Waar erger jij je aan? #2

Ik zou expres veel lawaai gaan maken :speak_no_evil:

1 like

Ik sta nu mn haar te fohnen en het wasmachine staat kei hard te draaien. We wonen in een studio dus hij hoort alles :smiling_imp:

3 likes

Update: komt geen zinnig woord uit. Ik heb hem al verteld dat ik boos op hem ben, dat wist ie. Nu ga ik lekker dadelijk werken en kan meneer lekker chillen op bed. Top.

Hoop dat als ik thuis kom er is opgeruimd en schoongemaakt. Hij heeft wel iets goed te maken.

2 likes

Mijn fƶhn is groter dan is gewend ben en nu sla ik mezelf steeds tegen m’n hoofd.

29 likes

dat gouden folie wat op de nutella pot zit :mad: waarom krijg je dat er niet netjes in 1x af?! nu zitten er nog allemaal van die folierestjes aan de rand en dat haat ik

7 likes

Haha ik gisterenavond op de tv. Dacht eerst ah wat een gezellige reclame en daarna zat ik te janken omdat ik het zo zielig vond.

JA dat is zo irritant en smerig.

Haha gelukkig is de foto van internet want ik dacht; nouuu iets schoner dan dit kan wel hoor. Maar hij lekt idd altijd nog naar beneden ook als je hem droogmaakt :unamused:

Dacht dat ik zo labiel was dat ik zat te jenken op de bank. Mijn vriend keek zo :unamused: ā€˜huil je nou om de reclame’ ? Maar ben zwaar verkouden en emotioneel op het moment dus fijn om te horen dat ik niet de enige ben :hugs:

3 likes

En ov is toch vet duur als je er dagelijks gebruik van moet maken?

Aan dat parcours/freerunning gedoe. Hartstikke goed dat die tieners in beweging zijn, maar moet dat echt op zaterdagmiddag tussen het winkelend publiek? Trappen die in beslag genomen worden door die groepen, groepen die aan relingen bij winkels hangen etc. En geen rekening houden met de rest van de mensen die daar lopen.

1 like

Aan dat mijn vader altijd al moeite heeft gehad met fouten toegeven van zichzelf. Omdat hij het gewend is dat mensen juist naar hem luisteren. Al accepteert hij mijn felle mening vaak moeiteloos maar vast gewenning en ugh soms zelfs het simpelste stelt hij zich zo raar aan? Hij zei van ā€œja jij bent in november geborenā€ ik zei ā€œhahahaha nee weet je niet eens wanneer ik geboren benā€. Toen zei hij ā€œja tuurlijk blablaā€ en dat mijn zus dan geboren was in die maand. Ik zei weer ā€œHAHAHA omg neeā€. Ik weet wel dat hij aan het rijden was en niet goed nadacht maar hij kan dat dan niet hebben dat uitgelachen gevoel. Dus hij wilde zich helemaal indekken. En ik zei ā€œstel je toch niet zo aan manā€. Jezus wat boeit het? Mijn oma heeft ons zelden bij de goede naam genoemd. En natuurlijk weer hij onze geboortedata wel. Ga jezelf niet zo indekken en man up. :unamused: hij zei nog ā€œja je hebt je lol gehad nuā€. Ik ā€œlachteā€ 3 seconden. Beetje zelfspot is wel op zn plaats hoor. Man man. Echt lighten up. Als ik zulk soort ā€œfoutjesā€ zou maken zou ik alleen maar denken. Haha oja dom van mij. Dat krijgt hij denk ik niet ooit zn strot uit. En dat ergert me nog meer. OkĆ© ik moet dit bericht stoppen voordat ik alsnog hem opbel dat hij moet toegeven dat hij ook fouten maakt.

Ohhhh ja daar kan helemaal niks tegenop qua kosten :joy:

1 like

Ik vind dat best veel hoor… is toch 200 euro p. maand aan reiskosten. Ben ik aan mijn auto niet kwijt. Maar weet natuurlijk niet welke afstanden je rijd.

Ja als je zo ver rijd zullen de brandstof kosten inderdaad veel hoger worden. En als de trein sneller is, is het de keus makkelijk gemaakt

Iemand probeert met mij af te spreken en ik reageer altijd heel langzaam want ik ben gewoon niet echt een whatsapp persoon. Maar die persoon belt mij iedere dag en vraagt dan of ik al gekeken heb naar de data en wanneer ik kan

Nee dat doe ik sws niet! Maar daarna appt ze me meteen :sob:

Ja vreselijk, wacht gewoon totdat ik reageer denk ik dan. Had al aangegeven dat ik het druk had met werk. Maargoed heb haar ontmoet op therapie :joy:

Ik erger me aan mensen die iets in hun koffie of thee hebben en dan met hun lepel de hele tijd geluid maken tegen hun beker, vooral als ze ook overbodig lang doorgaan met roeren :upside_down_face:

8 likes

Zet jij na het poetsen de borstel gelijk weer op de tandenborstel zelf? Ik heb naast het apparaat een theetipje liggen en daar leg ik dan de uitgespoelde en afgedroogde borstel op.
Daardoor blijven het apparaat en de oplader schoon!

2 likes