Waar erger jij je aan? #2

JA! Toen ik dat zag dacht ik ook al wat ís dit voor antireclame? Belediging voor de kaas

5 likes

Bedoel je die van dat stel wat net een baby heeft en die moeke superoverdreven moeilijk doet bij het verlaten van hun koter en dan gaan ze vanuit de auto Mac zitten vreten en naar hun kind kijken door het raam? Echt :nauseated_face: is die.

4 likes

OMG! Echt, dit zou verboden moeten worden. En al helemaal in een kaasreclame!

1 like

Het is ook niet eens dat ze het VERKEERD schaven, maar ze slaan ook nog een heel stuk over bij de rand?!!

1 like

Iemand op mijn werk deed dit met een nieuw blok kaas.
Ik had direct geen zin meer in kaas.

4 likes

Ik erger me KAPOT aan mensen die de aanname doen dat mijn medewerkers dom zijn, zelfs zonder dat ze zelf doorhebben dat ze die aanname doen en met een ontzettend irritant toontje hun vragen stellen.

Gesprek over resultaatgericht werken (ze bepalen zelf wat ze nodig vinden om te doen).

• Dus ze hebben geen werkprogramma?!
  • Nee.
  • En een aftekenlijst dan?!
  • Nee.
  • Maar hoe weten ze dan wat ze moeten doen?!
  • Ze krijgen een opleiding, 4 keer per jaar een training, we begeleiden ze en controleren steekproefsgewijs.
  • Steekproefsgewijs?! Niet elke dag elke ruimte dus?
  • Nee.
  • Hoe weten ze dan wanneer ze de vensterbanken schoon moeten maken?!

ZE HEBBEN OGEN EN ZIJN VOLWASSEN MENSEN MET HERSENEN MISSCHIEN?! :angry:

Dit is hun vak en dat nemen ze gelukkig steeds serieuzer en zijn ze steeds trotser op en deze rare gedachtegang kan er bij mij gewoon niet in.
Ik heb dit gesprek echt meerdere keren per week, sommige weken zelfs meerdere keren per dag.

7 likes

Best wel een tijdje. Ik heb dit altijd vaak gehad en dan de fout gemaakt om weer naar school te gaan. Ik had een proefwerk en dat toen helemaal verpest omdat ik niks kon lezen. Heb ook weleens een boek met een vergrootglas moeten lezen toen.

2 likes

Aan mijn vriend wanneer ik vraag of ie drinken wilt. “Ja doe maar een beetje cola”. Nee gast! Je wilt niet een BEETJE cola, je wilt gewoon een heel glas! Heb eens een week voor straf elke keer een bodempje drinken ingeschonken. Hielp niks.

31 likes

Mijn verkoudheid die af en aan gaat al heel erg lang. Ik had dit eerder nooit meer en heb het gevoel dat mijn neusamandelen teruggroeien. Dat schijnt te kunnen. Toen ik die nog had was ik ook al en altijd zo’n vies kind met een snottebel.

2 likes

Er is een knooppunt hier in de buurt waarbij je van 2-1 gaat en dan de snelweg op en ik heb altijd geleerd van gebruik de hele invoegstrook maar dan gaan van die vrachtauto’s half over de strepen rijden zodat je er niet langs kunt.

Je kunt toch wel een beetje buiten je baan?

Ik heb net iets te enthousiast zo’n Victoria Secret bodyspray opgesprayd. En nu word ik een beetje onpasselijk van mezelf.

Ik vind de geur eigenlijk ook helemaal niet lekker.
Hoop dat het snel minder wordt.

3 likes

En Ruud de Wild is ook een grote ergernis!

1 like

Wie is de chef. Weet niet waarom ik blijf kijken maar ik cringe van de meeste deelnemers. Slechte/incorrecte uitspraak van ingrediënten, zeer slechte grapjes waarbij iedereen stilvalt en gewoon een heftige ultiem Hollandse ongemakkelijkheid :face_with_raised_eyebrow: Deze week wordt weer vreselijk haha pfff

1 like

Echt een late reactie, maar ik bind altijd haarelastiekjes om de punten zodat het blijft zitten, misschien is dat een idee?

Dat is ook een ideetje, ga ik onthouden!
Gelukkig binnenkort samenwonen en het bed opmaken staat natuurlijk op zijn lijstje :wink:

Ja die reclame. Om te kotsen inderdaad. Ik huil juist weer als ik de oppas moet gaan aflossen haha

4 likes

Wauw ik kijk dit nu terug omdat ik me zo erg verveelde, maar wat een slecht programma. Dat hele voorstellen en ri die cilinders lopen :no_mouth::nauseated_face: ik vind het ook een beetje nep overkomen vanuit Lieke v Lexmond.

Vriendin appt mijn steeds of ik kan oppassen.
Als ik kan , kan ik maar nu appt ze:
Wat doe je op die datum?

Nu heb ik maar een grapje erover gemaakt…vlgs mij viel het niet in de smaak.

Haha ja ik laat normaal gesproken ook mijn vriend het doen, we hebben een dekbed van 240x220, en met mijn 1,67 kan ik die nooit naar beneden uitschudden, maar moest het toevallig vanmiddag ff alleen doen en toen waren de elastiekjes wel weer een uitkomst :blush: