Waar erger jij je aan? #2

Babyspeldjes in de puntjes!

Ja dat is wel een goeie maar m’n dekbed zal daarbinnen toch blijven verschuiven :sweat_smile: bij mn ander dekbedovertrek blijft ie toch beter zitten maar de speldjes zal ik wel gebruiken, dankje haha!

1 like

Ik erger me aan het feit dat mijn vriend weigert om te leren hoe je een cadeautje inpakt

1 like

Klasgenoten die nooit een ander willen helpen, als er bijvoorbeeld vragen worden gesteld in de groepsapp over colleges of opdrachten (terwijl het juist diegene zijn die niet antwoorden, die wel heel goed weten hoe alles moet). Help elkaar gewoon een beetje? Je hebt niks te verliezen hoor, het is geen wedstrijd.

2 likes

Als mensen visite hebben en die visite gaat naar huis, dat ze dan nog een kwartier bij de voordeur gaan staan kletsen en super hard praten. Blijf gewoon binnen als je wil praten of praat zachtjes.

20 likes

En toeteren als ze wegrijden!

11 likes

40 likes

Mee eens maar retarded is wel net zoiets als ā€˜mongool’. Niet helemaal netjes.

1 like

Nee ze noemen het ook wel R woord, het is echt not done in America. The black eyes peas hadden eerst ook ā€œLets get retardedā€ en dat hebben ze moeten vervangen voor ā€œLets get iT startedā€, ik luisterde dat nummer trouwens een keer in de bus en vond het best veel verwijzingen hebben naar ziektes enzo. Kan me voorstellen dat dat hele liedje nu niet meer kan.

3 likes

Een retard is een mongool. Dat woord gebruiken, of retarded, kan echt niet meer.

1 like

Het broertje van mijn vriend vroeg mij zojuist via app of ik 2 bordspelletjes wil lenen aan de vriendin van een vriend van hem. Wtf? Of ben jk gewoon gierig?

Ik zou het niet doen, maar ik ben heel zuinig op m’n bordspelletjes. En een vriendin van de vriend van je ik weet het niet eens meer staat wel heel ver van je af.

8 likes

Ik ben ook echt zuinig op mijn spelletjes. En inderdaad ik ken die vriend niet en zijn vriendin al helemaal niet. Maar ik voel me zo bezwaard om nee te zeggen. Dus ik doe wat ik het beste doe, gewoon niet reageren. :no_mouth:

1 like

Er is geen selectieve correctheid. Mensen zijn al jaren aan het strijden om al die woorden uit ons vocabulaire te krijgen alleen is dit nog niet bekend bij het gros van de mensen. Google maar even op validisme of ableism en het woord dat je vind dat nog wel ā€˜kan’ dan kom je vanzelf op artikelen uit.

2 likes

Op het moment aan mijn school. Ze roosteren ons zo verschrikkelijk in en dan veranderd het ook nog voortdurend. Zo vervelend, alsof je geen leven mag hebben naast je studie. Is ook zo onhandig met werken. Ook begint over 2 maanden mijn stage (school deelt de studenten in) en ze hebben nog niet bekend gemaakt wie waar stage gaat lopen. Terwijl als de lijst bekend is, je nog moet wachten tot je stage contact opneemt met jou en dan moet je nog allerlei formulieren moet opsturen en ingepland worden. Word er soms echt moe van :see_no_evil:

Nee, lame is zeker niet ok in de VS!

De Dolce & Gabbana reclame met Emilia ClarkešŸ˜’

5 likes

Mensen die hun nagels knippen in de trein…

3 likes

Gatverdamme…