Dat als m’n vriend schoonmaakt hij dan eerst alles aan mij moet vragen. “Waar moet dit?” “Moet dit plantje water?” “Wat moet ik hiermee?”
Oh en mijn opruimkunsten zijn niet goed genoeg, beter, ga ik dus ook nooit meer doen, toedels.
Dat als m’n vriend schoonmaakt hij dan eerst alles aan mij moet vragen. “Waar moet dit?” “Moet dit plantje water?” “Wat moet ik hiermee?”
Oh en mijn opruimkunsten zijn niet goed genoeg, beter, ga ik dus ook nooit meer doen, toedels.
Misschien ben je tegen die tijd niet meer alleen? En ik denk dat het ook af zal hangen hoe hoog je schuld is en hoeveel je op dat moment verdient.
Maar snap de stress wel, die heb ik zelf ook haha. Probeer er nu maar zo min mogelijk aan te denken, lekker mn kop in het zand steken haha.
Is het misschien een idee om hulp hiervoor te zoeken ?
Ach, wat jammer! Had het je echt gegund, zeker nadat je er de eerste keer niet bij kon zijn. Hopelijk kun je er een oplossing voor vinden
ik was vorige maand 5 weken tussen het einde van baan A en het begin van baan B en heb ongeveer 1,5 keer m’n maandloon dat ik dus niet had uitgegeven 
Maar het gaat toch over het toestel wat je eigenlijk een soort van op afkoop hebt? Omdat je iedere maand een klein bedrag voor je toestel bij betaalt, dat is toch ook gewoon een lening oorspronkelijk?
Ik vind het ook strontirritant daar niet van, wil graag mijn abonnement verlengen maar misschien ook wel binnen nu en 2 jaar een huis kopen, weet echt niet wat ik moet doen ermee.
Ik erger me aan Freek Vonk. Ik keek zijn programma nooit. Ik dacht dat die lucky tv filmpjes over hem heel overdreven waren, maar hij doet echt zo. Het komt na het Sinterklaasjournaal en mijn kind is nu helemaal into Freek. Ik word er helemaal moe en onrustig van
Ja, maar het gaat dus niet om dat abo van bijv 40 euro per maand dat jij noemt, het gaat om het deel daarvan dat je maandelijks betaalt om een toestel af te betalen. Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je je realiseert dat het om een toestel gaat en niet om de abonnementsdienst voelt het misschien toch anders. Als je bij MediaMarkt een tv op afbetaling koopt krijg je ook een registratie gok ik, dat is dus precies hetzelfde.
Ik ben het met je eens dat het in feite onzinnig is ja, maar dat is hetzelfde als dat je weet ik veel hoeveel keren een maand huur bruto moet verdienen om iets te mogen huren. Feit is alleen dus dat je (voor zover ik weet/kan inschatten, heb geen bron namelijk) wettelijk gezien gewoon een BKR registratie krijgt als je een product op afbetaling koopt, dit geldt niet voor een abonnement want als je een sim only afsluit is het niet zo. Maargoed ik vind eigenlijk ook dat jarenlang een bepaalde huurprijs betalen zonder moeite bewijs moet zijn dat je een bepaalde hypotheeklast kunt dragen, helaas werkt het zo ook niet 
Ja maar ook een positieve BKR registratie heeft invloed op bijvoorbeeld de hoogte van de hypotheek die je kunt krijgen. Positief is het niet echt dus 
Edit: ik heb net een nieuw telefoonabonnement afgesloten dus vandaag dat ik wat dingen gecheckt heb die ik hier nu noem. Kon overigens gewoon een abonnement met toestel nemen maar dan ervoor kiezen om de volledige toestel prijs meteen te betalen, dan heb je dus geen registratie 
Klopt. Toevallig net een nieuwe hypotheek afgesloten met studieschuld en telefoonabonnement. Het kan gewoon. Het wordt misschien iets anders als je een huis gaat kopen op de top van je kunnen. Ze gaan gewoon kijken of jij überhaupt aan je betalingsverplichtingen kunt voldoen en zo gek is dat niet lijkt me. Als jij € 200.000,00 kan lenen op basis van je salaris en je koopt een huis van € 175.000,00 is er geen man overboord (tenzij je niet braaf elke maand je telefoon betaalt ;)).
Ik las dat het al een verschil van bijv 4000 euro kan maken in wat je kunt lenen voor een hypotheek, als je een abonnement met toestel afbetaling neemt. Maar ik wilde het risico ook gewoon niet nemen, zegt ook weer iets over mij dus.
Ik denk dat dat wat overdreven is hoor. Dan zou je al een enorm dik abonnement moeten hebben. Want dat staat natuurlijk totaal niet in verhouding. Maar goed, wat ik zeg; een huis kopen met een hypotheek aan je max is sowieso een onwijs onverstandige keuze imo.
Ik ben net in de fakking hondenstront gestapt.
Ik heb echt een hekel aan mensen die hun honden overal maar laten schijten en het niet opruimen. Echt walgelijk nu moet ik mijn schoenen schoon maken. Maar met wat?!!
Je kunt je tel in een bak met rijst doen (als je dat in huis hebt. Dat moet goed werken. Heb er zelf geen ervaring mee
Ik gisteren dus ik deel je leed. Ik heb eerst met een stokje alles er tussenuit gehaald en ik ga dadelijk een borsteltje kopen om het met een sopje verder schoon te maken
succes!
Ik heb bij mijn hypotheek mijn (kleine) studieschuld niet opgegeven. 
Dat alles zo duur is! En dat volgend jaar weer alles duurder wordt…
Aan mijn dekbed die 's nachts uit mijn overtrek kruipt