Mijn vriend heeft een rekening van de Anwb ontvangen voor het verlengen van zijn lidmaatschap, terwijl hij al een paar maanden een auto van de zaak heeft en hij het al lang op had moeten zeggen
ik kan zoooo slecht tegen dat soort laksigheid, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee. Net of we dat geld niet anders konden bestedenā:rage:
Vind je? Ik doe dit echt super vaak en vind het wel fijn werken!

dit is zooo herkenbaar, mijn vriend is ook altijd zo laks met dit soort dingen. Nu ook, hij heeft een baan aangeboden gekregen op zijn stage en moet dus nu nog zijn stagedocument inleveren, zit ie daar super erg mee te treuzelen terwijl hij gewoon al een maand betaald precies hetzelfde werk had kunnen doen? Echt onbegrijpelijk
Haha, snel opzeggen! Ik ben daar enorm principieel in, ik weiger ook maar 1 dag langer te betalen voor iets dat ik niet meer gebruik. Helaas is mān vriend totaal het tegenovergestelde
Nou en terecht, dit is toch weer 35 euro weggegooid geld
Ik heb iemand spontaan een kaartje gestuurd en krijg er helemaal geen reactie op. Ik vind dat zo stom. Had een super leuk kaartje gezien, dus ik vet enthousiast die schrijven, versturen etc. Nu bijna een week verder dus diegene moet hem wel hebben gehad en niks geen ādankjeā of āwat leukā.
Samira van Masterchef. Ze praat zoooooo traag en probeert alle woorden netjes uit te spreken. Ja oke, ze kan niet goed Engels mss dat ze daarom zo praat. Maar toch! Praat door woman!
Ugh iemand die ik moet helpen ergens mee gaat helemaal ongevraagd uitgebreid vertellen dat hij van camperen in het wild houd, en hardlopen, en boeken, maar ook festivals en mensen en hoe ze denken en zich voelen en blabla. Kan het gewoon niet aanhoren. Ga lekker met een boek in de wildernis zitten.
Ah dit vind ik zielig
Sorry 
Sashi kan ook niet goed Engels en hij praat wel op normale snelheid, mss zelfs te snel haha
Hahaha door jou deze trui besteld.
En je dan altijd afvragen of het kaartje wel is aangekomen, maar het vragen vind ik dan weer stom ofzo. Alsof ik een reactie verwacht. Die ik ook verwacht eigenlijk ja 
@anon46493654
Precies dit ja haha.
Dr martens die pijn doen
Aan mezelf. Mān fiets is al sinds april (!!!) kapot en heb 'm nog steeds niet laten maken. Ben bang dat het opeens heel duur is haha.
Oohh ik zou me dan ook echt opvreten, ik zit altijd overal bovenop en probeer alles netjes meteen te doen, dan is het uit mijn systeem en kan ik het afronden. Ik kan er echt niet bij dat sommige mensen zo laks zijn of iets wat letterlijk 1 minuut duurt, maanden uit stellen. Zeker als er ook nog eens voordelen uit te halen zijn of iets mee te verdienen is.
Zit je hem er zelf niet dagelijks te pushen? Zou ik doen
maar is dan weer een irritante eigenschap van mij⦠Ik ben zoān regelnicht/controlfreak daarin.
Na zoveel uur werk zijn ze verplicht om je pauze te geven. Ook als je zzp-er bent, dat maakt niks uit. Wel irritant hoor. Soms krijg je pauze dat je denkt waarom, en soms mag je 12 uur werken en kun je net 15 minuten wat eten.
Haha mijn moeder vertelde hoe een andere moeder ooit over mij als baby had gezegd: āooh wat verschrikkelijk, zo weinig haar, als ik jou was zou ik net zo lang trekken tot ik er toch ergens een strikje in kreegā