Ik heb wat retour gezonden naar Nike en nou moet ik blijkbaar mijn rekeningnummer, bic code en nog net niet de naam van mijn moeder haar eerste vriendje invoeren… ik ga morgen wel even bellen.
Ik krijg er niet veel van mee moet ik zeggen. Gemeenten kunnen inderdaad zelf bepalen of er een verbod is of niet. Bij mij in de stad wordt er gewoon vuurwerk afgestoken op drukke wegen waar auto’s/scooters/fietsers rijden wat doodeng is. Ik vind het zo bizar dat daar niets aan wordt gedaan of of dat er meer over wordt gediscusseerd. Maar goed misschien krijg ik dat gewoon nietes.
Maar rekeningnummer opgeven is toch vanzelfsprekend? Zodat ze het terug kunnen overmaken? (bic code is iets dat er op lijkt toch)
mijn baas laat nooit weten als er gezamelijke afspraken opstaan dus ben ik nooit voorbereid als er een klant binnenkomt 
Ja maar omdat ik dat nog nooit zo heb moeten doen (heb ook betaald met dit rekeningnummer dus maak het gewoon over denk ik dan) en ik eigenlijk niet eens weet wat een bic code is vertrouwde ik het niet helemaal. En eerst de laatste 10 cijfers van mijn rekeningnummer, daarna nog mijn rekeningnummer helemaal, etc.
Vandaar.
(Oudere) mensen op de roltrap die bovenaan stil gaan staan om even uitgebreid te bekijken waar ze zijn. Of onderaan stil gaan staan doen ze ook. LOOP DOOOORRRRRRR.
Oh dit. Ik kan hier zo slecht tegen. Ik zit me al halverwege de trap schrap zodat ik er goed doorheen kan beuken.
Fun fact: ik moest een keer met een groep van 50 Italiaanse schoolkinders door London met de metro. Die vonden het ook wel prima om bovenaan stil te gaan staan. Dat was pas echt lachen.
Ik zie nu echt voor me dat die kids als dominostenen omvallen omdat jij je er professioneel langs beukt hahahahahha
Ik zei gister dat ik niet geïnteresseerd was, omdat ik graag teveel betaal voor m’n gas en stroom. Stond vast niet in hun draaiboek, want ze wisten echt niks terug te zeggen.
Ik zag het onderaan al misgaan dus ik heb de hele weg naar boven lopen krijsen in het Italiaans dat ze door moesten lopen. En zo’n roltrap in London is lang.
Ik heb door de pil schaarste een andere pil gekregen. Ik heb deze al eens gehad en ik werd er misselijk van en kreeg doorbraakbloedingen. Nu heb ik weer die misselijkheid en het is echt kut. Heb meerdere keren per dag het idee dat ik zo kan overgeven. Maar zonder pil gaat ook niet.
Dat blijkbaar de vorige bewoners nog op dit adres ingeschreven staan. Ik krijg post van de gemeente op hun naam.
Die mensen kunnen ook helemaal niks regelen (krijg nog onwijs veel post van ze).
Zoveel mensen lachen echt als hyenas
Wel achteraan bellen! Ik weet niet of dat bij elke gemeente hetzelfde werkt, maar bij mij schreef een van mijn onderhuurders (ofja huisbewaarders officieel) zich maar niet uit waardoor ik hogere afvalheffingskosten had. In eerste instantie zei de gemeente dat ze niks voor me konden doen maar na aandringen hebben ze wel een onderzoek gestart o.i.d. Uiteindelijk wel opgelost maar heel irritant inderdaad.
Ik heb vandaag gebeld en kan dingen doorgeven.
Biecht: ik heb zijn post open gemaakt. Als hij niet binnen 5 dagen bezwaar maakt wordt hij hier uitgeschreven. Dus de gemeente wist het al.
Ik weet dat ik officieel geen post mag open maken. Maar deze van de gemeente trok mijn aandacht.
Dat mijn trein alweer uitvalt en ik op dit tochtige station een half uur mag vernikkelen. Haat aan de NS.
Nou ja, content creëren. Teksten en artikels schrijven, video’s en foto’s maken voor allerlei kanalen. Is vrij letterlijk 
ophalen en naar de voedselbank brengen! maak je er andere mensen heel erg blij mee
Mensen die vreselijk slap en klammig handje geven.
Pfoe ben best wel druk met werk en sociaal leven. Nu liggen mijn schoenen nog bij een vriend, en ik mis ze niet. Maar hij loopt me al wekenlang te stalken wanneer ik die dingen kom halen. Ik weet dat het netjes is om ze binnenkort even te komen halen, maar ik vergeet het gewoon.
Daarnaast helot zijn aanpak ook niet echt. Ik heb bijna de neiging om te zeggen: stuur maar op, ik betaal de verzendkosten wel. Zo irritant, het gevoel dat ie steeds in mijn nek loopt te hijgen.