Waar erger jij je aan? #2

Wat een LUL is hij zeg!! Gatverdamme. Darcey moet echt snel weg bij hem.

1 like

Ik ga zaterdag met een vriendin naar de sauna. Dat is al betaald maar nu lezen we overal dat het daar best tegen valt en alles heel klein is. Lekker shit al dus. Dus ik had voorgesteld om haar met de auto op te halen zodat ze zelf niet helemaal hoeft te rijden en dat we daarna gezellig ergens kunnen gaan eten om toch nog een leuke dag te hebben mocht de sauna echt zo tegenvallen als in de reviews staat. Maar dat wil ze niet want ze wil per se zelf rijden en daar pas meeten, want dan kan ze tanken en dan gaan we dus nergens eten :roll_eyes:

De overheid, oftewel onze minister van gezondheid kan hier natuurlijk wel iets aan doen. Onze omringende landen, Duitsland, Frankrijk etc. hebben geen tekort aan de pil. Het ligt vooral aan de lage prijs die onze zorgverzekeringen hebben afgedongen voor de pil. Dus als we anticonceptie als land meer serieus nemen en niet alleen als een vrouwenzaak behandelen dan zou er waarschijnlijk niet zo’n groot tekort zijn ontstaan.

Verder denk ik persoonlijk dat het er ook aan ligt dat de pil in Nederland zo wijdverbreid gebruikt wordt. In Nederland ken ik persoonlijk geen meisje dat niet de pil slikt of ooit geslikt heeft. Terwijl mijn internationale vriendinnen zelden de pil slikken. Maar goed ik heb hier verder geen cijfers voor. Enkel eigen ervaring.

Oooh wat een verschrikkelijke asshole is dat. Hij loopt haar soms echt te kleineren en dingen aan te praten, alsof er van alles mis met haar is. Echt een kwal inderdaad, ik gruwel echt van hem en z’n viezige haar. Die ouders waren ook zo onbeschoft tegen haar.

1 like

En heel eerlijk vind ik het best wel bijzonder dat de pil uit de basiszorg is gehaald. Kinderen kost de overheid op lange tijd veel meer dan de pil.

1 like

Die kinderen gaan op een gegeven moment zelf ook geld opbrengen. wel pas na hun 18e verjaardag. En in het huidige economische klimaat zullen die kinderen de overheid minder geld kosten dan onze generatie.

Maar dat doet er niet toe, ik vind het ook van de zotte dat mensen nu letterlijk op jacht moeten om een strip te bemachtigen.

Ja misschien wel qua economische kosten maar qua grondstoffen die zeldzamer worden is het denk ik wel anders. Daarnaast zorgen kinderen er ook voor dat ouders minder zullen werken, en dat is juist nu arbeidskrachten schaarser worden niet helemaal wat de overheid wilt.

1 like

Arghh ja. De manier waarop hij engels praat ook. Vreselijk

1 like

Ja naar hé? Hij wil zo graag emigreren maar toch ook haar nog even onder de duim houden. Dat vieze haar ook inderdaad, gekke babyhaartjes haha

1 like

Mijn handen stinken zo naar kaas, het is verschrikkelijk. Ik had mozzarella buiten de koelkast staan en dat was niet meer goed maar wel met Mn handen ingezeten. Wat een geur. Heb bijna mijn vel eraf gepoetst. Dreft helpt tot nu toe het best. Allejezus zeg. :lying_face:

Dat was ik inderdaad. Ik voel me soms nog een beetje ongemakkelijk in de klas maar de situatie is wel een stuk verbeterd.

1 like

Wow als ik het dan even met anticonceptie als het condoom vergelijk. Daar betaal je bijna een euro per stuk voor :o Reken maar uit per jaar ;p

1 like

Of denken yoloooo al die baby’s en soas come to me
:wink:

1 like

Meh, ik klaag er helemaal niet graag over maar de laatste paar maanden krijg ik zo veel pijn tijdens mijn menstruatie dat ik er tegenop ga zien. Morgen en vrijdag heb ik sowieso nog krampen en dan gaat m’n werk zo moeizaam. Ik klaag er hier nu alvast over zodat m’n zelfmedelijden morgen weg is haha

Ja dat zijn wel goede tips denk ik. De pijn komt de laatste tijd ineens door mijn pijnstilling heen en duurt veel langer dus misschien moet ik het ook gewoon een keer laten nakijken. Maar het gekke is dat mijn klachten de laatste jaren alleen maar zijn afgenomen en ik daarvoor veel meer last had van pijn dan nu. Dus dan voelt het alsof ik nu pas mag klagen als ik op mijn oude niveau zit, slaat nergens op :stuck_out_tongue: Bedankt in ieder geval!

1 like

Ik denk maar zo: het kan beter expres te kort zijn

Hahaha bij starbucks moestem we met tastings juist slurpen omdat de aroma’s dan meer naar voren komen.

Maar ik denk niet dat ze in haar uppie bezig was met een koftietasting :joy:

Ik erger me aan m’n vriend. Hij is de hele week thuis met ‘lichte griep’ en ik vind het echt belachelijk. Hij heeft geeneens koorts en voor zover ik weet is 1 van de symptomen van griep hoge koorts? Hij heeft gewoon een verkoudheid. En moest hij dit nu gewoon toegeven en zeggen ja jong ik heb inderdaad gewoon een verkoudheid maar heb een doktersbriefje dus ik chill gewoon een hele week dan zou ik daar niet akkoord mee zijn maar zou ik het wel snappen. Want dan zou ie tenmiste toegeven dat ie niet Ă©cht ziek is. Nu zit ie gewoon de hele dag thuis bier te drinken en playstation te spelen? En gisterenavond hebben ze 3u repetitie gehouden met zn hardcore band in de woonkamer. Als je echt ziek bent trek je dit toch niet? Hij heeft zich gisterenochtend ziek gemeld! Ik merk dat ik hier echt dik gefrustreerd door ben, we wonen niet samen maar ik heb geeneens zin om hem een berichtje te sturen omdat ik me er zo aan stoor. Maar kan er ook niks op zeggen want dan krijgen we knallende ruzie. Hij heeft nog 1 verlofdag over en hij ging die maandag opnemen en we gingen samen wat leuks doen. Nu gaat ie hem opsparen om een andere keer te chillen (niet om iets samen te doen). Dus niet eens omdat hij het lullig zou vinden voor zn werk om tijdens zn ziekteverlof een dag gewoon verlof aan te vragen maar gewoon omdat hij eigenlijk stiekem al een hele week zit te chillen en dat ie dan liever een andere keer die chilldag inplant want ja maandag zal ie vast uitgerust zijn. Pff vind het echt frustrerend.

2 likes

Hahaha prima hoor, maar dat ze dat dan doet ver uit mijn buurt :joy::joy:

Zag wel op twitter er iets over staan. Maar wel raar dat ze er niet beter over informeren

1 like