Waar erger jij je aan? #2

Carpoolen. Als de ene overwerkt.
Helaas te ver weg wonen om alvast naar huis te gaan

1 like

Die irritante Uber-reclame op youtube over gescheiden ouders en dat meisje. En dat die vader dan zo gepijnigd kijkt. Waarom???

Mensen die bieden op mijn kleding op united wardrobe en vervolgens niet betalen :roll_eyes:

1 like

Haat aan wervers, serieus. Ik stress 'm al vanop 100 m afstand als ik hun hesjes zie. Laat voorbijgangers gewoon met rust.

14 likes

Bij DWDD hadden ze gisteren een ā€˜inclusief kerstmenuā€™. Aanleiding was dat er commotie was rondom de kerstallerhande, waarin volgens mensen te veel vegetarische gerechten zaten.
DWDD had een kerstmenu voor iedereen, nou los van dat 2 gangen uit vlees/vis bestonden (en er geen vegetarisch alternatief werd gegeven), ben je denk ik wel 1000 euro kwijt als je dit kerstmenu maakt voor een man of 6. Benodigde ingredienten waren wagyu rund, witte truffel en kaviaar. Wat een waardeloos item.

Dit is het menu: https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/data/images/2788755413.pdf

7 likes

Wie zit er nou weer op zijn eigen ego te geilen?

Hahahaha klopt als een bus. Maar ik kijk op jet moment niet. Wie zitten er aan tafel?

Hier een gerecht geĆÆnspireerd op de DWDD:

De blender draait door

**Ingrediƫntenlijst**
1  presentator die zijn gasten nooit laat uitpraten
1 columnist die zichzelf heel grappig vindt
1 uigerangeerde diskjockey die altijd op jonge blondines valt
1 Pannenkoek
Enkele jakhalzen

Bereidingswijze

  1. Gezien het stoffige karakter van het gezelschap dien je alles eerst kort te wassen.
  2. Vervolgens mag je de verschillende Ingrediƫnten in de blender stoppen.
  3. Zet de blender aan op de hoogste stad en laat het aparaat aan totdat alles een gladde massa is geworden.
  4. Je ben verlost van DWDD. Fijne kerst.

Volgende week het recept voor RTL Late Night.

28 likes

Ik zit in de trein naar mu MĆ¼nchen en er zitten al 3 kwartier meisjes hardop te zingen!!! Dan zetten ze weer muziek op en dan lekker a capella en oh ze kunnen echt vreselijk zingen. Daarnaast is dit sowieso de feesttrein want net ging iedereen gezellig een shotje wodka nemen.

Maar al 3 kwartier he!!! En de conducteur zei er niets van.

3 likes

Ik erger me juist aan dat strakke plannen, spontaan afspreken vind ik vaak veel leuker? Snap ook wel dat dat niet altijd kan, maar ik vind het ook stom als ik een vriendin bel van hoi zullen we vanavond samen eten? En ze dan zegt: o ja ik kan niet maar, ik pak even mā€™n agenda, ik kan over twee weken op dinsdagavond! Dan denk ik ja doeiiii dat zien we dan wel weer. Maar dat vinden mensen ik ook weer irritant aan mij denk ik.

8 likes

Dat ik iets wil kopen op de h&m site en dat het gewoon niet lukt?? Die site hangt de hele tijd vast en hij gooit me er om de haverklap uit

Ik kijk the voice, en ik erger me dooood dat mijn moeder Lil Kleine uitspreekt als : Liddel kleine

20 likes

Ik word eigenlijk een beetje boos door alle aanbiedingen, want ik wil gewoon rustig outfits samenstellen ipv te denken dat ik echt item x of y moet nemen, want misschien ā€¦

2 likes

Sowieso vind ik het echt gejank als mensen iets te veel vegetarisch vinden.

We zouden een keer met mijn familie wat gaan eten, ik deed een voorstel voor een restaurant, maar dat vonden een paar mensen te vega. Het ging om een restaurant met een stuk of vijf vegetarische opties, die ook allemaal vegan gemaakt konden worden, en dan nog drie gerechten met vlees. Maar toen gingen mensen klagen dat er dan maar drie dingen waren die ze zouden kunnen eten.
Wat een gehuil, je bent nergens allergisch voor, je kunt alles van de kaart kiezen. En als je per se vlees wil, dan kies je daar toch voor, het is niet alsof dat de enige optie voor je is en ik zal je echt niet dwingen om een vega of - nog erger - vegan gerecht te nemen.

21 likes

Ik vind het sowieso stom wanneer mensen geen rekening met elkaar willen houden. Ik hoorde laatst in mijn omgeving van iemand dat de familie met kerst geen rekening met haa4 moeder wil houden. Die moeder heeft ernstige voedselallergien, maar de familie wil per se in een restaurant eten waar ze er niet goed mee omgaan( hebben ze daar al vaak ervaren). Een ander restaurants geen optie voor die familieleden. En daardoor kunnen ze deze kerst dus niet bij familie zijn.

2 likes

Ahww wat sneu voor die moeder. Dan ga je je nog eens heel opgelaten voelen door iets waar je totaal niks aan kunt doen :hushed:

Echt heel lullig, je gaat als persoon zonder voedselallergie echt niet dood als je eens een keer een gerecht eet waarbij rekening is gehouden met een bepaalde allergie. Net als dat een niet-vegetariƫr toch ook prima een keer vegetarisch kan eten.

1 like

Ik ben nu al black friday moe en dat geintje duurt nog t/m maandag

4 likes

En toch vind ik daar nog klein nuance verschil in zitten omdat je voor een voedsel-allergie niet kiest en als volwassene om vegetarisch te eten wel. Dan is het uiteraard wel netjes om in beide gevallen rekening mee te houden maar toch iemand uitsluiten om medische redenen is wel extrazuur. (Als ik niet wordt uitgenodigd omdat ik geen vlees eet vind ik het wel kut maartoch :P)

Ja okĆ©, geen vlees eten is inderdaad een keuze, maar ik vind het toch wel echt verder gaan dan gewoon een voorkeur. Zo van ieder zijn ding, de Ć©Ć©n eet wel vlees, de ander niet, doe wat voor jou goed voelt ofzo. Nee, ik heb echt zeer gegronde redenen om geen vlees (of Ć¼berhaupt dierlijke producten) te eten. Mijn principiĆ«le bezwaren om geen vlees te eten zijn net zo legitiem als de fysieke bezwaren van iemand met een voedselallergie om een bepaald product niet te eten.

#relvegan

3 likes

Zo bekrompenā€¦ Mijn vriend werkt in een restaurant waar het de bedoeling is dat je meerdere kleinere gerechtjes bestelt. Men heeft daar beslist om bij de vegetarische gerechten niet expliciet te vermelden dat het vegetarisch is. Nu worden die gerechtjes veel vaker besteld, ook door zgn. echte vleeseters en ze vinden het meestal heerlijk. Gewoon omdat er niet bij stilgestaan wordt dat iets ā€˜vegetarischā€™ is. Dat woord schrikt mensen echt af, hoe belachelijk het ook is.

21 likes