Waar erger jij je aan? #2

Helemaal mee eens! Ben misschien een zure tante, maar vind het zo annoying en heb de neiging om er wat van te zeggen.

Ik ben zo klaar met die stelletjes in mijn huis. Oké ik woon in een huis met werkenden. En ja ik woon nog op kamers. Maar dit huis is gewoon niet gemaakt voor het aantal mensen die hier al wonen x 2.
Ga lekker samen wonen ofzo en val mij niet lastig

6 likes

Bah ja dat ben ik ook heel erg. Maar is wel een bewuste keuze want ik heb genoeg aan mn vriend en werken.

spreek met twee vriendinnen sporadisch af omdat ik het gevoel heb dat dat moet. Maar lig nu met buikpijn in bed omdat ik niet wil appen?? Echt achterlijk. Denk dat ik een appje typ in mn notities en als ik het stuur ga ik snel douchen.

De jumbo kerstreclame

3 likes

Dat die meid bij keuringsdienst van waarde áltijd kijkt alsof ze een poging doet tot het begrijpen van ingewikkelde wiskundige theorieën.

11 likes

Ohh en de manier waarop zij dingen zegt (of eigenlijk alles vraagt???) af en toe. Heel gemaakt verbaast.

3 likes

ze stelt ook nooit een echte vraag maar herhaalt gewoon wat diegene net zei met een vraagteken :roll_eyes:

6 likes

Aan Haai ik ben Anouk (Smulders), die de commercial eindigt met “I laf it”.
Of het haar uitstraling is of het nasale stemgeluid. Ze roept echt weerzin bij me op.

9 likes

Haha of dat ze dan dingen testen en blijken er teveel schadelijke stoffen te zitten in sommige merken EN DAN NOEMEN ZE DIE NIET

ja doei

1 like

Dat het gaat onweren in december doe ff normaal

1 like

Is wel gezellig

Ik voel me best een aansteller. Maar mijn baan is best wel hectisch en daardoor ben ik in t weekend vaak niks meer waard. Alleen maar willen slapen. Nog 2 weekjes en dan vakantie, maar als t net zo druk is in januari, dan weiger ik denk ik. Ik wil ook nog een leuk leven hebben.

1 like

:fearful::sob:

1 like

:exploding_head:

Omg… Ik denk dat ik in het kaartje had gezet ‘Wat ontzettend fijn dat je man 2 weken bij jullie kan blijven!’ oid.
Wat 'n eikel.

29 likes

Ik vind dit heel normaal en niet aanstellerig. Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken, toch? Let op jezelf hoor!

Helaas kun je het kind dan niet meer terug stoppen. Ik vind het een sukkel @Wonderland

4 likes

Dat ik in mijn eentje naar A Perfect Circle moet omdat de persoon waarmee ik zou gaan uiteindelijk toch geen kaartje had gekocht want ze vond het toch te duur. En dat vandaag dan pas zeggen toen ik verwacht had dat we er een gezellige avond van zouden maken.

1 like

Die daaaaaaaaaaagenlange regen. En dat als je de gordijnen open doet je nog steeds het licht aan moet doen in huis overdags.

1 like

Als je plannen met vrienden hebt staan en ze één voor één afhaken

5 likes