Waar erger jij je aan? #2

Ja mensen zeggen altijd dat ik onbetrouwbaar ben omdat ik slecht ben met tijdsmanagement en vaak laat ben, maar ik ben er ALTIJD als ik zeg dat ik kom. Ik ben echt geen afhaker, ik vind dat zo laf. Ook altijd de mensen bij wie je het van te voren al weet en die dan 8x zeggen “nee hoor, kom echt” en dan afhaken met “sorry, gaat m niet worden!” Echt krijg de tyfus bye

7 likes

de babyboomers hebben toch gelijk, wAt een conclusie :sob::sob::sob::sob::sob:

4 likes

Aan mijn schoonfamilie en de oneindige racistische opmerkingen. Ik ga echt nog eens een keer een familievete veroorzaken

Hij zegt dat het geen nut heeft om op zo’n individueel niveau de strijd aan te gaan, en dat het alleen maar ellende veroorzaakt binnen de familie. Verder zegt ie ook dat het iets is van de oudere generatie, maar dat is onzin want gister ging het juist om een nichtje van mijn leeftijd, en zijn zusje is ook echt mega racistisch. Ik vind het echt heel erg moeilijk, vooral omdat ik vanuit mijn studie en werk juist zo erg ermee bezig ben juist dit soort dingen tegen te gaan

1 like

M’n associatie onweer = zomer is iets te sterk denk ik haha. Maar goed, wanneer Zeus zin in onweer heeft mag het.

2 likes

Dat je om te klagen over overlast in de trein bij de NS een twitteraccount moet hebben.

7 likes

Ik zie een goede vriendin de laatste tijd heel weinig, maar als we een keertje iets afspreken en ik een datum wil prikken, reageert ze niet op mijn appjes :slightly_frowning_face:

Och hou van dit topic. Ben zelf een grote eigenaar. Zo irriteer ik me aan onverwachts bezoek, hoe mijn vriend zijn koffie slurpt, aan volwassen vrouwen met twee vlechten en aan mensen die appels eten in de wachtkamer bij de huisarts. Voor de rest ben ik best een leuk persoon :slight_smile:

1 like

Ik erger me aan mezelf en dat ik mijn panty’s nooit heel kan houden

Aan mensen die ‘you’ als ‘u’ schrijven. En ik zit in een Engelstalig land waar iedereen dat doet dus ik heb hier een zwaar leven.

4 likes

Dat ik een ontwerpklus bij familie thuis heb vanavond. Heb mijn eigen heilige regel “op zondagavond niks afspreken” verbroken en ben nu al chagrijnig

Beter ben ik optijd thuis voor HHB.

1 like

Dat ik bkijkbaar heel de dag mijn blouse binnenstebuiten aan heb gehad, en niemand dit even gezegd heeft.
Kan niet anders dat mensen dit gezien hebben.

Aan de Zara die al om 5 uur dicht ging in plaats van 6 uur, terwijl op internet gewoon 6 uur staat vermeld. Ik dacht nog even chill te gaan shoppen maar nee :rage:

1 like

Het vochtprobleem in onze slaapkamer en de huisbaas die doodleuk zei dat 't komt omdat ik met nat haar ga slapen. Die vlek die je ziet is geen schaduw maar een enorme vochtplek.

3 likes

als je je taal op engels zet krijg je meer keuze op Netflix, misschien kan je hem dan wel kijken.
Voor het 2e probleem heb ik geen tips

1 like

Ja de huurdersbond, ik ga morgen een keer bellen om te bekijken wat mijn rechten precies zijn! 20 voor een logee is ook wel een goeie hahaha wtf.

1 like

Ik volg iemand op instagram omdat ik haar heel inspirerend vind, ze heeft altijd hele leuke story’s maar elke dag ook wel een story van haar baby die super smerig in de kinderstoel zit te eten. Dan zit dat kind echt helemaal onder eten en allemaal saus, vind dat zó vies.

1 like

Wooow wtf? Vet ongezond ook al dat vocht?! En als het niet uit je eigen huis komt dan hoeft hij het niet eens zelf te fixen??? Haha ik snap echt niet waarom die huisbazen zoveel schijt hebben.

Maareee hopelijk wordt het snel gefixt. Heb je iets van rechtsbijstand oid?

Gelukkig zat er nog niet al te veel schimmel en is het bed niet aangetast. Van één ladekast hebben we de achterkant moeten uitslopen omdat 't moes was geworden.

Ik ga vandaag contact opnemen met de huurdersbond. Pff zou het echt zo ongezond zijn denk je?

1 like

Ja of “mannetje” of “meneer”. Meneer werd net pas wakker. Bluhhh.

31 likes