Facebook verkoopgroepen arrrgghhh
Waar mensen onzinbiedingen blijven doen, ook al heb je je minimum prijs erbij staan. Ik gooi het nog liever weg.
Feelings
Geer als hij zijn bankrekening ziet na die Lidl schnabbel.
Ik druk met mijn worstenvingers steeds op het verkeerde topic en elke keer weer de verwarring ‘waar gáát dit over?’.
Dat ik zo slecht slaap. Om 2.30 in slaap gevallen, en nu al weer een half uur wakker. Kan niet slapen maar ben moe.
Ik ben nu niet thuis maar wil je straks wel helpen als dat nog nodig is?
Aan het afvoer putje van de maatschappij aka pro zwarte piet ‘demonstranten’
Ik had net een verrot nootje in m’n toffifee. Het was ook nog eens de laatste, dus kan die vieze smaak niet “wegspoelen” met een andere 
40 van die klojo’s opgepakt HA HA
Als mensen bij alles zo denken is er geen vooruitgang in het leven. Hij vindt zeker ook nog dat een vrouw niet mag werken en stemmen.
Zag deze eastpak op instagram als reclame dus ik dacht oke leuk. Ga in februari naar school dus ben wel in de markt voor een rugzak en ben niet vies van een beetje nep bont. Kost dat ding 270 euro. Zijn ze gek geworden
Wow die prijs. Dat is echt te duur voor dat merk. Hij is wel superleuk!
De kinderen van de buren bij mijn ouders. Ik kan niet meer met dit geschreeuw, ik geef het fucking op. Ik pak zo mijn spullen om weer naar mijn kamer te gaan, jezus wat vind ik kinderen kut.
Ik heb eten besteld en het is smakeloos en er ontbreken dingen. En ik heb per ongeluk het review vakje weggeklikt in de deliveroo app en nu kan ik niet meer een lage beoordeling geven
Wat erg. Wat vinden je ouders ervan???
“Tja het zijn kinderen hé”. 

Children should be seen, not heard.
Je kan ze nog mailen of bellen, krijg je wrs ook nog eens €10 op je account gestort!
Ik voel altijd ergernis opkomen wanneer ik iemand een computer of telefoon zie afsluiten zonder eerst de openstaande programma’s en tabbladen gesloten te hebben. Echt. Een laptop geeft dan nog een popupje met: “hallo er staan nog programma’s open!!” maar mensen negeren dat dan gewoon en sluiten het ding af.
Ik weet niet waarom het me zo stoort, maar ik kan hier echt enorm om cringen. Ben er ook van overtuigd dat apparaten sneller langzaam worden als je dit vaak doet.