Waar erger jij je aan? #2

Hahaha wat

4 likes

Misschien kun je datumprikker gebruiken? Dat doen wij altijd. Jammer dat het nodig is maarja.

Sorry?! Zijn dit vrienden van je?

Ik kan gewoon niet geloven dat je daar als ouders zo makkelijk over denkt. En een ziek kind ook nog eens! Nou ik zou echt heel duidelijk zijn dat je het heel gezellig vindt om ze te zien maar dat je geen oppas bent. En of je nou op kantoor zit of thuis, werk is werk. Maar nogmaals, ik begrijp gewoon niet dat je zo kunt denken haha.

Ja die gebruik ik ook wel eens idd! Maar dit is een afspraak met 3 stelletjes. En we willen specifiek in dec. Maar het is nu gewoon de datum gebleven die we in 1e instantie hadden gepland geloof ik

Mijn huisgenoot die een heel precies schoonmaakrooster heeft opgesteld en zich daar nu zelf zeer consequent niet aan houdt :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:
Gvd wat irritant.
Had ook kunnen stoppen met typen na ‘mijn huisgenoot’ eigenlijk.

20 likes

Ja maar jij kan toch ook gewoon de hele dag door boodschappen doen en je huis poetsen dus op een kind passen kan dan ook wel hoor!!!

Mensen die dit denken snappen het leven echt niet.

Dit is echt een goeie truc, misschien helpt dat ook wel voor mijn ‘dekbedprobleem’: ik heb zo’n dekbed dat uit twee delen bestaat zodat je hem kan aanpassen aan de seizoenen. Maar in de hoes raken die soms los van elkaar. =.=

Ik vind het nog steeds jammer dat the body shop het red musk assortiment er een paar jaar terug heeft uitgegooid. Was zĂł lekker :frowning:

2 likes

Ik heb ineens roos in mijn haar gekregen. Hoofdhuid ziet ook suuuuuuperdroog! Als ik er alleen al naar kijk verschijnen er velletjes.

Ik vind het irritant dat mensen de chat hier gebruiken om te zeggen ‘huh wat is dit’ omdat er dan zon blauwe melding komt te staan en ik er dan HELEMAAL op moet klikken omdat ik er niet tegen kan dat die melding er staat en dan dtaat er alleen

‘Oh wist niet dat dit bestond’

En dan 3 dagen later

‘Haha ik ook niet’

Sorry is een stomme en minieme ergernis, maar wilde het niet in de chat zetten want dan is het weer een zelfvervullende voorspelling.

23 likes

Ik dacht vandaag precies hetzelfde. Het is een beetje als een mail die per ongeluk naar het hele bedrijf is gestuurd en waar iedereen dan even verbaasd op moet reageren met een reply all

11 likes

Haha je kunt de chat uitzetten he? Via Voorkeuren -> Interface
Ik werd ook gek van dat blauwe balletje dus snap je ergernis wel.

2 likes

Omg held

Oké iedereen ga los in de chat mij maakt het niet meer uit :v:t3:

3 likes

Mijn baas van m’n bijbaan is iets vergeten te regelen en nu zit ik hier helemaal voor niks en heb ik niks te doen. Lekker een half uur gefietst om hier zinloos te zitten. Zit nu maar een beetje online te shoppen en het forum te lezen, op zich prima maar toch irritant.

Dat bij reclames op Spotify het geluid ineens veel harder wordt

2 likes

Had ik ook ineens, en heb mn hoofd toen bedruppeld met teatree van de Kruidvat. Het was zo snel weg dat ik er achterdochtig van werd. Heb het gister nog een x gedaan voor de zekerheid en nog steeds geen schilfer te bekennen

3 likes

Ja vooral die reclame van Telfort is echt verschrikkelijk. Steeds mijn geluid weer zachter draaien als die komt.

1 like

Carpoolen. Als de ene overwerkt.
Helaas te ver weg wonen om alvast naar huis te gaan

1 like

Die irritante Uber-reclame op youtube over gescheiden ouders en dat meisje. En dat die vader dan zo gepijnigd kijkt. Waarom???