Waar erger jij je aan? #2

Staat wel op de site bij speciale openingstijden tijdens feestdagen of klopt het niet wat daar staat? Alsnog vervelend als je ergens heen gaat voor niks.

1 like

Ik erger me aan alle kerstdingen die nu al spelen. Kerst in de supermarkten, kerstreclames etc. Het is nog Sinterklaas vandaag :frowning_face:

https://www.ikea.com/nl/nl/store/breda

Hier staat het wel

Ja schijnbaar? Super slecht haha

1 like

Hahah dit zit in mijn functie titel :sweat_smile:

Oh man, ik zou me hier ook kapot aan ergeren.

Mijn ouders ook trouwens. Als wij ziek waren dan moesten we gewoon boven in bed liggen. Als je uren achter de computer kan zitten en chips kan eten, dan kan je ook naar school. (Dat werd altijd nog wat strenger nageleefd als er al wat vermoedens waren dat we niet echt heel ziek waren, als we echt ziek waren geweest kregen we wat meer ruimte, maar ik vind het wel een goede maatstaf)

Als hij bier kan drinken en kan gamen en bandrepetities kan houden, kan ie ook werken. Vind ik.

3 likes

Aan de mug die al de hele week in m’n kamer rondvliegt :triumph:
Ben ondertussen gestoken in mijn wenkbrauw, naast mijn wenkbrauw en op mijn wang!!! Ik zie er prachtig uit.

Mijn hoofdpijn die maar niet weggaat.

Echt hé. Ik vind het gewoon zó kut dat onze plannen niet door gaan maandag hierdoor.

Maar pakken winkelmedewerkers dan automatisch je pas van je ofzo? Anders Kun je dat toch zelf bepalen?

Had met het oog op mijn vakantie een nieuwe camera gekocht op black friday. Vandaag vertrek ik dus wilde vannacht de batterij opladen. Blijkt de verkeerde kabel geleverd? Die past gewoon niet in de camera! Vraag mij nu ook af wat er met deze camera gebeurd is. Toen ik m kreeg zat er zo’n seal op van Sony, alleen die was over een geopende seal geplakt. Dacht toen van nou ja het zal wel. Alleen nu denk ik :thinking:
Had die camera en de oplader eigenlijk eerder moeten testen, maar ik heb doorgaans niks met camera’s. Dus dacht ja merk het alleen als ie niet aan gaat, verder zal ik met mijn gebrek aan kennis niks opmerken. En had aan mensen in mijn omgeving met kennis gevraagd of dit een goede is. Zal bol.com maar eens mailen en op Schiphol op zoek naar de juiste kabel…

Hahah marcheren

1 like

Ik erger mij aan mijn lichaam! Ik ben nu al meer dan een maand gestopt met de pil, maar nog altijd geen regels te bekennen. Wat fijn ook dat ik wel al twee weken alle andere kwaaltjes heb zoals hoofdpijn, puisten en af en toe een kramp. Top dit.

1 like

Het is ook godverdomme december, kunnen die pokkebeesten ff doodgaan ofzo.

1 like

Dat als ik naar de Lidl ben geweest of weet ik veel waar, dat google me dan een berichtje stuurt met:’ Hey je was in de lidl? Laat gelijk even iedereen weten hoe het was joh!’. Uhhh nee? Wtf weet jij uberhaupt dat ik in de lidl ben, fucking creepy en ten tweede waarom zou ik iedereen willen vertellen a la minuut ‘hoe het was?’ . Dadelijk staat er nog:’ Ohhh ik zie dat je net bent wezen schijten! Vertel je even iedereen hoe het was?’. Echt jonge haha

29 likes

Ik zat op m’n werk in overleg, en kreeg een mailtje van een collega “kun jij aub snel naar mijn berichtje kijken???” Nou ik zit die hele meeting in een soort van schietstoelstand want ik dacht dat er iets aan de hand was. Kijk ik naar dat bericht, is het iets waar ik allang mee bezig was en wat ook al was opgelost :sob:.

1 like

Ik heb dat echt meteen uitgezet, kan in de app. Mega creepy. Ze volgen me wrs nog steeds maar nu word ik daar iig niet meer geconfronteerd.

1 like

Ja! ik heb een nieuwe telefoon en sindsdien is het dat gaan doen! Ik ga denk ik ook maar eens googelen hoe je dat uit zet haha

Haha ja waarschijnlijk kun je je hele timeline zien, waarin ze bijhouden waar je geweest bent etc. Kan ook zo terugzien hoe laat ik op 23 september 2016 van huis ben weggegaan richting m’n werk.

1 like

Kerstlampjes die in de knoop zitten

10 likes