiten en de afsluit procedure te doorlopen dan om hem uit te zetten door de knop in te drukken, of alles te negeren. De pc loopt allerlei processen door (ik weet er het fijne niet van, maar had dit gelezen op een techblog jaren geleden en is me altijd bij gebleven
)
Ik ging feedback geven en wilde alleen zeggen dat er iets ontbrak. Maar toen kreeg ik meteen bijna het hele bedrag terug als krediet, plus 10%. Dat hoefde ook niet maar mega chill.
Nieuwe marktplaats ergernis hoor…
Meisje wilde een sportlegging van mij overnemen. Maar ze wilde hem komen halen. Doe ik normaal niet maar kon het geld wel gebruiken dus dacht oke dan. Vroeg ze voor mijn nr zodat ze kon bellen als ze in de buurt was oid. Dus ik geef mijn nr, appt een of andere marco dude mij. Helemaal mooi was dat mijn vriend dat appje als eerste zag dus die had al zoiets van wtf wie marco??
nou blijkt dat dit marco’s tactiek is om aan nr’s van meisjes te komen?
Neeeee omg, blokken die handel! Maar hij heeft nu dus ook je adres? 
Erg he. De dope hangt nog net niet nog aan hun neus. En wtf ook hoe dat meisje geïntimideerd wordt en hoelang het duurt voor de politie er wat mee doet. En van dat eiergooien ik dacht ja politie kan ook niet zien wie dat gooien maar wel dus dat deden ze gewoon voor hun neus.
Ja maar ik zag zijn profielfoto op whatsapp en ik maak me geen zorgen 
Ff serieus, wat een losers heb je toch.
Hoe goed ik mijn bed ook opmaak, mijn dekbed zit nooit precies goed in zijn hoes waardoor ik bovenin een leeg stukje dekbedovertrek heb. Dat ligt helemaal niet lekker 
Dat zijn dingen die ik ook niet trek. Tip van flip: binnendoor de punten in de punten doen, dan eerst van boven naar beneden schudden en dan bij de onderste punten pakken en schudden. Dan moet ie goed zitten
Thanks, lig nu echt te lekker in mijn bed (& te lui om op te staan), maar ga dit morgen zeker proberen!
Deze foto spreekt boekdelen
Wat een typisch (afschuwelijk) beeld wordt hier neergezet!
Oh wat fijn en geruststellend om te horen dat mijn vermoeden juist was, hahaha
Ik weet helemaal niet veel van computers maar het leek me gewoon logisch inderdaad, vanwege die lopende processen
Dit is echt weer zo een vervelende maaaaar… opmerking, maar als het goed is had ze hem helemaal niet op die manier kunnen frankeren want je kan die knop niet meer aandrukken als hij te zwaar is 
Ik had een keer het pakketje een beetje opgetild want ik vond het ook onzin dat een vrouw 8 euro meer moest betalen voor 3 gram en toen kregen mijn werkgever 2 weken later een waarschuwing. Post NL komt echt direct bitchen als je iets doet wat niet klopt. Volgens mij krijgt de winkel zelfs een boete als je al eerder een waarschuwing hebt gehad…
Denk dat het de meeste mensen achter de balie staan ook echt geen hol kan schelen wat je verder met je pakketje doet
Mensen deden dit wekelijks wel keer bij mij en gingen dan heel stoer kijken wanneer ze die brief in de bus deden terwijl ik alleen maar dacht ‘care?’
Het lijkt wel alsof iedereen om me heen zwanger wordt? Hou eens op 
Aan het niveau bij de koffie automaat vandaag.
Ja ik vind die openingstijden ook altijd wel echt krap.
Aan mezelf, aan het feit dat het maandag is & aan het stresserige gevoel wat ik maar niet kwijt kan