Heb je ze via Anna+Nina zelf gekocht? Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik ze had aangeschaft en zij hebben mij wel het geld kunnen teruggeven! (Moest eerst ter reparatie maar het kon niet gemaakt worden).
In je telefoon zetten bij je contacten? Bij mij hangt dat samen met mijn gmail, dus dan raak ik ze nooit kwijt. En makkelijk navigeren naar hun huizen met Google maps 
Ik erger me aan mezelf dat ik zo snel jaloers ben😞 Ik wil het niet maar hwt gebeurt wel en ik weet niet wat ik ermee moet
Je kunt ook een speciaal abbo erop zetten waarmee je gratis en zonder saldo door het station heen kan
Hier gaan bij supermarkten de aanbiedingen op zondag in. Dus helaas alles op maandag geldt ook niet overal.
Die asos lui. Ik word loco. Ten eerste heb ik mijn bestelling van 22 nov nog niet en ook geen bevestiging van verzending terwijl zij blijven zeggen dat er vertraging is met bezorgingen. GEEF me dan de T&T zodat ik het zelf kan volgen en jullie niet hoef lastig te vallen. En toen had ik het lumineuze idee om ze gewoon opnieuw te bestellen met de 20% studentenkorting. 5 keer aangevraagd, geen mail ontvangen.
Edit: ik ga nu live chatten, overdreven lief doen. Terwijl ik al mega scene heb geschopt op twitter.
Ik heb van Lidl ook meermaals een e-mail gekregen dat de bezorging is vertraagd en ik had ook nog geen track & trace. Maar daar bedoelden ze mee dat het bij hun in het magazijn is vertraagd, niet bij de post! Dus het klopt dat je nog geen track & trace hebt gekregen, want hij is nog niet verzonden.
Haha ja I know. Maar dan moeten ze niet jokken en zeggen dat het probleem bij de post ligt.
Oh dat is wel heel kut! Heb je al een reactie van ze gekregen?
Ik wil een vak oefenen, maar ze hebben maar één mini oefen tentamen gepubliceerd omdat iedereen het anders op die verkoopwebsites gooit 
Ja alleen maar: wacht nog even, er zijn problemen bij de post. Maar dat is gelul. Het is een probleem bij hun, geef dat gewoon toe. En ik moet minimaal 24 uur wachten op de studentencode. Ik weet nu al dat die niet voor 16u komt. Prutsersssssss. Als ze niet de goedkoopste dr martens hadden was ik allang challaahhh
Wij hebben echt PRECIES dezelfde ergernissen op de trein hahaha
Volgens mij had iemand deze treinergernis ook al een keer gepost; maar dat je in een vierzits zit aan de binnenkant en er uit moet, en de overige mensen amper moeite doen om jou er door te laten. Ik ging echt half met mijn billen op die man zijn schoot, echt iehhh.
Ik erger mij echt aan ‘t woord “content creator”. Zo nietszeggend ook want ik weet dan nog steeds niet wat je precies doet.
Dat weten ze zelf meestal ook niet
Ik erger me dood aan al het vuurwerk die al wordt afgestoken. Soms zulke harde knallen dat het lijkt alsof er een bom afgaat. Of 15-jarige jochies die constant rotjes afsteken op straat waar mensen lopen en verkeer is
Wat zou ik graag een vuurwerkverbod zien. We discussieren tegenwoordig over alles, waarom is dit nog geen hot topic?
Vreselijke klantenservice. Ik bestel ook voorlopig niks meer bij asos. Ook dat er personen op de klantenservice zijn die bijv. ‘Jonkvrouw’ heten… dan voel je je toch niet serieus genomen als klant?
Is best een hot topic toch? In sommige steden bestaat dat verbod toch ook al… meen ik me te kunnen herinneren
Ik heb wat retour gezonden naar Nike en nou moet ik blijkbaar mijn rekeningnummer, bic code en nog net niet de naam van mijn moeder haar eerste vriendje invoeren… ik ga morgen wel even bellen.
Ik krijg er niet veel van mee moet ik zeggen. Gemeenten kunnen inderdaad zelf bepalen of er een verbod is of niet. Bij mij in de stad wordt er gewoon vuurwerk afgestoken op drukke wegen waar auto’s/scooters/fietsers rijden wat doodeng is. Ik vind het zo bizar dat daar niets aan wordt gedaan of of dat er meer over wordt gediscusseerd. Maar goed misschien krijg ik dat gewoon nietes.