Waar erger jij je aan? #2

Jaaa maar echt. Heel denigrerend ook.

3 likes

Mijn collega’s doen dit ook… zijn zo gefocust op andermans uiterlijk (en eten) echt rot op kijk niet naar mij

2 likes

Ja! Ik erger me (mij) daar ook al heel lang aan bij deze topictitel. Waarom niet gewoon ‘Waar erger je je aan?’

Het klinkt zo overdreven, zo van ‘Nou, vertel me eens Violoncello, waar erger jíj je nou aan?’

6 likes
  • de prijs van droogshampoo (terwijl het eigenlijk gewoon talkpoeder onder druk is)
  • mensen die een fluo hesje onder hun rugzak dragen tijdens het fietsen en dan toch veronderstellen dat je hen goed kan zien
  • mensen die hun hond uitlaten op het fietspad
6 likes

Dat mijn kapper ongevraagd mijn pony ging inknippen zodat hij “luchtig” wordt. Ik wil geen luchtige pony. Mijn haar pluist en nu ziet er niet uit.

2 likes

Aan de 3 puisten op mijn kin die niet weg gaan. Please

1 like

Spotify probeert me muziek van die film van Lady Gaga en Bradley Cooper door de strot te rammen en het brengt me terug naar mijn theorie dat Spotify de reclame express zo bagger maakt dat iedereen er spontaan een abonnement door koopt.

6 likes

Met een groep iets afspreken. Denk je een datum te hebben, zegt er weer 1 dat ie niet kan. Had dat dan meteen gezegd toen we die datum voorstelden :triumph:

3 likes

Ja dat gebeurt nu dus bij mij ook. We hadden een datum, onder voorbehoud want werkrooster van A. Nu heeft A het werkrooster en kan op de datum. Nu komt B dat die niet kan en vraagt organisatie of ik echt geen andere datum kan, omdat B niet kan. Eh nee, mijn hele maand zit vol

Vandaag was echt zo’n kutdag, eerst verslapen, later een plank van een boekenkast op mijn hoofd gevallen. Dus ik was echt blij dat ik gisteren nog een bestelling bij bolcom had gedaan, hebben ze het verkeerde boek verstuurd.

Aan mijn vriend die zo’n beetje zijn hele leven in teken van zijn nieuwe werk en nieuwe collega’s heeft gesteld en tijdens sociale aangelegenheden met collega’s zogenaamd ook heel de avond te druk is om even op een appje te reageren. Doei dan.

1 like

Nu aan tafel bij DWDD:

Matthijs van Nieuwkerk
Martin Simek
Adriaan van Dis

Ultieme arrogante lullen combinatie

13 likes

Ja te bizar hè! Ik heb vandaag 1 strip gekregen. Ik ga het net redden tot januari hopend dat er dan weer wat is.
Kreeg te horen van de apothekersassistente dat er een hele lichting pil in China is afgekeurd en er daardoor nog minder te leveren is.
Wij in Nederland betalen het minst voor de pil en zij willen het meest verdienen dus de andere landen gaan voor. Grrrrrrrrr

1 like

Wel wat beter gelukkig, maar ik moet weer wat dingen op n rijtje krijgen. Kost tijd.

Lief dat je t vraagt!

Pff ik ben hier ook echt klaar mee!!! Ik wil gewoon weer lekker dozen vol pillen ipv iedere maand naar de apo moeten voor 1 strip. Wat een armoe

1 like

Mijn vriend had een vriend en die was heel aanhankelijk, echt tot het irritante aan toe. De laatste 1,5 jaar heeft mijn vriend het een beetje dood laten bloeden en hij had al maanden niks meer van die jongen gehoord, maar nu begint die gast mij berichten te sturen via Instagram. “Hey jij bent toch de vriendin van …? Ik ben een goede vriend van hem, wil je vragen of ie me belt?” En dan reageer ik niet echt want ik heb daar sowieso geen zin in, maar wil ook niet tussen hun in staan ofzo, maar dan stuurt ie dus “had je het nog gevraagd?” En als ik niet reageer “??”. Hallo ik ben geen doorgeefluik.

Je vriens moet dit oplossen. Zou me daar eerder aan ergeren dan aan die jongen. Zeg tegen die gast “Ik heb het doorgegeven aan naam vriend, je hoort van hem!” En laat je virend het verder oplossen. Die jongen heeft geen idee en ik vind dat zielig voor hem en ik vind het vrij lullig van je vriend, sowieso het laten doodbloeden en vooral nu jou met dit probleem opzadelen. Grow some balls please.

18 likes

Ik erger me aan mijn opvliegers veroorzaakt door ongesteldheid. Het voelt alsof mijn hoofd in de fik staat

Oh hij heeft wel een idee hoor, mijn vriend heeft meermaals gezegd dat hij het niet fijn vindt als die jongen elke dag belt en zich zo aan hem vastklampt, maar hij houdt niet op. Zijn berichten komen bij mij als berichtvetzoek en hij kan niet zien dat ik ze gelezen heb, maar ik ben niet van plan er op te reageren.

Ik dacht omdat je zei doodbloeden dat die jongen nu in het duister tast.
Je virend kan ook de vriendschap verbreken. Soms is dat nodig voor één partij. En dan liever in duidelijke taal dan hem een beetje negeren of het niet heel duidelijk zeggen.

2 likes